سریال تد لاسو | از فوتبال آمریکایی تا لیگ برتر انگلستان | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » سریال تد لاسو | از فوتبال آمریکایی تا لیگ برتر انگلستان | چارخونه
سریال تد لاسو | از فوتبال آمریکایی تا لیگ برتر انگلستان | چارخونه
سریال تد لاسو | یک آمریکایی شوخ طبع در لیگ برتر انگلستان | چارخونه
فهرست محتوا

زمانی که سریال تد لاسو در سال 2020 و گیر و دار کرونا منتشر شد؛ کسی حتی فکرش هم را نمی‌کرد که شوخی‌های تمام نشدنی یک مربی فوتبال آمریکایی به این شدت محبوب شود. داستان این مجموعه محبوب بسیار ساده و روان روایت می‌شود اما اگر در بطن زندگی هر شخص بروید پیچیدگی‌های خاص آن شما را میخکوب خواهد کرد. ما امروز به بهانه شنیدن شایعات انتشار فصل سوم سریال تد لاسو قصد داریم تا مروری کوتاه بر دو فصل گذشته و حدس‌هایی در مورد فصل جدید این سریال را مطرح کنیم.

سبکی متفاوت از کمدی در سریال تد لاسو را خواهید دید

تماشای آنلاین سریال کمدی Ted Lasso2020

یکی از جذابیت‌های سریال تد لاسو که اکثر بینندگانش در آن وجه اشتراک دارند؛ متفاوت بودن سبک کمدی است که در این سریال تجربه خواهید کرد. سریال تد لاسو بر خلاف سریال‌های دیگر در ژانر کمدی، طنز قابل درک‌تر برای تمامی فرهنگ‌ها را به همراه دارد. چیزی که شاید در خیلی از سریال‌های دیگر آمریکایی و اروپایی تجربه نکرده‌اید. اتفاقات کوچک و روزمره‌ای که ممکن است برای هرکسی رخ بدهد. در سریال تد لاسو نیز از خود شخصیت اصلی تا اطرافیانش همه درگیر مشکلات ساده و خنده‌دار روزمره خود هستند.

 

تد لاسو؛ از مربیگری در فوتبال آمریکایی تا هدایت یک تیم فوتبال لیگ برتری

در ابتدای سریال تد لاسو شاید همه چیز گیج‌کنند باشد اما با کمی صبر و تحمل و کنار هم گذاشتن تکه‌های پازل، در خواهید یافت که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. تد لاسو که قبلا تجربه‌ای نسبی را به عنوان یک مربی آماتور در سطح‌های پایین فوتبال آمریکایی را دارد؛ با یک دعوت ساده و باورنکردنی تجربه مربیگری در سطح یک فوتبال انگلستان، یعنی لیگ برتر یا پریمیر لیگ را تجربه می‌کند.

 

زنی که تشنه انتقال از همسر فوتبالیست کهنه کارش است

داستان سریال تد لاسو اینگونه شروع می‌شود که مالک باشگاه ریچموند که اسطوره این باشگاه نیز محسوب می‌شود برای چندمین بار به همسر خود ربکا خیانت می‌کند؛ اما آخرین بار کاملا متفاوت است. ربکا از او طلاق گرفته و به عنوان مهریه خود مالکیت باشگاه ریچموند را بر عهده می‌گیرد. او که به شدت به دنبال انتقام از همسر سابق‌اش است؛ تمامی کادر فنی تیم را اخراج می‌کند و از مدیر ورزشی خود می‌خواهد تا آماتور ترین مربی ممکن را برای باشگاه ریچموند استخدام کند. حال ربکا قصد دارد تا با اینکار تیم ریچموند را تا مرز نابودی ببرد.

 

مهم ترین ویژگی تد لاسو؛ ایمان

تد لاسو با ایجاد ایمان در تیم ریچموند باعث اتحادشان میشود

شاید در ابتدا هیچکس به تد لاسو، کادر فنی و اتفاقات پیرامون اطراف او اعتقادی ندارد. اما هر چه زمان رو به جلو می‌رود تک تک بازیکنان به تد و عقایدش ایمان می‌آورند. درست است که تد تا قبل از این به هیچ عنوان تجربه سر مربیگری یک تیم فوتبال را نداشته اما با ایجاد خود باوری در تیم ریچموند و بالا برند روحیه بازیکنانش نشان می‌دهد که همه چیز بار فنی در فوتبال نیست. تد لاسو در طول سریال با چالش‌های زیادی رو به رو می‌شود که ممکن است او را تا مرز نابودی ببرند اما هیچ وقت تسلیم نمی‌شود.

 

استفاده از نام ریچموند و تد لاسو در فیفا 23

حضور تد لاسو در فیفا 23 به دلیل محبوبیت

شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که سطح محبوبیت سریال تد لاسو به قدری بالا رفت است که شرکت EA Sport برای فروش بیشتر بازی فیفا 23، تیم ریچموند اف سی و تد لاسو را در بازی خود جای داده. جالب است بدانید که شما به راحتی می‌توانید با این تیم کریر بسازید و به بازی کردن مشغول شوید. تمامی بازیکنان و کادر مربیگری دقیقا شبیه به کارکتر‌های اصلی خودشان هستند. این موضوع باشد تا خیلی از هواداران سریال تد لاسو بازی fifa23 را خریداری کنند. نکته جالب دیگر این است که اگر حتی آنلاین باز هم هستید می‌توانید از ted lasso به عنوان مربی تیم خود استفاده کنید.

 

پیش بینی‌ها از فصل سوم؛ اف سی ریچموند در لیگ قهرمانان اروپا؟

پیش بینی‌ها زیادی درباره فصل سوم سریال تد لاسو وجود دارد اما به احتمال زیاد کارگردانان و نویسندگان برای جذاب شدن هر چه بیشتر روند داستان سریال به سمت لیگ قهرمانان اروپا ببرند. البته این تنها یک حدس بوده و توسط هیچکدام از عوامل سریال Ted Lasso تایید یا تکذیب نشده است. اما حضور لاسو بر روی نیمکت ریچموند در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند چالشی باشد که طرفداران پر و پا قرص این مجموعه انتظارش را داشته باشند.

 

دانلود سریال Ted Lasso از چارخونه

شما می‌توانید همین الان به وب سایت یا نرم افزار چارخونه مراجعه کنید و سریال کمدی و خوش ساخت Ted Lasso را دانلود کنید. شما همچنین می‌توانید این سریال را با اینترنت ایرانسل بدون پرداخت هزینه به صورت آنلاین تماشا کنید. توجه داشته باشید اگر صفحه اینستاگرام چارخونه را دنبال کنید می‌توانید از جدیدترین حواشی فیلم‌ها یا سریال‌های روز دنیا با خبر باشید.

https://mag.charkhoneh.com/13775
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *