با Quiz of Kings هم بازی کنید و هم اطلاعات عمومی تان را افزایش دهید

مجله چارخونه » بازی » با Quiz of Kings هم بازی کنید و هم اطلاعات عمومی تان را افزایش دهید
با Quiz of Kings هم بازی کنید و هم اطلاعات عمومی تان را افزایش دهید
با Quiz of Kings هم بازی کنید و هم اطلاعات عمومی تان را افزایش دهید
فهرست محتوا

Quiz of Kings یک بازی آنلاین هوشمند، رایگان و اجتماعی است که در آن دوستان جدید پیدا می کنید و می توانید با این دوستان جدید مسابقه داده و در عین حال اطلاعاتتان را هم افزایش دهید.این بازی با بیش از ۳۰ هزار سوال متنوع متنی و تصویری با موضوع های مختلف چون اطلاعات عمومی، ورزش، لوگو و سرگرمی، مذهبی، سینما، موسیقی، ریاضی و هوش، فوتبال و … طراحی شده و مخصوص کاربران ایرانی است.
در این بازی می توانید با هر مسابقه امتیاز و سکه جمع کنید و رتبه خود را بالا ببرید. برای آشنایی بیشتر با بازی Quiz of Kings با مجله چارخونه، همراه ما باشید.

نصب و ورود به بازی

پس از نصب بازی Quiz of Kings از بازار اندرویدی چارخونه، ثبت نام کنید و بعد از طی مراحل ثبت نام، بازی را آغاز کنید. البته اگر دوستانتون از شما برای بازی دعوت کرده باشند می توانید کد دعوت را وارد کرده و سکه اضافه دریافت کنید.
در غیر این صورت گزینه با انتخاب گزینه خروج وارد بازی شوید.

با Quiz of Kings هم بازی کنید و هم اطلاعات عمومی تان را افزایش دهید

شروع باز

پس از ورود به بازی می توانید با انتخاب تصادفی یا هدفمند شریک بازی خود مراحل بازی را طی کنید. در هر مرحله سوالاتی از شما پرسیده می شود که با پاسخ به آنها به امیتازهای شما افزوده می شود. روال بازی به این صورت است که از شما به یک سری از سوالات در گروه های مختلف پرسیده می شود و در ازای هر پاسخ صحیح، شما امتیاز می گیرید و با رقیبد خود مبارزه می کنید. Quiz of Kings  بازی آنلاین است که امکان رقابت به صورت دو نفره و حتی رقابت در قالب یک گروه حداکثر 38 نفره با گروه‌های دیگر در آن وجود دارد. این بازی به لطف محیط و سبک و سیاق بسیار رقابتی خود، کاربر خود را تشویق به انجام رقابت‌های پیاپی می‌کند و به همین منظور در Quiz of Kings میتوان با چندین نفر به صورت همزمان به رقابت پرداخت.

 

رقابت گروهی

با استفاده این قابلیت کاربران این بازی می توانند با دوستان خود یک تیم تشکیل داده و در قالب یک گروه به انجام رقابت‌ها بپردازند. این قابلیت پس از دستیابی به سطح 10 دردسترس کاربران بوده و برای ساخت یک گروه در بازی Quiz of Kings به تعداد اعضای حداقل 10 و حداکثر 38 نفر نیاز خواهد بود تا درنهایت بتوان به صورت گروهی تیم‌های دیگر را به چالش کشید.

با Quiz of Kings هم بازی کنید و هم اطلاعات عمومی تان را افزایش دهید

هم چت کن و هم بازی

یکی از بخش های جذاب بازی Quiz of Kings، چت و گفتگوی گروهی است. امکان چت با حریف حین مسابقه، رقابت و چت گروهی، لیگ هفتگی، بازی نامحدود و لیگ ستاره ها رااز دیگر ویژگی های این بخش است.
این بازی دارای گرافیک زیبا و جذابی است و جزو محبوب ترین ها قرار دارد. این بازی را از مجله چارخونه دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود بازی Quiz of Kings، اینجا کلیک کنید

[/box]

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *