با شیپور به راحتی آب خوردن خرید و فروش کنید

مجله چارخونه » پیشنهاد سردبیر » با شیپور به راحتی آب خوردن خرید و فروش کنید
با شیپور به راحتی آب خوردن خرید و فروش کنید
با شیپور به راحتی آب خوردن خرید و فروش کنید
فهرست محتوا

این روزها راحت شدن از کالاهایی که دیگر نیازی به آنها نداشته و ممکن است به کار شخص دیگری بیاید، با وجود برنامه های کاربردی مخصوص فروش کالا و ارائه خدمات، کاری آسان است.
شیپور یکی از این برنامه هاست. برنامه ای آنلاین که با رابط کاربری بسیار ساده طراحی شده و کار با آن بسیار ساده است.
به عبارتی شیپور به صورتی طراحی شده است کاربری آن برای تمام گروه های کاربری ساده باشد.
با توجه به این موضوع که این روزها بحث خانه تکانی گرم است و بسیاری از مردم، قصد فروش برخی از کالاها را دارند، ما برنامه شیپور را به شما معرفی می کنیم. برای آشنایی با این برنامه با ما در مجله چارخونه همراه شوید.

نصب و راه اندازی

پس از نصب برنامه و در صورتی که به اینترنت متصل باشید، در صفحه اصلی جدیدترین آگهی‌های ثبت شده در شیپور برای شما به نمایش در می آید. با لمس هر آگهی، صفحه ای به رویتان گشوده می شود که حاوی اطلاعات مهم در مورد آگهی و اگهی دهنده به شماست. هنگام تماشای یک آگهی، زیر صفحه سه گزینه در اختیار شماست و می‌توانید به صورت مستقیم با فروشنده تماس بگیرید، برای او پیام بفرستید و یا از طریق ایمیل با آن ارتباط برقرار کنید. پایین صفحه هم لیستی از آگهی های مشابه برای شما به نمایش در می آید.

نوار ابزار بالای صفحه

در بالاترین قسمت از صفحه اصلی برنامه شیپور، نوار ابزاری قرار دارد که حاوی قسمت ثبت نام و ورود در شیپور است. شما در این قسمت می توانید برای خود یک حساب کاربری بسازید و یکی از اعضای شیپور شوید. خدا را چه دیدید، شاید روزی برای فروش و یا خرید کالایی به شیپور نیاز پیدا کردید.
در قسمت میانی این نوار ابزار هم بخش جستجوی پیشرفته قرار دارد که شما می توانید کالاهای مورد نیاز خود را در این قسمت جستجو کنید. در گوشه سمت راست نوار ابزار هم گزینه ای وجود دارد که با انتخاب آن شما وارد بخش تنظیمات می شوید و می توانید حساب کاربری، آگهی ها، لیست چت ها و… را مشاهده کنید.

[tie_slideshow]
[tie_slide] با شیپور به راحتی آب خوردن خرید و فروش کنید[/tie_slide]
[tie_slide]با شیپور به راحتی آب خوردن خرید و فروش کنید [/tie_slide]
[tie_slide] با شیپور به راحتی آب خوردن خرید و فروش کنید [/tie_slide]
[/tie_slideshow]

نوار میانی صفحه

این قسمت هم شامل سه بخش فیلتره، گروه ها و ایران است. در قسمت بالا و سمت چپ برنامه، گزینه‌ای قرار گرفته است که به شما اجازه فیلتر کردن آگهی ها بر اساس جدیدترین، ارزان ترین و گران ترین ها را می دهد.
با انتخاب گزینه  همه ایران هم می‌توانید شهری که مایل به دیدن آگهی‌های آن هستید را انتخاب کنید. از طریق گزینه همه گروه ها هم قادر خواهید بود به دسته‌‌بندی برنامه دسترسی پیدا کنید. در این صورت می‌توانید مشخص کنید که برنامه تنها آگهی‌های مربوط به یک دسته خاص (به عنوان مثال خودرو) را به شما نشان دهد یا خیر.

ثبت رایگان آگهی در شیپور

شیپور تنها برای خریداران ساخته نشده و فروشنده‌ها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. برای این کار تنها کافی است گزینه ثبت رایگان آگهی را انتخاب، آگهی خود را ثبت کنید و محصول خود را به خریداران نشان دهید. صفحه مربوط به ثبت آگهی همه چیز را در اختیار شما می‌گذارد. می‌توانید تصاویر مربوط به کالای خود را آپلود کنید و یا با اضافه کردن اطلاعاتی نظیر قیمت کالای شما، استان و یا شهر محل زندگی‌تان به خریدار کمک کنید تا بتواند سریع‌تر آگهی شما را ببیند و از وضعیت آن مطلع شود. هنگام درج آگهی امکان قرار دادن شماره تماس و یا ایمیل نیز فراهم شده تا بتوانید از این طریق، یک راه ارتباطی میان خود و خریدار محصول برقرار کنید. درج آگهی به صورت رایگان است.

 

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود رایگان برنامه شیپور، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *