دیگچه از شما یک آشپز تمام عیار می سازد

مجله چارخونه » برنامه‌ » دیگچه از شما یک آشپز تمام عیار می سازد
دیگچه از شما یک آشپز تمام عیار می سازد
دیگچه از شما یک آشپز تمام عیار می سازد
فهرست محتوا

برنامه آشپزی دیگچه یک برنامه کاربردی محبوب است که در تمام مراحل طبخ از انتخاب نوع غذا تا تهیه مواد لازم و طرز پخت آن در کنار شما خواهد بود.
یکی از دغدغه‌های اصلی هر خانم خانه داری انتخاب نوع غذایی است که باید در وعده‌های مختلف روزانه تهیه کند. بی شک هر شخصی دوست دارد با انتخاب غذاهای مختلف و سالم برای خانواده و دوستان خود به وعده‌های غذایی تنوع بیشتری ببخشد. البته این دغدغه زمانی به اوج خود می‌رسد که در تدارک یک مهمانی خانوادگی یا دوستانه هم باشید.
یعنی زمانی که در تدارک یک مهمانی خانوادگی هستید و در انتخاب نوع غذاها دچار تردید شده اید. حالا در میان این همه دغدغه کافیست که یک مهمان گیاه خوار هم داشته باشید و یا به فکر قند خون بالای یکی از اقوام بیفتید.
در چنین شرایطی شاید انتخاب غذاهایی که در نظر دارید سرو کنید کمی‌گیج کننده به نظر برسد؛ اما نگران نباشید.
کافیست اپلیکیشن دیگچه را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و از هزاران دستور مختلف غذایی آن استفاده کنید. در ادامه با مجله چارخونه همراه شوید و در مورد این برنامه بیشتر بدانید.

دانلود برنامه آشپزی دیگچه

کاربرد برنامه آشپزی دیگچه

دیگچه یک برنامه آشپزی کاربردی است که در فرمت‌های مختلف صوتی، تصویری، متنی و … دستور تهیه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دسرها، پیش غذاها و … را در اختیار شما می‌گذارد.
پس از نصب و راه اندازی دیگچه دستور تهیه انواع غذاهای مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. اما این تمام ماجرا نیست و با انتخاب هر یک از غذاها به اطلاعات جامع دیگری نیز دست پیدا می‌کنید. بعد از انتخاب خوراک مورد نظر و در بالاترین بخش صفحه، اطلاعات کاملی از قبیل تاریخچه و محل پیدایش غذا و سنت‌های دیرینه در استفاده از آن برای کاربران به نمایش در می‌آید.
بخش بعدی که در میانه صفحه قرار دارد به مواد مورد نیاز در تهیه خوراک مورد نظر و دستور کامل پخت آن می پردازد. انتهای صفحه نیز مربوط به دیدگا‌های شما در مورد این غذاست.
در این بخش با پرکردن فرم مربوط به مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، ایمیل و وبسایت می‌توانید دیدگاه خود را نسبت به دستور تهیه مورد نظر خود ثبت کنید تا برای بهبود عملکرد برنامه در اختیار تولید کننده قرار بگیرد.
همچنین با انتخاب هر غذا، دستورهای غذایی مشابه دیگری نیز از طرف برنامه به شما داده می‌شود که آن‌ها را نیز در پایین ترین قسمت صفحه مشاهده خواهید کرد. خلاصه با نصب دیگچه دیگر نگران آشپزی نخواهید بود.
شما همه آن چه را که یک آشپز حرفه ای نیاز دارد در کنار خود خواهید داشت.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود برنامه آشپزی دیگچه کلیک کنید.

[/box]

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *