قهوه قند پهلو را در چارخونه نوش جان کنید

مجله چارخونه » کتاب صوتی و الکترونیک » قهوه قند پهلو را در چارخونه نوش جان کنید
قهوه قند پهلو را در چارخونه نوش جان کنید
قهوه قند پهلو را در اندروید مارکت چارخونه نوش جان کنید
فهرست محتوا

قهوه قند پهلو یک مجموعه شعر طنز است که توسط امید مهدی نژاد گردآوری شده و نسخه آنلاین آن برای دانلود در اندروید مارکت چارخونه قرار دارد.

این مجموعه که ناشر آن انتشارات سوره مهر است، شامل اشعار طنز 91 نفر از شاعران معاصر، از اواخر دوران مشروطه تا همین ایام است. البته ممکن است برخی از شاعرانی که اشعار آنها در این مجموعه منتشر شده برای شما نا آشنا باشند. اما گردآورنده اثر تاریخچه کوتاهی از زندگی این شاعران در کتاب ارائه کرده است.

منوچهر احترامی، مهدی اخوان ثالث، ایرج میرزا، محمدابراهیم باستانی پاریزی، محمدتقی بهار، فریدون توللی، ابوتراب جلی، عماد خراسانی، علی اکبر دهخدا، ابوالفضل زرویی نصرآباد، محمدحسین شهریار، کیومرث صابری فومنی، عمران صلاحی و… از جمله شاعرانی هستند که آثاری از آنها در این کتاب گنجانده شده است.

امید مهدی نژاد درباره این کتاب گفته است که این مجموعه با خون دل فراوان فراهم آمده است. خواهشمند است از به تنهایی خواندن آن، دور ریخت آن، زیر پایه صندلی گذاشتن آن و سوسک کشتن با آن خودداری فرمایید!

قهوه قند پهلو در 624 صفحه، کتابی شاد و مفرح و البته قطور است که گردآورنده این مجموعه تلاش کرده است به آنها که در طنزگویی شهرت بیشتری دارند، سهم بیشتری از قهوه قند پهلو بدهد. به عبارتی آنهایی که اسم و رسم دارند بهای بیشتری داده است تا شاعران گم نام.

در کنار این کار، تقلای فراوانی برای معرفی شاعرانی کرده است که به طنز شناخته نشده‌اند. مهدی‌نژاد اعلام می‌کند که سروده‌هایی از شاعران طنزپرداز را به دلیل عبور از برخی خط قرمزها کنار گذاشته است.

این کتاب در دسته شعر اندروید مارکت چارخونه و با قیمت 3 هزار و 100 تومان روی دستگاه های اندرویدی قابل نصب است. این درحالیست که قیمت نسخه چاپی کتاب در حدود 30 هزار تومان است. پیشنهاد می کنیم این کتاب را روی گوشی موبایل یا تبلت خود نصب و هر وقت احساس خستگی یا افسردگی کردید نگاهی به آن بیندازید.

[button color=”white” size=”medium” link=”http://www.charkhoneh.com/content/4049″ icon=”” target=”true”]برای دانلود کتاب قهوه قند پهلو اینجا کلیک کنید[/button]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *