واتس‌اپ تجاری کسب و کار شما را دگرگون می‌کند

مجله چارخونه » برنامه‌ » واتس‌اپ تجاری کسب و کار شما را دگرگون می‌کند
واتس‌اپ تجاری کسب و کار شما را دگرگون می‌کند
واتس‌اپ تجاری کسب و کار شما را دگرگون می‌کند
فهرست محتوا

مردم سراسر دنیا از واتس‌اپ استفاده می‌کنند تا با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنند. اما این اپلیکیشن بعدی تجاری هم دارد که موجب می‌شود که کاربران آن با فعالان کسب و کارهای مختلف در تمام دنیا ارتباط برقرار کنند.
به کمک این اپلیکیشن، امروزه بیشتر فعالان کسب و کارهای مختلف از شرکت‌های آنلاین پوشاک در هند گرفته تا فروشگاه‌های قطعات اتومبیل همه و همه عضو این شبکه اجتماعی هستند؛ اما همانطور که می‌دانید واتس‌اپ برای عموم مردم  به عنوان شبکه‌ای اجتماعی ساخته شده بود و این شرکت تصمیم داشت تا تجربه تجارتی این نرم‌افزار را نیز بهبود دهد.

به عنوان مثال، ساده‌تر کردن پروسه کسب و کار مشتریان، جدا سازی پیام‌های شخصی از کاری و … که همه این اهداف تا حدودی محقق شده‌اند. حالا نسخه تجاری واتس‌اپ مودر توجه بیشتر تجار است.
اگر در مورد نسخه تجاری این اپلیکیشین نیازمند کسب اطلاعات بیشتری هستید، با مجله چارخونه همراه شوید.

واتس‌اپ تجاری کسب و کار شما را دگرگون می‌کند

واتس‌اپ تجاری را بیشتر بشناسید

برنامه جدید واتس اپ ارتباط با مشتریان را برای شرکت‌ها راحت‌تر کرده است. اما واتس‌اپ از چه طریقی موفق به انجام چنین امر مهمی شده است؟

حساب‌های کاری: کمک به مشتریان با اطلاعات مفیدی مانند یک شرح کسب و کار، آدرس‌های ایمیل یا فروشگاه و وب‌سایت.

ابزار‌های پیام‌رسان: با ابزارهای هوشمند پیام‌رسانی شما می‌توانید وقت خود را ذخیره کنید و به سوالاتی که نیاز به پاسخ سریع دارند، ظرف مدتی کوتاهی پاسخ دهید. همچنین می‌توانید با مشتریان خود احوالپرسی کنید و به آنها نزدیکتر شوید.

پیام‌های آماری: شما می‌توانید معیارهایی مانند تعداد پیام‌های خوانده شده را بررسی کنید.

واتس‌اپ وب: ارسال و دریافت پیام‌ها با استفاده از واتس‌اپ بیزنس روی دسکتاپ شما نیز مقدور شده است.

مردم می‌توانند از واتس‌اپ به صورت معمول استفاده کنند. آنها نیاز به دانلود چیز جدیدی ندارند و مردم همچنان به دسترسی‌های کامل پیام‌هایی که دریافت می‌کنند دسترسی خواهند داشت که شامل بلاک کردن هر شماره‌ای، از جمله کسب و کارها، و به علاوه گزارش به عنوان اسپم است.

بیشتر از ۸۰٪ از کسب و کارهای کوچک در هند و برزیل می‌گویند که واتس‌اپ تجاری در هر دو مساله ارتباط با مشتری و گسترش کسب و کارشان کمک بزرگی به آنها کرده است.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]برای دانلود برنامه واتس‌اپ بیزنس، اینجا کلیک کنید[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *