با مافیا بمب ها را خنثی کنید و جایزه ببرید

مجله چارخونه » بازی » با مافیا بمب ها را خنثی کنید و جایزه ببرید
با مافیا بمب ها را خنثی کنید و جایزه ببرید
بازی مافیا
فهرست محتوا

بازی مافیا یک بازی داستانی مهیج و از نوع سوال و جواب است که با لحن دلنشین و داستان‌های جذاب خود سوالات جالبی از نقاط مختلف دنیا طرح ‌می‌کند. مخاطب به عنوان فرمانده یک گروه ورزیده کماندویی، وظیفه شناسایی و شکار بزرگترین تبهکار قرن با نام مستعار جادوگر و جلوگیری از عملیات خرابکارانه تیم او را در سرتاسر دنیا خواهد داشت.

کاربران در این بازی داستانی و مهیج باید به سوالات پاسخ‌های درست بدهند و امتیاز کسب کنند. اما این تمام ماجرا نیست. ارتباط خاصی که میان سوالات در این بازی طراحی شده است و نوع بیان داستان گونه آن سبب بالابردن سطح اطلاعات عمومی کاربران و فراگیری بیشتر ‌می‌شود و جذابیت این بازی را دو چندان ‌می‌کند. به گونه‌ای که حتی با جواب‌های غلط کاربران همچنان در حال یادگیری هستند. در ادامه این مطلب از در بخش بازی مجله چارخونه به بررسی بازی جذاب و سرگرم کننده مافیا ‌می‌پردازیم.

شروع بازی مافیا

پس از نصب و فعال سازی برنامه کاربران به صفحه اصلی برنامه مافیا هدایت ‌می‌شوند. نخستین آیکن که در سمت چپ و قسمت بالای صفحه قرار گرفته است مربوط به موزیک پس زمینه برنامه است. توسط این آیکن ‌می‌توانید در صورت نیاز موزیک برنامه را قطع و یا وصل کنید.

در قسمت میانی صفحه اصلی هم امتیازهای کسب شده شما و تعداد پاسخ‌های صحیح و غلطی که داده‌اید به چشم ‌می‌خورد و با آیکن شروع بازی ‌می‌توانید وارد بازی شوید. آیکن بعدی در سمت چپ و بالای صفحه اصلی به دستاوردها ارتباط دارد. توسط این گزینه رده بندی شما در برنامه به نمایش در ‌می‌آید. در واقع این آیکن نمایش دهنده رتبه و امتیاز شما در میان کاربران دیگر این مجموعه است.

بازی مافیا

البته در لیگ کلی رتبه‌های اول تا سوم برنامه هم به همراه امتیازهای کسب کرده خود نیز در این صفحه در معرض تماشا قرار دارند.

در قسمت جوایز هم جوایز نفیس برنامه به چشم ‌می‌خورند. شما با پاسخ درست به سوالات برنامه به راحتی ‌می‌توانید امتیاز کسب کنید و یکی از برندگان خوش شانس برنامه مافیا باشید.

در واقع در این برنامه هم بازی ‌می‌کنید و سرگرم ‌می‌شوید، هم اطلاعات عمومی خود را بالا ‌می‌برید و در آخر هم جوایز ارزنده کسب ‌می‌کنید. خب چی از این بهتر؟

البته این تمام ماجرا نیست. در پایین‌ترین بخش صفحه اصلی بازی مافیا یک بمب ساعتی به چشم ‌می‌خورد که یک کد رمز 6 رقمی دارد. اگر شما بتوانید این کد 6 رقمی را درست حدس بزنید سوپرایزهای ویژه‌ای در اختیارتان قرار خواهد گرفت. بد نیست شانس خود را امتحان کنید و همین الان بازی مافیا را نصب کنید.

[button color=”white” size=”medium” link=”http://www.charkhoneh.com/content/930527895″ icon=”” target=”true”]بازی مافیا را از اینجا رایگان دانلود کنید[/button]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *