اینستاگرام نظرسنجی و پرسش و پاسخ در استوری را ممکن می‌کند

مجله چارخونه » خبر » به‌روز رسانی » اینستاگرام نظرسنجی و پرسش و پاسخ در استوری را ممکن می‌کند
اینستاگرام نظرسنجی و پرسش و پاسخ در استوری را ممکن می‌کند
فهرست محتوا

اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیت پرسش و پاسخ در استوری است تا به این ترتیب بازخورد عمیق‌تری برای کاربر فراهم کند. برای آشنایی با این قابلیت جدید با مجله چارخونه همراه شوید.

قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

در چند ماه گذشته، اینستاگرام بعنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی، از قابلیت های جدیدی بخصوص برای استوری پرده برداری کرده است. ویژگی‌های جدیدی همچون افزودن مدت زمان ویدیوهای منتشر شده و IGTV و همچنین افزودن موسیقی و آهنگ به استوری از جمله این ویژگی‌ها هستند. اما حالا به نظر می رسد که اشتیاق اینستاگرامی‌ها برای ارایه قابلیت‌های شگفت  جدید و بیشتر افزایش یافته و می‌خواهند از ویژگی جدید دیگری رونمایی کنند.

نظرسنجی در استوری اینستاگرام

نظرسنجی در استوری اینستاگرام

درحال حاضر می‌توان در استوری‌های اینستاگرام نظرسنجی اجرا کرد؛ اما به نظر می‌رسد که این شبکه اجتماعی قصد دارد با به روزرسانی جدید خود، بازخورد عمیق‌تری برای کاربرانش فراهم کند.
به نظر می‌رسد اینستاگرام مشغول آزمایش ویژگی «پرسش در استوری» است. کاربر می‌تواند پرسشی را به استوری خود اضافه کند و دوستانش پاسخ او را بنویسند. در عین حال به نظر می‌رسد که بینندگان قادر خواهند بود با طرح پرسش از طریق یک باکس مشخص، سوال موردنظر خود را نیز از کاربران بپرسند.

هر چند که هنوز این اقدام به صورت رسمی از سوی اینستاگرام عنوان نشده است اما به تازگی یکی از کاربران این شبکه اجتماعی با انتشار تصویر فوق مدعی این امکان جدید است که از طرف این شبکه اجتماعی اکنون در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته‌ است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا اینستاگرام این موضوع را تایید می‌کند یا خیر؟‌

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *