هوآوی از تجربیات شخصی کاربران خود استفاده می‌کند

مجله چارخونه » خبر » هوآوی از تجربیات شخصی کاربران خود استفاده می‌کند
هوآوی از تجربیات شخصی کاربران خود استفاده می‌کند
تجربیات شخصی کاربران
فهرست محتوا

تجربیات شخصی کاربران در بهینه سازی برنامه‌ها نکته جدیدی است که امروزه توسط بسیاری از کمپانی‌های مطرح دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در حوضه‌های مختلف و به خصوص دیجیتال در سراسر جهان، شرکت‌ها و کمپانی‌های معروف هر روزه در جهت ارتقای سطح کیفی محصولات خود به رقابت نشسته‌اند. به گونه‌ای که روزانه شاهد ده‌ها برنامه و امکانات جدید در خصوص ارائه امکانات بهتر به کاربران در سراسر جهان هستیم.

در همین خصوص شرکت موبایل چین و کمپانی معروف هوآوی نیز در جهت ارتقای سطح کیفی محصولات خود و جلب رضایت بیشتر کاربران اقدام به راه اندازی برنامه‌ای جدید با استفاده از شخصی سازی تجربیات کاربران کرده‌اند. این برنامه که به تازگی در کنگره موبایل شانگهای منتشر شده است در مدتی کوتاه مورد استقبال بسیاری از کمپانی‌ها قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این برنامه بهینه سازی شده با تجربیات شخصی کاربران در ادامه این مطلب از مجله چارخونه همراه ما باشید.

بهینه سازی تجربیات شخصی کاربران

کمپانی موبایل چین (Beijing) و شرکت هوآوی به طور مشترک اقدام به راه اندازی برنامه‌ای توسط شبکه شخصی سازی شده کاربران کرده‌اند تا از طریق تحلیل داده‌های خلاقانه و هوشمند تجربه بهتری برای کاربران خود به ارمغان آورند. به گفته این کمپانی این شاخص که در کنگره موبایل شانگهای منتشر شده است یک مدل ارزیابی شبکه است که شخصی سازی کلاسیک را برای سنجش تجربیات کاربران شبکه اعمال می‌کند.

آنها در این خصوص توضیح دادند که این شاخص با استفاده از روش علمی متمرکز بر الگوریتم‌های هوش مصنوعی و داده‌های وسیع، اپراتورها را در ارائه تجربیات دیجیتال بهتر به کاربران هدایت می‌کند. در این خصوص کمپانی‌های مختلف در سراسر جهان از این فناوری پیشرفته و گستره وسیع آن به شدت استقبال کرده‌اند. این بدان معنی است که رقابت برای دستیابی به  مدیریت پیچیدگی‌های شبکه‌های در حال رشد و معیارهای ارزشیابی و رفع کمبود استانداردهای یکپارچه در دنیا به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است.

شخصی سازی شبکه برای کمک به بهبود تجربه کاربران طراحی شده است و اپراتورها را قادر می سازد تا با تغییرات و نیازهای این عصر جدید سازگار شوند. لی هویدی یکی از مسئولین موبایل چین در این خصوص می‌گوید: هر دو کمپانی هوآوی و موبایل چین از همکاری با همتایان خود در سراسر دنیا استقبال می‌کنند تا تجارت مشترکی بر پایه نوآوری، امنیت و اطمینان و با هدف ایجاد استانداردهای جهانی در شبکه به وجود آوریم.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *