با اسنپ چت بازی کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با اسنپ چت بازی کنید
با اسنپ چت بازی کنید
بازی در اسنپ چت
فهرست محتوا

بازی در اسنپ چت قابلیت جدیدی است که این کمپانی برای کاربران خود در نظر گرفته‌است. افزودن قابلیت بازی در برنامه‌های مختلف اقدامی است که در چند سال گذشته توسط کمپانی‌های مختلف در جهت درآمدزایی بیشتر و جذب کاربران جدید انجام شده‌است. اگرچه در بسیاری موارد این اقدامات جدید تغییراتی در جهت نیل به اهداف کمپانی ایجاد می‌کنند، اما در بسیاری موارد نیز نتیجه معکوس به بار می‌آورند. طبق اخباری که به تازگی از منابع خبری منتشر شده است کمپانی اسنپ نیز به تازگی در جهت جلب رضایت بیشتر کاربران خود اقدام به افزودن بازی در برنامه اشتراک گذاری عکس‌های خود کرده‌است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص قابلیت بازی در اسنپ چت با ما در مجله چارخونه همراه باشید.

بازی در اسنپ چت

شنیده‌ها حاکی از آن است که کمپانی اسنپ درصدد ایجاد بازی در اسنپ چت در سال جاری است. این کمپانی با اقدام جدید خود به توسعه دهندگان خارجی قابلیت ایجاد برنامه‌هایی برای بازی می‌دهد تا در برنامه Snapchat پخش شوند. بر اساس اظهارات برخی منابع آگاه به خبرگذاری‌ها تاکنون حداقل یک ناشر بازی با این کمپانی مشهور قرارداد امضا کرده‌است. جزئیات این برنامه پس از معرفی فیلترهای رئال اسنپ جت در ماه آپریل انتشار می‌یابد که به کاربران اجازه می‌دهد با دوستان خود به بازی مشغول شوند.

در پی طراحی مجدد برنامه که کاربران بسیاری را متعجب و ناامید کرده بود اسنپ با افت شدید کاربران نسبت به مدت مشابه در سال 2017 مواجه شدو شکست شدیدی را متحمل شد. اگرچه مدتی بعد با تمهیداتی که اندیشید دوباره با رشد تدریجی کاربران تا حدودی از سرنگونی خود جلوگیری به عمل آورد. جهت گیری این کمپانی به سوی بازی می‌تواند آن را با راه‌های جدید و کاربران رو به رشد رو به رو کند. به علاوه با افزودن ویژگی‌های جدید این کمپانی در جهت جلب کاربران جدید گام موثری برمی‌دارد و از طرفی خود را از دیگر برنامه‌های مشابه همچون اینستاگرام نیز متمایز می‌سازد.

اهمیت قابلیت بازی در برنامه‌ها

این نخستین بار نیست که شرکت‌های مختلف در جهت جلب کاربر و جلوگیری از افت کاربران خود به سوی بازی قدم برمی‌دارند. Tencent، که دارای 12 درصد سهام شرکت اسنپ است، در سال 2013 یک مرکز بازی را به برنامه WeChat خود اضافه کرد. البته این شرکت در ازای درآمدی که از پرداخت‌های میان برنامه خود به دست آورد بخش زیادی از محبوبیت خود را در میان کاربران از دست داد.

فیسبوک نیز از دیگر کمپانی‌های مطرحی است که در ماه‌های گذشته تمرکز خود را بر بازی قرار داده است. این کمپانی در دسامبر 2017 چندین ویژگی جدید به بازی‌های برنامه مسنجر خود اضافه کرده‌است. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم اسنپ از قابلیت بازی در اسنپ چت خود چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود رایگان برنامه اسنپ‌چت اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *