معرفی چهار برنامه پر کاربرد

مجله چارخونه » برنامه‌ » معرفی چهار برنامه پر کاربرد
معرفی چهار برنامه پر کاربرد
چهار برنامه پر کاربرد
فهرست محتوا

امروز قصد داریم چند برنامه پر کاربرد را به شما معرفی کنیم که برخی از آن‌ها جدید بوده و برخی دیگر هم به تازگی در فروشگاه چارخونه قرار گرفته یا بروز رسانی شده‌اند.

بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند در طول هفته بارها و بارها اپلیکیشن‌های مختلف را روی گوشی خود نصب کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنند و پس از مدتی با آمدن اپلیکیشن جدیدتری، قدیمی‌ترها جای خود را به جدیدها می‌دهند. با این مطلب از مجله چارخونه همراه ما باشید.

این هفته را با بهترین اپلیکیشن‌های بروز رسانی شده بگذرانید

Castbox

این اپلیکیشن چندان جدید نیست. کست باکس یک برنامه ضروری برای طرفداران پادکست است. به دلیل داشتن یک کتابخانه بزرگ و گزینه دانلود خودکار با وای‌فای، هنگامی که آفلاین هستید نیز می‌توانید برنامه‌هایی که دنبال می‌کردید را در گوشی خود گوش کنید.
کست‌باکس به تازگی بروز رسانی شده و به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های پادکست شناخته می‌شود و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

برای دانلود رایگان و نصب برنامه Castbox اینجا کلیک کنید

این هفته را با بهترین اپلیکیشن‌های بروز رسانی شده بگذرانید

DuckDuckGo Privacy Browser

بعد از رسوایی فیسبوک در شرکتی به نام کمبریج آنالیتیکا و مطرح شدن دوباره بحث حریم شخصی در اینترنت، شما شاید بخواهید از جمع‌آوری اطلاعات خود در وبسایت‌هایی که به آن‌ها سر می‌زنید جلوگیری کنید. گذشته از آن، تنها فیسبوک نیست که از این اطلاعات استفاده می‌کند.
داک‌داک‌گو یک مرورگر متن‌باز با تمرکز روی حریم شخصی است، که اجازه گشتن با امنیت بالا و حریم شخصی رعایت شده را به شما می‌دهد. نه تنها داک‌داک‌گو حرکات شما را دنبال نمی‌کند،‌ بلکه شما را از تبلیغات دنبال کننده در امان نگه می‌دارد و از بالاترین سطوح رمزنگاری استفاده کرده و در مورد حریم شخصی وبسات‌هایی که سر می‌زنید اطلاعاتی به شما خواهد داد.

برای دانلود رایگان DuckDuckGo اینجا کلیک کنید

این هفته را با بهترین اپلیکیشن‌های بروز رسانی شده بگذرانید

PhotoDirector – Photo Editor

برنامه‌های خیلی زیادی برای ویرایش عکس در اندروید مارکت چارخونه وجود دارد؛ اما اپلیکیشن شرکت سایبرلینک توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده ست. فوتودایرکتور برای ویرایش در لحظه عکاسی ساخته شده است که به سرعت اجازه کارهایی مانند HDR ، لایه‌پردازی و توناژ رنگ را به شما می‌دهد تا با کمترین سختی عکس خود را مطابق با آنچه مد نظرتان است ویرایش کنید.

برای دانلود رایگان PhotoDirector اینجا کلیک کنید

این هفته را با بهترین اپلیکیشن‌های بروز رسانی شده بگذرانید

برنامه پر کاربرد Daily Yoga

دیلی یوگا یک برنامه کاربردی عالی برای علاقمندان به یوگاست. اگر در این ورزش مبتدی یا اینکه ماهر هستید، این برنامه چیزهایی برای آموزش به شما دارد که فکرش را هم نمی‌کنید. مواردی که شامل کاهش وزن، بهبود کیفیت خواب و موقعیت‌های پیشرفته یوگا می‌شود.
آموزش‌های با کیفیت این اپلیکیشن به شما حرکات مختلف یوگا را آموزش خواهد داد و شما را در این زمینه بی‌نیاز خواهد کرد. در آخرین نسخه از این برنامه پشتیبانی از اسمارت لاک گوگل و گوگل ساین‌‌این هم اضافه شده است.

برای دانلود رایگان Daily Yoga اینجا کلیک کنید

5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *