بازی استراتژیک تاج و تخت منتشر شد

مجله چارخونه » بازی » بازی استراتژیک تاج و تخت منتشر شد
بازی استراتژیک تاج و تخت منتشر شد
بازی تاج و تخت
فهرست محتوا

مژده برای طرفداران سریال معروف و پربیننده گیم آف ترونز (گات) یا همان بازی تاج و تخت.

بازی تاج و تخت یا همان گیم آف ترونز یک بازی آنلاین استراتژیک است که بر پایه سریال معروف بازی تاج و تخت ساخته شده است. گات (گیم آف ترونز) که رکورددار تعداد بیننده در شبکه اچ‌بی‌او است، تاکنون نامزد و برنده جوایز بسیاری شده‌ است.

در این بازی استراتژیک بازیکنان در راس خانه قدرت خود قرار خواهند گرفته و هدف نهایی آن‌ها تسخیر سلطنت و تخت آهنی خواهد بود. هدف اصلی این بازی نیز مانند بسیاری از بازی‌های استراتژیک دیگر ساخت یک قلمر قدرتمند است.

در این بازی مهیج با کاراکترهای کلیدی سریال از جمله جان اسنو (Jon Snow)، دانریس تارگارین (Daenerys Targaryen)، پتیر بیلیش (Petyr Baelish)، سرسی لنیستر (Cersei Lannister) و … در ارتباط خواهید بود. فرمانروای وستروس (Westeros) خواهید شد قصر خود را می‌سازید و نشان سلطنتی خود را طراحی کرده و استراتژی حکومت بر هفت اقلیم را پیاده خواهید کرد.

در این بازی می‌توانید 120 صندلی  قدرت خود از جمله winterfall, Castle Black, Dragonstone, king landing را تسخیر کنید و به فالورهای خود با دادن القاب قدرتمند جایزه دهید.

رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید و آن گونه که دوست دارید زندگی کنید. روابط سیاسی خود را شکل دهید. و روابط واحد قدرتمند بسازید تا بر westeros چیره شوید و تخت آهنی را از آن خود کنید.

راهنمای کلی بازی تاج و تخت

پس از نصب و راه اندازی بازی به صفحه اصلی یا محدوده قلمرو خود وارد می‌شوید. در این قسمت امکانات فراوانی در اختیار دارید. در اولین مرحله قسمت‌های مختلفی برای ساختن قلمرو در اختیار شماست که می‌توانید پس از انتخاب هر بخش به توسعه آن بپردازید.

نوار اصلی بالای صفحه

روبان بالای صفحه اصلی اطلاعات شما را نمایش می‌دهد. در واقع پروفایل اصلی قلمرو تحت حمایت شما در این جا قرار دارد. مرحله ای که در آن قرار دارید، نزدیک ترین نبردها، انتخاب پروفایل شخصی و …. را در این روبان پیدا خواهید کرد.

تنظیمات

در قسمت تنظیمات  بخش‌هایی از جمله دعوت از دوستان، استفاده از کد دوستان برای ارتباط، بخش پشتیبانی توسعه دهنده و اکانت‌های فعال شما وجود دارد که با انتخاب هر یک به بخش تنظیمات آن وارد خواهید شد و می‌توانید هر بخش را مطابق سلیقه خود تغییر دهید.

نوار ابزار سمت راست

در روبان سمت راست صفحه برنامه‌های در حال ساخت، نبردها  و مرزها در اختیار شما قرار دارد. در آخرین گزینه این بخش هم صندلی‌های قدرت و کاربرانی که در راس این صندلی‌ها قرار دارند برای شما به نمایش در می‌آیند. در واقع استراتژی و پروسه در حال انجام خود را به طور خلاصه در این قسمت مرور خواهید کرد به گونه ای که هیچ یک از اهدافتان از قلم نمی‌افتد.

نوار ابزار پایین صفحه

در نوار ابزار پایین صفحه نیز آیکن‌های متعددی قابل مشاهده هستند. اولین آیکن مربوط به پیداکردن گروه‌های وفادار (Leige Finder) است که با انتخاب هر یک به طور جداگانه می‌توانید با آن‌ها متحد شوید و گروه واحد تشکیل دهید.

آیکن بعدی پیام‌ها (Message Center) نام دارد که در این بخش پیام‌های ضروری برنامه که مربوط به شما است در این قسمت قرار دارند.

آیکن بعد انبار  (Inventory)است که درآن آیتم‌هایی که برای توسعه و ساخت قلمرو خود کسب کرده اید قرار دارند. توسط این آیتم‌ها به توسعه هر چه بیشتر قلمرو تحت فرمانروایی خود بپردازید و سربازان وفادار بیشتری جذب کنید.

آخرین آیکن این بخش (War Room) نیز مربوط به جنگ‌هایی است که در پیش رو دارید. با انتخاب هر قسمت به طور جداگانه به نبرد مورد نظر خود وارد شده و بر دشمنان پیروز شوید. حالا دیگه وقت جنگه شروع کنید و از توسعه قلمرو گات لذت ببرید.

[button color=”white” size=”medium” link=”http://www.charkhoneh.com/push/GAME/930529549″ icon=”” target=”true”]بازی تاج و تخت را از اینجا رایگان دانلود کنید[/button]

https://mag.charkhoneh.com/17
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *