با کیوسک جار تمام روزنامه و مجلات روز در اختیارتان است

مجله چارخونه » برنامه‌ » با کیوسک جار تمام روزنامه و مجلات روز در اختیارتان است
با کیوسک جار تمام روزنامه و مجلات روز در اختیارتان است
با کیوسک جار تمام روزنامه و مجلات روز در اختیارتان است
فهرست محتوا

این روزها اپلیکیشن‌های خبری و اطلاعاتی زیادی برای نصب روی گوشی‌های تلفن همراه وجود دارند؛ اما در این ازدحام اپلیکیشنی، کمتر برنامه‌ای را می‌توان یافت که اخبار به روز و جامع را در اختیار کاربر قرار داده و به لیست کاملی از رسانه‌های خبری دسترسی داشته باشد.
کیوسک جار اما یکی از برنامه‌های کاربردی موفق در زمینه خبری بوده است. این اپلییکیشن دارای بخش‌های مختلفی است که روزنامه و مجلات و حتی کتاب‌های محبوب را به تفکیک در اختیارتان قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با کیوسک جار با ما در مجله چارخونه همراه شوید.

با کیوسک جار تمام روزنامه و مجلات روز در اختیارتان است

کیوسک جار یک روزنامه ‌فروشی آنلاین

اپلیکیشن کیوسک جار را می‌توان یک روزنامه‌فروشی آنلاین و البته رایگان نامید که لیستی بلند بالا از روزنامه‌ها، مجلات و البته کتابخانه دارد.
با کمک این اپلیکیشن، شما می‌توانید نشریات را در تاریخ روز مطالعه کنید و حتی روزنامه یا مجله مورد علاقه تان را در پروفایلتان آرشیو کنید. همچنین این اپلیکیشن، محبوب‌ترین و پرخواننده‌ترین روزنامه و مجله را در روز به شما معرفی می‌کند. اگر اهل مطالعه هستید و یک روزنامه و مجله‌خوان هستید، این برنامه را از بازار اندرویدی چارخونه نصب کنید.

با کیوسک جار تمام روزنامه و مجلات روز در اختیارتان است

کاربری کیوسک جار

کاربری این برنامه بسیار ساده و روان است و طراحی ساده‌ای دارد. تمام بخش‌های این اپلیکیشن در صفحه نخست قابل مشاهده است و نیازی نیست به دنبال گزینه خاصی بگردید و یا جست و جو کنید. در نوار بالای صفحه بخش روزنامه، مجله و منتخب از هم جدا شده‌اند و با این شما هستید که باید انتخاب کنید که اول می‌خواهید روزنامه بخوانید یا مجله.
در قسمت میانی یا اصلی صفحه هم لیستی از رونامه و مجلات در دسته‌بندی‌های ویژه‌ها، پرفروش‌ها، محبوب‌ها و پربازدیدها قابل نمایش است که با اسکرول صفحه روزنامه‌ها میتوانید به تمام نشریات دسترسی داشته باشید. در نوار پایین صفحه هم در قسمت کیوسک با یک دسته‌بندی جدید مواجه می‌شوید که روزنامه‌ها را در گروه‌های عمومی، اقتصادی، ورزشی، استانی و… دسته بندی کرده است. در قسمت کتابخانه هم پس از ثبت نام می‌توانید به کتاب‌های این اپلیکیشن دسترسی یابید.

برای نصب و دانلود رایگان جار روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *