با پیشنهاد بهترین خرید آنلاین زندگی‌تان را تجربه کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با پیشنهاد بهترین خرید آنلاین زندگی‌تان را تجربه کنید
با پیشنهاد بهترین خرید آنلاین زندگی‌تان را تجربه کنید
با پیشنهاد ایرانسل، بهترین خرید آنلاین زندگی‌تان را تجربه کنید
فهرست محتوا

«پیشنهاد» یک برنامه کاربردی محبوب از محصولات ایرانسل است که خریدآنلاین کالاهای متنوعی از قبیل کالاهای الکترونیکی، لوازم خانگی، پوشاک، لوازم شخصی و … را برای شما ساده و امن می‌کند. این همه داستان نیست؛ شما با کمک این برنامه می‌توانید برای رزرو آنلاین رستوران، کافی‌شاپ، خرید آنلاین بلیت سینما، تئاتر، کنسرت و … اقدام کنید و علاوه بر این به صورت آنلاین در دوره‌های آموزشی و ورزشی با قیمتی مناسب ثبت‌نام کنید. برای اینکه با این برنامه آشنا شوید با ما در مجله چارخونه همراه شوید.

پیشنهاد ویژه برای علاقمندان به خرید

این برنامه دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت جستجو در میان مکان‌ها،تخفیف‌ها و پیشنهادهای سطح شهر را دارد و علاوه بر این، امکان مشاهده بیش از 100 پیشنهاد فعال در هر روز را به شما می‌دهد.
با کمک این برنامه شما همچنین می‌توانید اماکن مختلف را روی نقشه مشخص کنید و تجربیات خود را از یک خرید خوب با دیگران به اشتراک بگذارید.

دانلود رایگان پیشنهاد

کاربری برنامه پیشنهاد

پس از نصب برنامه پیشنهاد ایرانسل از بازار اندرویدی چارخونه، صقحه‌ای برایتان باز می‌شود که در گوشه سمت راست آن، بخش تنظیمات قرار دارد و شما باید نسبت به انتخاب دسته‌بندی خود که شامل رستوران،کافی‌شاپف مکان تفریحی و… است اقدام کنید.

سایر بخش‌هایی که در این قسمت گنجانده شده است، انتخاب شهر، پیشنهاد  روی نقشه و… است که دسترسی شما به محل و کالای مورد نظرتان را راحت‌تر می‌کند. در بخش‌ها دیگر نوار بالای صفحه هم با انتخاب علامت سبد خرید، شما به لیست آنچه خریداری کرده و یا جستجور کرده‌اید دسترسی خواهید یافت.
دسترسی به جدیدترین پیشنهادهای این اپلیکیشن و همچنین پیشنهادهای ویژه هم از طریق نوار میانی صفحه ممکن می‌شود. مختصر و مفید بگوییم، شما با نصب این برنامه به راحتی به هر آنچه که مورد نیازتان است و ممکن است راه سریع خرید آن را ندانید، دسترسی خواهید یافت.

برای نصب و دانلود رایگان اپلیکیشن پیشنهاد روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/1812
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *