با دیجی دارو پزشک و پرستار را به خانه بیاورید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با دیجی دارو پزشک و پرستار را به خانه بیاورید
با دیجی دارو پزشک و پرستار را به خانه بیاورید
http://www.charkhoneh.com/content/930489883
فهرست محتوا

دیجی دارو یک بانک اطلاعاتی کامل است که اطلاعات مربوط به بیش از 10 هزار داروی شیمیایی و گیاهی را در خود دارد که از طریق چارخونه با پشتیبانی ایرانسل قابل نصب است.

با نصب این نرم افزار که از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند، علاوه بر دسترسی به اطلاعات دارویی از آدرس و شماره تلفن مراکز پزشکی معتبر در سراسر کشور و همچنین اخبار حوزه سلامت مطلع می‌شوید. دیجی دارو امکانات دیگری مانند یادآوری زمان مصرف دارو، نحوه مصرف و … را در اختیارتان قرار می‌دهد.

به بیان ساده این نرم افزار مجموعه کاملی متشکل از 10 هزار داروی شیمیایی و گیاهی از 500 شرکت دارویی برتر ایران و جهان با توضیحات داروها به زبان فارسی به همراه امکاناتی نظیر گروه‌های دارویی و درمانی و 42 هزار مجموعه پزشکی به همراه آدرس و شماره تلفن از 300 شهر ایران، اطلاعات 79 هزار پزشک به همراه نوع تخصص، نشانی و تلفن مطب، ابزار پیشنهاد جستجوی آنلاین و به روز رسانی منظم و… است.

راهنمای استفاده از دیجی دارو

پس از نصب برنامه ابتدا پنجره‌ای برایتان باز می‌شود که از شما می‌خواهد شهر محل سکونت خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب شهر وارد برنامه می‌شوید و صفحه اصلی که حاوی دسته‌های اطلاعات پزشکی، اطلاعات دارویی، مجموعه پزشکی و… است  برایتان باز می‌شود. با انتخاب هر گروه می‌توانید به اطلاعات مورد نظر دسترسی یابید.

نوار بالای صفحه

با دیجی دارو پزشک و پرستار را به خانه بیاورید

در نوار بالای صفحه بخشی وجود دارد که با لمس آن پنجره‌ای برایتان باز می‌شود که می‌توانید از طریق آن برنامه را به نحوی شخصی سازی کنید. به عنوان مثال قسمت‌های مهم و مورد علاقه‌تان را مشخص کنید، برنامه را به دوستانتان معرفی کنید یا راهنمایی لازم را از برنامه بگیرید. در صورت ارتقاء برنامه هم باید از این پنجره وارد و نسخه جدید برنامه را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

در قسمت پایین نوار بالای صفحه هم بخش جستجو وجود دارد و شما می‌توانید نام دارو، بیماری یا پزشک مورد نظر را در این قسمت تایپ کرده و به سرعت به اطلاعات کاملی در مورد آن دسترسی یابید.

البته در قسمت جستجو بخش های مشخصی برای جستجوی راحت‌تر شما در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال اگر برای یافتن نام پزشک خاصی وارد این قسمت شده‌اید، کافیست اولین گزینه از سمت چپ را لمس کنید و نام پزشک را جستجو کنید.

صفحه اصلی

با دیجی دارو پزشک و پرستار را به خانه بیاورید

در صفحه اصلی 10 دسته بندی مشخص مشاهده می کنید که شامل اطلاعات پزشکی، اطلاعات دارویی، مجموعه پزشکی، یاداوری مصرف دارو، نحوه مصرف، اطلاعات بیماری، شرکت‌های دارویی، اصطلاحات و تعریف پزشکی، اخبار سلامت و پشتیبانی فنی است. با لمس هر قسمت لیستی بلند بالا در اختیارتان قرار می‌گیرد. ضمن اینکه امکان جستجوی سریع هم در بخش وجود دارد. در دو نسخه iOS و اندروید، دیجی دارو از رابط کاربری ساده و منظمی بهره می‌برد که تمام اطلاعات لازم در آن به خوبی طبقه بندی شده است.

اطلاعات دارویی

http://www.charkhoneh.com/content/930489883

بخش اطلاعات دارویی به دو دسته داروهای شیمیایی و گیاهی طبقه بندی شده است که در آن می‌توانید به صورت دستی یا به کمک موتور جستجوی فیلتردار، داروی مورد نظرتان را بیابید.

در این برنامه اطلاعات دارویی با جزئیات کامل مانند نام علمی و تجاری، گروه دارویی، نحوه مصرف برای سنین مختلف، زنان باردار و … اشکال دارویی مانند قرص،کپسول، شربت، کرم و مکانیزم اثر، موارد استفاده، شرایط نگهداری و نکات پزشکی که در مصرف آنها باید رعایت کنید به ساده‌ترین شیوه ارائه شده است.

اطلاعات پزشکان

با دیجی دارو پزشک و پرستار را به خانه بیاورید

دیجی دارو همچنین آرشیو نسبتا بزرگی از اطلاعات تماس پزشکان و مراکز خدمات درمانی را هم در خود گنجانده است که بسته به محل زندگی‌تان می‌توانید در دیتابیس به جستجو بپردازید تا از جستجو در اینترنت یا تماس با 118 بی نیاز شوید. همچنین می توانید روی علامت پزشک که گوشه سمت راست صفحه قرار گرفته است تخصص، درجه و شهر محل طبابت پزشک مورد نظر را مشخص تا جستجوی سریع و کامل تری داشته باشید.

اطلاعات مجموعه پزشکی

با دیجی دارو پزشک و پرستار را به خانه بیاورید

در این بخش نیز مراکز درمانی و پزشکی شامل داروانه‌ها، بیمارستان‌ها و… معرفی شده‌اند. شما در این بخش هم امکان جستجوی سریع را دارید و علاوه بر این می‌توانید با مشخص کردن شهر و نمایش نوع فعالیت مرکز پزشکی و درمانی جستجوی سریع‌تری داشته باشید.

یادآوری مصرف دارو

با دیجی دارو پزشک و پرستار را به خانه بیاورید

در دیجی دارو بخشی وجود دارد که می‌تواند کمکی باشد برای افراد خواس پرت و یا آن‌هایی که به دلیل مشغله‌های کاری عموما زمان مصرف داروهای خود را فراموش می‌کنند.

در این بخش می توانید با کمک ساعت دیجیتالی که زمان مصرف دارو را به شما هشدار می دهد، زمان مصرف دارو را به یاد آورید. کافیست زنگ ساعت را کوک کنید. در بخش اطلاعات مصرف دارو هم اطلاعات کاملی که زمینه روش مصرف صحیح و نگهداری دارو،  گروه های دارویی، معرفی داروهای بدون نسخه و… به شما ارائه شده است می تواند برای شما کمک بزرگی به حساب آید.

شرکت‌های دارویی

در این قسمت هم شرکت های دارویی به تفکیک نام به شما معرفی شده اند. با کلیک روی هر شرکت اطلاعات کاملی در مورد شرکت دارویی و محصولات آن به شما ارائه می شود.

اطلاعات مربوط به اصطلاحات پزشکی

با دیجی دارو پزشک و پرستار را به خانه بیاورید

حتما برای شما هم پیش آمده است که وقتی جواب آزمایش خود را گرفته‌اید از اصطلاحات و تعاریف پزشکی چیزی سر درنیاورده و تا زمانی که به پزشک معالج برسید دلتان هزار راه رفته است. این بخش از نرم افزار دیجی دارو این مشکل شما را رفع می‌کند و تمام اصطلاحات پزشکی را برای شما تعریف می‌کند. البته یادتان باشد که خودتان برای خودتان دکتر بازی درنیاورید و حتما حتما برای تشخیص صحیح به پزشکتان مراجعه کنید.

اطلاعات بیماری

با دیجی دارو پزشک و پرستار را به خانه بیاورید

می‌خواهید در مورد بیماری‌های مختلف و علائم آنها بدانید؟ نرم افزار دیجی دارو را نصب کنید و وارد بخش اطلاعات بیماری شوید. در این قسمت علاوه بر معرفی بیماری‌های مختلف علائم آن‌ها را نیز معرفی کرده است. در این قسمت هم امکان جستجوی سریع و پیشرفته وجود دارد.

اخبار سلامت

با دیجی دارو پزشک و پرستار را به خانه بیاورید

در دیجی دارو بخشی برای ارائه اطلاعات به روز پزشکی و دارویی مانند مقاله ها، اخبار و … وجود دارد که با مطالعه آنها می‌توانید اطلاعات دارویی خود را افزایش دهید. دیجی دارو برنامه جامعی است که بر اساس به‌روزترین اصول طراحی اپلیکیشن در دنیا و به صورتی زیبا و کارا طراحی شده است.

طراحی زیبا، استفاده از رنگ‌های مناسب، در نظر گرفتن فونت و سایز استاندارد و دسته‌بندی گروه‌های دارویی در کنار به روز رسانی‌های سریع این بانک اطلاعاتی موجب محبوبیت این برنامه کاربردی حیاتی شده است. نصب و استفاده از این برنامه اندرویدی در مرحله نخست رایگان است؛ اما برای ارتقا باید پروسه سیستم پرداخت درون برنامه را طی کنید.

[button color=”white” size=”medium” link=”http://www.charkhoneh.com/content/930489883″ icon=”” target=”true”]برای دانلود رایگان دیجی‌دارو اینجا کلیک کنید[/button]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *