بازی پابجی موبایل، نبرد خونین تا آخرین نفس

مجله چارخونه » بازی » بازی پابجی موبایل، نبرد خونین تا آخرین نفس
بازی پابجی موبایل، نبرد خونین تا آخرین نفس
دانلود رایگان پابجی موبایل - Pubg Mobile
فهرست محتوا

اگر از افرادی هستید که با موبایل بازی می‌­کنید، حتما تاکنون نام «بتل رویال» را شنیده‌­اید. بتل رویال نام رمانی است که نویسنده ژاپنی کوشان تاکامی آن را در سال 1999 منتشر کرده است. بر اساس داستان این رمان، ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم، گروه‌­هایی از دانش‌­آموزان را به منطقه‌ای می‌­فرستند و آن­ها را مجبور می‌­کند تا یکدیگر را بکشند تا زمانی که تنها یک نفر زنده بماند.روال بازی­هایی که با نام بتل رویال شناخته می‌­شوند نیز به همین شکل است و در آن تا زنده ماندن آخرین نفر می­‌بایست مبارزه کرد.

اخیرا بازی­‌های زیادی در این سبک معرفی شده‌­اند که از محبوب­‌ترین آن­ها می‌­توان به بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که به پابجی موبایل (PUBG Mobile) مشهور است، اشاره کرد. اگر شما هم به سبک بازی بتل رویال علاقه‌­مند هستید، با مجله چارخونه همراه شوید تا بیشتر با بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) آشنا شوید.

دانلود رایگان پابجی موبایل - Pubg Mobile

آخرین بازمانده، شما باشید!

در شروع این بازی آنلاین، 100 بازیکن به صورت همزمان در بالای یک جزیره به وسعت 8*8 کلیومتر مربع، از هواپیما به بیرون پرت شده و توسط چتر نجات روی زمین فرود می‌­آیند. تمامی بازکنان شرایط یکسانی دارند و هیچکدام هیچ سلاحی را در اختیار ندارند و می­‌بایست انواع سلاح و مهمات و وسایلی مانند کوله‌­پشتی، جلیقه و کلاه‌­خود را در ساختمان­‌های این جزیره پیدا کنند و سپس برای بقا و زنده ماندن خود و البته کشتن دیگر بازیکنان تلاش کنند.

بهتر است در شروع بازی در نزدیکی ساختمان‌ها فرود بیایید تا بتوانید زودتر از بقیه و قبل از اینکه کشته شوید، به سلاح و مهمات دسترس پیدا کنید و استفاده از تجهیزاتی مانند جلیقه و کلاه‌­خود شانس شما رو برای بیشتر زنده ماندن، افزایش می دهد.

مانند بسیاری از بازی های موبایلی، برای حرکت کردن از جویستیک مجازی در سمت چپ تصویر و برای تیراندازی، درازکشیدن، نشستن، دویدن، پریدن و … از دکمه های سمت راست تصویر می‌توانید استفاده کنید.

دانلود رایگان پابجی موبایل - Pubg Mobile

برای بقا، واقعا باید بجنگید!

درسته که نقشه بازی پابجی به اندازه یک بازی سبک جهان باز بزرگ است و مکان های زیادی برای در امان بودن و پنهان شدن وجود دارد اما دقت کنید که نمی­‌توانید یکجا منتظر باشید تا بقیه یکدیگر را بکشند و تنها شما بمانید. در نقشه یک دایره سفید رنگ وجود دارد که اگر خارج از این دایره بمانید جان خود را از دست خواهید داد و به مرور که تعداد بازیکنان کمتر می‌‌­شود، این دایره هم کوچکتر شده و شما به رقبایتان نزدیک تر می­‌شوید و می بایست با آن­­ها رودررو شده و یا آن ها بکشید و یا کشته شوید.

دانلود رایگان پابجی موبایل - Pubg Mobile

تجربه گرافیک واقعی و خیره‌­کننده

این بازی دارای کیفیت و جزئیات گرافیکی بالایی است که باعث می­‌شد روی گوشی هایی با سخت افزار ضعیف‌­تر به خوبی اجرا نشود، به همین دلیل به تازگی شرکت  Tencent، نسخه کم­‌حجم و سبک‌­تر این بازی را با نام پابجی موبایل لایت «PUBG MOBILE LITE» برای گوشی‌های میان رده منتشر کرده است که شما با توجه به نوع گوشی­‌تون می‌­تونید هر دو نسخه این بازی رو از طریق لینک‌­های زیر از چارخونه بصورت کاملا رایگان دانلود کنید.

 

برای نصب و دانلود رایگان بازی پابجی موبایل «PUBG MOBILE» اینجا را کلیک و یا لمس کنید

همچنین می‌توانید کیوآرکد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *