حسابیار، حسابدار مشاغل خرد و مدیران

مجله چارخونه » برنامه‌ » حسابیار، حسابدار مشاغل خرد و مدیران
حسابیار، حسابدار مشاغل خرد و مدیران
دانلود رایگان حسابیار
فهرست محتوا

داشتن نرم‌افزاری که بتوان به عنوان یک حسابداری شخصی به آن تکیه داشت و با اطمینان خاطر چرتکه‌ اندازی‌های مالی را به آن سپرد، نیاز اساسی صاحبان مشاغل آزاد، کارگاه داران، مدیران شرکت‌ها و کاربرانی است که به صورت خویش‌فرما به کار مشغول هستند. در نتیجه همین موضوع شرکت ایده پرداز ژوبین اقدام به عرضه یک نرم‌افزار حسابداری حرفه‌ای شخصی کرده است. با دانلود رایگان حسابیار می‌توانید به راحتی حساب کتاب روزانه را در تلفن تلفن‌همراه‌تان همیشه در دسترس داشته باشید.

اگر شما هم در گروه هدف این نرم‌افزار هستید، بررسی آن را از دست نداده و با مجله چارخونه همراه شوید.

طراحی حسابیار

داشتن محیط کاربری ساده و کاربردی هدفی است که همه برنامه‌نویسان باید آن را دنبال کنند و خوشحالیم که اعلام کنیم ایده پرداز ژوبین به این مهم دست پیدا کرده است. محیط اصلی (صفحه خانه) در چند قسمت با نمودار و جدول وضعیت کلی حساب‌ها و درآمد و مخارج را به کاربران نشان داده و در زمانی کمتر از یک دقیقه شما خلاصه عملکرد مالی خود در یک ماه گدشته را می‌توانید مشاهده کنید.

این قابلیت در کنار قسمت چک‌ها و میزان بدهکاری و بستانکاری باعث می‌شود کاربران به راحتی به خلاصه کاملی از اطلاعات خود دسترسی داشته و هر لحظه که تمایل داشتند، آن را مشاهده کنند.

 

پس از دانلود رایگان حسابیار چگونه شروع بکار کنیم؟‌

برای شروع به کار با این نرم‌افزار، در قسمت اطلاعات پایه که در منوی کشویی سمت راست قرار دارد، حساب‌های خود به همراه مشخصات آن را وارد می‌کنید. برخلاف نرم‌افزار حسابداری شخصی هلو که قابلیت انتخاب بانک از پایگاه داده را داشت، این نرم‌افزار به شما امکان نام‌دهی حساب را می‌دهد و شما به بانک‌ها محدود نیستید.

بعد از این کار، لیست بدهکاران و بستانکاران را تکمیل کنید. برای انجام اینکار باید مشخصات فردی مانند نام، تلفن و آدرس را ذخیره کنید.

بعد از انجام موارد بالا، باید سرفصل درآمدها و هزینه‌ها را چک کرده و در صورت نیاز به آن گزینه‌های مورد نظر خود را اضافه کنید. البته در مدتی که از این نرم افزار استفاده کردیم، نیازی به افزودن موردی خاص ندیدیم و نرم‌افزار به خوبی همه موارد را از قبل در خود تعریف کرده بود.

با پایان مراحل بالا، می‌توانید شروع به استفاده از نرم‌افزار کنید. پروسه شروع به کار این حسابدار شخصی، کمی طولانی‌تر از باقی نرم‌افزارهای مشابه است و دلیل آن، حرفه‌ای و کامل بودن آن در مقایسه با سایر رقبا است البته به همین دلیل در این برنامه یک بخش ویژه با عنوان راهنمای استفاده برای کاربران پیش‌بینی شده که در آن تمامی موارد ریز جزء به جزء برای کاربران جسابیار توضیح داده شده است.

انجام عملیات روزانه در حسابیار

در این قسمت می‌توانید به ثبت درآمد، هزینه، هزینه سوخت خودرو، بدهی‌ها، طلب‌ها و تسویه اقساط وام یا بدهی‌های خود بپردازید.

یکی از مزایای قسمت هزینه و درآمد، امکان ثبت هزینه یا درآمد دوره‌ای است. این موضوع بار زیادی را از دوش شما بابت ثبت هزینه‌هایی مانند شارژ واحد و اجاره محل و درآمدهایی مانند حقوق ماهانه و اجاره ملک شخصی برمی‌دارد.

یکی دیگر از موارد جالب درنظر گرفته شده در حسابیار امکان ثبت هزینه سوخت است که نرم‌افزار با دریافت کیلومتر خودرو در کنار میزان سوخت و مبلغ پرداختی، در بخش گزارش سوخت به شما میزان هزینه متوسط سوخت را می‌دهد. این موضوع برای افرادی مثل خبرنگاران مستقل، مکانیک‌های سیار و حتی مدیران شرکتی برای محاسبه هزینه‌های سوختی خودروهای اداری هستند، مفید است.

مدیریت چک

نرم‌افزار حسابیار دارای پرداخت درون برنامه است و با پرداخت مبلغ آن، می‌توانید از مدیریت چک استفاده کنید. در این قسمت، با وارد کردن مشخصات دسته چک‌ها یک پایگاه داده از آن‌ها می‌سازید که بعدتر می‌توانید به آن مراجعه کنید.

همینطور حسابیار به صورت خودکار شماره برگه چک را با این کار در هنگام ایجاد چک پرداختی وارد می‌کند. تفکیک چک‌های دریافتی با پرداخت شده، امکان یادآوری سررسید و محاسبه خودکار در بخش درآمد و هزینه‌ها از دیگر محاسن این نرم‌افزار است.

گزارشات

در این بخش می‌توانید به تفکیک بازه زمانی روز و ماه، موجودی حساب‌ها، گردش حساب، سوخت و گزارشات تفضیلی و کل گردش‌های خود را در کنار چک‌های دریافتی و پرداختی مشاهده کنید.

همینطور ارائه اطلاعات به صورت جدول و نمودار از دیگر موارد جالب این قسمت است. در قسمت گزارشات می‌توانید خروجی اکسل را دریافت کرده و فایل آن را به هر سیستم دیگری منتقل کنید که این قابلیت برای مدیران شرکتی بسیار مفید است.

اطلاعات بانک‌ها

این قسمت از حسابیار با جمع کردن اطلاعات شعب 9 بانک و موسسه مالی اعتباری به شما امکان یافتن نزدیک‌ترین شعبه و تماس با آن را فراهم می‌آورد. این قسمت به گفته سازنده در حال بروزرسانی است و به زودی تمام بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری مجاز را شامل می‌شود.

جمع بندی

نرم‌افزارهای حسابداری بسیاری در بازار وجود دارند اما حسابیار با نشانه رفتن گوشی‌های هوشمند که همیشه در جیب کاربران هستند، سعی کرده کاربران جامع هدف خود را از حمل کامپیوتر یا پروسه‌های طاقت فرسای ثبت اطلاعات مالی در نرم‌افزارهای گران قیمت و پیچیده مالی معاف کند و به کاربران آزادی و در عمل آسایش خاطر بیشتری دهد.

برای نصب و دانلود رایگان حسابیار روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *