حسابداری شخصی هلو چرتکه‌ای پیشرفته در جیب کاربران

مجله چارخونه » برنامه‌ » مالی حسابداری » حسابداری شخصی هلو چرتکه‌ای پیشرفته در جیب کاربران
حسابداری شخصی هلو چرتکه‌ای پیشرفته در جیب کاربران
دانلود رایگان هلو
فهرست محتوا

حساب و کتاب مخارج و درآمدها برای بسیاری از کاربران امری حیاتی و مهم است، خصوصاً با وضعیت کنونی اقتصاد این نیاز شدت و اهمیت بیشتری به خود گرفته و کاربران بیش از پیش به نرم‌افزاری برای حسابداری شخصی و ثبت دخل و خرج خود نیاز دارند. اینجا است که دانلود رایگان هلو به عنوان یک حسابدار شخصی به کمک کاربران می‌آید. در ادامه با مجله چارخونه همراه شوید و در کنار مشاهده بررسی، لینک دریافت رایگان حسابداری شخصی هلو را در پایان دریافت کنید.

محیط کاربری هلو

پس از نصب نرم‌افزار، با ورود به آن با صفحه‌ای ساده روبرو می‌شوید. به شخصه با نرم افزارهای مالی زیادی کار کردم اما شرکت طرفه‌نگار برخلاف نرم‌افزار تحت ویندوز خود، در این نسخه موبایل پروسه‌ها را راحت و محیط را کاربر پسند کرده است.

استفاده از تب‌های مختلف و محیط‌هایی با طراحی مشابه باعث شده کاربران به راحتی با سیستم کاری و اصول عملکرد نرم‌افزار آشنا شوند و در کمترین زمان ممکن با آن ارتباط برقرار کند. البته آیکون‌های استفاده شده در تب‌ها قدیمی بوده و برای مثال استفاده از ماشین حساب برای قسمت اقساط از دید من اشتباه است.

برای شروع به کار با حسابدار شخصی هلو باید داده‌های سخصی مالی را وارد نرم‌افزار کنید. این داده‌ها شامل حساب‌های بانکی و مقدار پول موجود در آن‌ها است که بعدتر در قسمت‌های مختلف نرم‌افزار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همه بانک‌ها و مؤسسات مالی معتبر کشور در پایگاه داده بوده و شما تنها از لیست نرم‌افزار آن را انتخاب می‌کنید. پس از گذراندن این مرحله شما آماده کار با حسابدار شخصی هلو هستید.

بخش هزینه‌ها

همونطور که از اسم این قسمت پیداست، کاربر در این بخش می‌تواند هزینه‌های پرداختی مثل پول شارژ ساختمان، بنزین و … را وارد کرده و دریک نگاه میزان مخارج، محل خرج و مبدأ پرداختی آن‌ها را مشاهده کند. البته لیست محل خرج این نرم افزار خیلی کامل و جامع نیست اما کاربران می‌توانند گروه و زیر گروه‌های متعدد و بدون محدودیتی را بسته به نیاز شخصی خود در سیستم وارد کرده و از آن استفاده کنند.

بخش درآمدها

در این بخش شما درآمدهای خود را ذخیره می‌کنید. یکی از انتقادات به این قسمت از نرم افزار است که امکان تکرار خودکار درآمد را قرار نداده است. به همین علت شما هر ماه مجبور به ثبت درآمدهای خود به صورت دستی هستید. البته امکاناتی مثل تفکیک مبنع درآمد و توضیحات می‌تواند این نقص را کمرنگ کند اما با این حال از دید ما این موضوع نقصی اساسی است.

بخش چک‌ها

خرید به صورت ارائه چک یکی از شیوه‌های خرید اجناس گران قیمت یا پرداخت مبالغ سنگین طی چند قسط است، با توجه به این موضوع، نرم افزار حسابداری هلو امکان ثبت چک‌های دریافتی و پرداختی را به کاربران می‌دهد. در کنار قابلیت انتخاب تاریخ جدا برای دریافت چک و موعد سررسید آن، قابلیت یادآوری برای بازبینی موجود حساب یا به اجرا گذاشتن چک دریافتی را به کاربران ارائه می‌دهد. اگر با چک زیاد سروکار دارید، این قسمت امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بخش اقساط

وام بخشی جدانشدنی در زندگی امروزی است، به همین منظور، در نرم‌افزار حسابدار شخصی هلو، امکان ثبت اقساط را برای کاربران درنظر گرفته است. برای راحتی کاربران گزینه اقساط شخص و مشتری از هم در منوی ثبت با یک لمس قابل تغییر بوده و د ر صورت اشتباه برای اصلاح نیاز به ثبت دوباره نیست و تنها یک تیک جابجا می‌شود.

ثبت خودکار پرداخت قسط در بخش درآمد یا هزینه (بسته به نوع قسط)، یادآوری سررسید و امکان تنظیم نرخ جریمه روزانه از دیگر امکانات این بخش است.

بخش گزارش

در بخش گزارش کاربران می‌توانند به صورت خلاصه سه شاخص موجودی کلی، مجموع درآمدها و مجموع هزینه‌های هر ماه را در آن مشاهده کنند. در کنار این سه شاخص، نرم افزار به شما امکان گزارش گیری به صورت ماهانه، روزانه و مقایسه‌ای از این شاخص‌ها را می‌دهد و همین‌طور برای چک‌ها و اقساط قسمت گزارش گیری مجزایی وجود دارد. این امکانات با وجود گزینه خروجی اکسل باعث می‌شود کاربران به راحتی این اطلاعات را به کامپیوتر یا دستگاه دیگر منتقل کنند.

این نرم‌افزار یکی از بهترین نرم‌افزارهای مدیریت مالی برای سرپرست خانوار، افرادی که شغل آزاد در مقیاس کوچک (مثل سوپر مارکت) دارند و کاربران عادی است که این موضوع در کنار رایگان بودن آن باعث شده تا ارزش نصب و امتحان را داشته باشد که ما هم استفاده از آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای دانلود رایگان هلو اینجا را کلیک یا لمس کنید

و یا کیوآرکد زیر را با گوشی اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/2013
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *