پارمیس هوای جیب شما را دارد

مجله چارخونه » برنامه‌ » پارمیس هوای جیب شما را دارد
پارمیس هوای جیب شما را دارد
دانلود رایگان نرم افزار حسابداری پارمیس
فهرست محتوا

نرم افزار حسابداری پارمیس از سری محصولات شرکت فناوری اطلاعات پارمیس است. سادگی و کارایی روان این نرم افزار در عین پیشرفته بودن امکانات از نقاط مثبت این برنامه است که آن را در میان بسیاری رقبای دیگر متمایز ساخته است. با دانلود رایگان نرم افزار حسابداری پارمیس کاربران می‌توانند مسئولیت حسابداری شخصی خود و خانواده خود را برعهده بگیرند و کنترل دخل و خرجتان را در دست داشته باشند. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه همراه ما باشید تا با نرم افزار حسابداری پارمیس و امکانات بیشمار آن بیشتر آشنا شوید.

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

امروزه استفاده از نرم‌افزارهای مربوط به حسابداری یکی از اصولی‌ترین روش‌های مدیریت هزینه‌ها به شمار می‌روند. به گونه‌ای که نرم افزارهای حسابداری با تنوع و گستردگی بسیار اکنون جای خود را در بین گوشی‌های کاربران باز کرده‌اند. در این میان نرم‌افزار پارمیس با طراحی اصولی خود در میان کاربران توجه بسیاری را به خود معطوف ساخته است.

برخی ویژگی‌های نرم افزار حسابداری پارمیس

  • قابلیت تعریف حساب‌ها در سطوح مختلف
  • قابلیت تعریف و ثبت هزینه‌ها و درآمد
  • قابلیت دریافت ریزگزارش‌های صورت حساب‌ها
  • قابلیت ارائه مانده حساب‌ها به صورت نموداری
  • قابلیت ارسال گزارشات مالی به صورت فایل اکسل
  • قابلیت مدیریت چک‌ها و ثبت عملیات مربوط به هر یک
  • قابلیت مدیریت موجودی بانک‌ها و وجوه نقد
  • قابلیت مدیریت اسناد دریافتی و پرداختی
  • قابلیت ثبت انواع وام‌ها و اقساط دریافت و پرداخت شده
نرم افزار حسابداری پارمیس

نحوه استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس

پس از دانلود رایگان نرم افزار حسابداری پارمیس و نصب و اجرای آن به محیط کاربری و صفحه اصلی اپلیکیشن وارد می‌شوید. اگرچه شاید محیط کاربری برنامه در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد اما با کمی جست و جو کارایی آن شما را شگفت زده می‌کند. امکانات و ویژگی‌های بیشمار این برنامه هر کاربری را شیفته خود می‌سازد. به علاوه قابلیت تنظیم فونت بنا بر سلیقه کاربران به هماهنگی بیشتر اجزا می‌انجامد. پس از ورود به برنامه اولین چیزی که به چشم می‌خورد نمودار دایره‌ای شکل تراکنش‌ها است. این تراکنش‌ها که در بالای صفحه به چشم می‌خورند، دیدی کلی از دخل و خرج به شما می‌دهند و به صورت تفکیک شده روزانه، ماهیانه، سالیانه و یا تاریخ مورد نظر کاربران در دسترس قرار دارند. در ادامه به بررسی منوی کاربری در نرم افزار حسابداری پارمیس می‌پردازیم.

تراکنش‌ها

این بخش از برنامه به درآمد و هزینه‌های کاربران می‌پردازد. در این قسمت کاربران موظفند تمامی هزینه‌ها و درآمدهای خود را در برنامه وارد کنند و آن را در دسته بندی مربوطه قرار دهند. گزینه فیلتر برنامه در این قسمت نیز برای یافتن تراکنش مورد نظر به یاری شما می‌شتابد.

نرم افزار حسابداری پارمیس

حساب‌ها

تعیین و مدیریت درآمدها، هزینه‌ها و سایر افراد دخیل در این بخش از برنامه صورت می‌گیرد. در این قسمت قابلیت افزودن حساب‌های بانکی مختلف، لیست بستانکاران و بدهکاران و … در اختیار کاربران قرار دارد. این بخش به نوعی در ارتباط با تراکنش‌ها قرار دارد. این بدان معنی است که ابتدا حساب‌های مختلف خود را در این بخش وارد می‌کنید و سپس در بخش تراکنش‌ها می‌توانید مشخص کنید که هزینه‌ها از کدام یک از حساب‌ها یا کارت‌های بانکی انجام شوند. در انتها نیز آنالیز کاملی از هر دوی این بخش‌ها به دست خواهید آورد.

گزارشات

در صفحه اصلی برنامه گزارشات کاملی از دوره‌های روزانه، ماهیانه و سالیانه خود را مشاهده می‌کنید. در واقع آنالیز کامل تمام بخش‌هایی که در برنامه وارد کرده‌اید در این قسمت در اختیارتان قرار می‌گیرد. این گزارش‌ها به صورت تفکیک شده و برای تمامی اعضای خانواده قابل مشاهده هستند. در انتها اگر نیاز بود می‌توانید فایل اکسل آن‌ها را نیز در کمتر از چند ثانیه از برنامه تحویل گرفته و در پرونده مورد نیاز خود وارد کنید.

چک‌ها، اقساط و وام

در کنار تمام امکانات فوق قابلیت مدیریت چک‌ها، وام‌ها، اقساط و … نیز وجود دارند. تعیین زمان وصول یا سررسید چک‌ها، هشدارهایی برای پرداخت وام‌ها، سرمایه گذاری‌ها، تعیین اقساط ماهیانه و … نیز در این نرم افزار قابل مدیریت هستند. در این بخش کافیست اطلاعات مربوط به چک‌های دریافتی یا پرداختی خود را وارد کنید و با قابلیت یادآوری برنامه از زمان آن مطلع شوید. بدین ترتیب هیچ یک از چک‌ها را فراموش نخواهید کرد.

تنظیمات

تنظیم بخش‌های مختلف برنامه در این قسمت از اپلیکیشن در اختیار شما قرار دارد. با استفاده از منوی تنظیمات می‌توانید دسترسی دیگر افراد را به برنامه مدیریت و برای ورود شخصی خود رمزگذاری کنید. اکنون خیالتان آسوده باشد جز شما هیچ فرد دیگری نمی‌تواند در حساب و کتاب‌هایتان دخالت کند.

برای دانلود رایگان نرم افزار حسابداری پارمیس روی تصویر زیر کلیک و یا آن را لمس کنید

همچنین بمی‌توانید کیوآرکد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *