معرفی بازی Tank Stars: خروش تانک‌های خشمگین!

مجله چارخونه » بازی » معرفی بازی Tank Stars: خروش تانک‌های خشمگین!
معرفی بازی Tank Stars: خروش تانک‌های خشمگین!
دانلود رایگان Tank Stars
فهرست محتوا

اکثر کسانی که علاقه خاصی به سبک و سیاق بازی‌های تاکتیکی از نوع توپخانه‌ای (Artility) دارند، با سری بازی‌های Worms که به نوعی سردمدار این سبک است، آشنا هستند. اما این مقاله، برای معرفی بازی‌ای به نام Tank Stars است که با گرافیک و جلوه‌های اکشن فوق‌العاده‌اش، این روزها تبدیل به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گوشی‌های هوشمند شده است. با مجله چارخونه و معرفی بازی Tank Stars در ادامه همراه باشید.

شاید بتوان مبدا سبک بازی توپخانه‌ای را بازی نوستالژی و سنتی «نقطه‌بازی» دانست. یکی از سرگرمی‌های کودکی که با کاغذ و خودکار بین دو نفر انجام می‌شد. اما نسخه‌ی امروزی «نقطه‌بازی»، امثال Worms و همین Tank Stars است که به خوبی دین خود را به علاقه‌مندان این سبک ادا کرده‌اند و بخشی از دنیای بازی‌های ویدیویی را بازی‌های این ژانر در اختیار گرفته‌اند. Tank Stars محصول استودیو بازی‌سازی PlayGendary است که این روزها با بازی‌های خود مانند Despicable Bear و Kick the Buddy توانسته بیش از ۴۵۰ میلیون مخاطب را جذب کند و جزو توسعه‌دهندگان رده‌ بالای اپ‌استور نیز شناخته شود.

دست‌تان باز است، با کلی تانک و لانچر قوی و سرگرم‌کننده سر و کار داریم!

یک گرافیک هیجان‌انگیز در Tank Stars

چیزی که بیش از همه در بازی Tank Stars به چشم می‌آید، سبک گرافیکی هیجان‌انگیز و اکشن پر زد و خورد آن است. با اینکه شاید در نگاه اول همه چیز ساده به نظر برسد، ولی همین که کار به تقابل با دشمن می‌رسد، به خوبی می‌توان سنگینی تانک‌ها، قدرت و نفوذ شلیک‌ها و شدت تخریبی که به بار می‌آورید را حس کنید. البته سازندگان بازی سعی کرده‌اند تا از همان ابتدای ورود به منو، آتش تانک‌ها و فیزیک خوبشان را به رخ گیمر بکشند و در کل با یک رابط کاربری جذاب و دیدنی سر و کار داریم.

Tank Stars تا جایی که می‌تواند ریتم آتشین و سریع خود را حفظ می‌کند. از سوییچ سریع بین منوها تا ریتم گیم‌پلی که سعی می‌شود با شلیک‌ها و انفجارهای بزرگ، خودنمایی کند، از Tank Stars یک بازی راضی‌کننده و نسبتا کم نقص در سبک توپخانه‌ای به وجود آورده است.

بازی به همین سادگی، سخت می‌شود و آتشین!

 

مهم‌ترین جای بازی، رقابت‌های آنلاین است که به خوبی در بازی تعبیه شده است. کاربر با امتیازاتی که کسب می‌کند، می‌تواند تانک‌های جدید بخرد یا اسلحه‌های خود را تقویت کند. تنوع سلاح‌ها به شدت بالا است و سازندگان بازی با به‌روز‌رسانی‌های ممتد، ضرابخانه‌ای پر پیمون را در اختیار گیمر گذاشته‌اند. بازی در انتهای هر دست جوایزی را هم به صورت شانسی در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که عمدتا خوب و ترغیب‌کننده برای ادامه‌ هستند.

Tank Stars در عین حال که یک بازی ساده در ظاهر است، اما باطنی سرگرم‌کننده، ماجراجویانه و نیازمند دقت و هوش را در اختیار دارد و چنانچه شما هم جزو کسانی باشید که به سبک توپخانه‌ای علاقه دارند، این بازی استودیو PlayGendary می‌تواند تا مدت‌ها مشغول‌تان کند.

Tanks Stars در یک نگاه

  • پیاده‌سازی اصولی استاندارد سبک تاکتیکی توپخانه‌ای
  • گرافیک چشم‌نواز، رنگارنگ و در عین حال ساده
  • انیمیشن و فیزیک جالب توجه تانک‌ها و نحوه شلیک آنها
  • وجود صدها نوع سلاح مختلف
  • رابط کاربری جذاب
  • وجود انواع گوناگون تانک و پرتاب‌کننده مانند کاتیوشا!
  • ارائه‌ی جوایز ارزشمند در انتهای هر دست که انگیزه زیادی به بازیکن می‌دهد
  • سرعت بالا از زمان شروع بازی در منو تا رقابت
  • قابلیت آنلاین و رقابت‌های نفس‌گیر با دوستان و بازیکنان دیگر در سراسر دنیا
  • پشتیبانی و به‌روزرسانی به متداوم سازندگان

 

برای نصب و دانلود رایگان بازی Tank Stars روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

Tank Stars

https://mag.charkhoneh.com/2105
5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

  1. بدی بازی اینه که اگه تانکی رو خرید کنی دیگه نمیتونی بفروشیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *