سنتوری استعدادهای هنریتان را جلا می‌بخشد

مجله چارخونه » بازی » سنتوری استعدادهای هنریتان را جلا می‌بخشد
سنتوری استعدادهای هنریتان را جلا می‌بخشد
دانلود رایگان سنتوری
فهرست محتوا

بازی موزیکال سنتوری شما را تا اوج ستاره شدن پیش می‌برد. با دانلود رایگان سنتوری نوازندگی را از کافه‌های کوچک موسیقی شروع خواهید کرد و اگر استعداد خود را افزایش دهید به بالاترین مراحل اجرا در کنسرت نوازندگی دست خواهید یافت.

ژانر هنری و تم نوستالژیک سنتوری رویاهایتان را رنگ واقعیت می‌بخشد و برای دقایقی شما را از دنیای واقعیت می‌رهاند. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه همراه ما باشید تا با بازی سنتوری بیشتر آشنا شوید.

سنتوری در یک نگاه

سنتوری که محصولی از کلید طلایی جهان معاصر است ۴۵ مگابایت حجم داشته و در دسته برنامه‌هایی است که از امکان آزمون و خرید برخوردار است. برای همین منظور شما برای استفاده برخی از امکانات سنتوری باید عضو آن شده باشید. عضویت در این برنامه هم بسیار راحت است و حتی برای کاربران چارخونه یک فرصت ۴۷ ساعته استفاده رایگان از تمامی امکانات برنامه نیز در نظر گرفته شده است.

پس از دانلود رایگان سنتوری و نصب آن به محیط کاربری جذاب و هیجان انگیز آن وارد می‌شوید. نوای سنتوری که در ابتدای ورود به بازی به گوش می‌رسد هماهنگی کاملی با محیط کاربری و نام ایرانی اصیل آن دارد. در مرحله نخست تنها یکی از کافه‌ها به نام کافه هنری به روی بازیکنان باز می‌شود. اگرچه با ورود به این کافه مراحل بسیاری را برای گذر از آن پیش رو می‌بینید اما نگران نباشید. به تدریج و با پیشروی در مراحل بالاتر دسترسی به کافه‌ها و سالن‌های بیشتری برایتان میسر خواهد شد.

چگونه بازی کنیم؟

صفحه اصلی در محیط بازی سنتوری از سه ردیف مجزا و موازی با هم تشکیل شده است که نت‌ها در ظاهر دایره‌های رنگارنگی از آن‌ها به پایین سر می‌خورند. بازیکنان باید درست زمانی که این دایره‌های رنگی به دکمه همرنگ خود می‌رسند آن‌ها را لمس کنند تا امتیاز کسب کنند. به این ترتیب با کلیک‌های متوالی آهنگ مورد نظر نواخته می‌شود. در غیر این صورت یکی از 6 جان خود را از دست خواهید داد. البته خیلی هم جای نگرانی ندارد.

اگر نت‌ها را به خوبی بنوازید می‌توانید جان از دست رفته خود را در شکل قلب‌هایی که هرازگاهی در کنار دایره‌های رنگی به پایین سرازیر می‌شوند، دوباره بازیابید. میزان پیشرفت و مقدار ستاره کسب شده هر بازیکن نیز در نوار سمت راست صفحه به نمایش در می‌آید. برای عبور از هر مرحله حداقل باید دو ستاره را از آن خود کنید و در صورتی که تمامی نت‌ها را درست بنوازید سه ستاره و مقداری سکه و الماس برای عبور از مراحل بعدی جایزه می‌گیرید.

البته باید بدانید رد شدن از مراحل مختلف سنتوری نیز به همین سادگی‌ها میسز نیست. با پیشروی در مراحل بازی سرعت حرکت این دایره‌ها نیز بیشتر شده و به هیجان بازی می‌افزاید. برای عبور از هر مرحله باید مقداری سکه و تعدادی بلیط پرداخت کنید تا به مرحله بعدی وارد شوید. برای خرید بلیط هم باید از الماس‌هایتان خرج کنید. یکی از نکات جالب سنتوری استفاده از موسیقی‌های ایرانی است. در واقع کاربران در هر مرحله نواختن یک موسیقی اصیل و آشنای ایرانی را تجربه می‌کنند.

به علاوه در قسمت فروشگاه هم قادر خواهید بود آهنگ‌های نوستالژیک مورد نظر خود را که در بازی پخش می‌شوند تهیه و در دستگاه خود ذخیره کنید. البته خرید سکه، الماس و بلیط برای عبور از مراحل مختلف نیز از همین بخش میسر است.

برای نصب و دانلود رایگان سنتوری روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *