با مدال در دنیای ورزش سیر و سیاحت کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با مدال در دنیای ورزش سیر و سیاحت کنید
با مدال در دنیای ورزش سیر و سیاحت کنید
دانلود رایگان مدال
فهرست محتوا

با دانلود رایگان مدال اخبار و حواشی ورزشی را دنبال کنید و بازیکنان محبوبتان را بیشتر بشناسید. دوستداران ورزش تمامی رویدادها و حواشی‌ ورزشی را دوست دارند و تا جای ممکن آن‌ها را پیگیری می‌کنند. آن‌ها از هیچ فرصتی برای مطلع شدن از رویدادهای ورزشی مورد علاقه خود دست نمی‌کشند. اگرچه پیگیری تمامی اخبار ورزشی در بسیاری مواقع دشوار و حتی ناممکن به نظر می‌رسد. اما نگران نباشید. مدال که جزو یکی از برنامه‌های کاربردی ورزشی است ناممکن‌ها را برایتان میسر کرده‌است.

اگر می‌خواهید هیچ یک از خبرهای ورزشی را از قلم نیاندازید می‌توانید با دانلود رایگان مدال از آخرین و جدیدترین خبرهای ورزشی لیگ‌های برتر دنیا مطلع شوید. مدال نخستین بار در سال 2016 با المپیک ریو به عرصه آمد و پس از موفقیت در این رویداد در حوزه‌های دیگر نیز گسترش یافت. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه به بررسی بیشتر اپلیکیشن مدال می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

اخبار و حواشی ورزشی - مدال

اخبار و حواشی ورزشی با مدال

اپلیکیشن ورزشی مدال که جزو یکی از محصولات پر طرفدار شرکت بادبادک هفت آسمان است مختص دوستداران ورزش طراحی شده‌ که تمامی اخبار و حواشی ورزشی را در حیطه خود دارد. اگرچه اغلب محتوای این اپلیکیشن در خصوص ورزش پرطرفدار فوتبال هستند اما اخبار ورزش‌های رزمی، طنز ورزشی، بسکتبال، والیبال و … را هم تحت پوشش قرار می‌دهد. از جمله قابلیت‌های دیگر مدال پوشش رویدادهای زنده ورزشی، مشاهده گزارش‌های اختصاصی ورزشی و … هستند که اطلاعات کاربران را در تمامی رویدادهای ورزشی به روز می‌کنند.

اما ویژگی مهم این برنامه که آن را تاحدودی بیشتر از سایر رقبایش متمایز ساخته است قرار دادن ویدئوهای ورزشی با دوبله فارسی است. پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن به صفحه اصلی برنامه وارد می‌شوید. منوی اصلی در این قسمت از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که عبارتند از لیگ‌ها، نتایج من، مسابقات و اخبار. هر یک از این بخش‌ها خود حاوی قسمت‌های مختلفی هستند که در ادامه به بررسی هریک از آن‌ها می پردازیم.

لیگ‌ها

اولین بخش از منوی اصلی به لیگ‌های سراسر دنیا اختصاص یافته است. با ورود به این بخش لیگ‌های مختلف نمایان می‌شوند که با لمس هر یک از آن‌ها اطلاعات کاملی از جمله جدول امتیازبندی، اخبار لیگ، زمانبندی مسابقات و … در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته اطلاعات هریک از تیم‌های موجود در لیگ هم در تب مخصوص به خود در دسترس خواهند بود.

این اطلاعات شامل اعضای تیم‌ها به تفکیک پست، استادیوم تیم به همراه اطلاعات کامل آن، اخبار مرتبط با تیم، جداول امتیازبندی، مسابقات و اطلاعات کلی درباره تیم‌ است که هر یک به صورت تفکیک شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نتایج من

این بخش از برنامه به مسابقه پیش‌بینی اختصاص دارد. سازندگان برنامه در این بخش قابلیت پیش‌بینی مسابقات را برای کاربران فراهم آورده‌اند تا به هیجان مسابقات بیافزایند. البته برای پیش‌بینی رقابت‌های اروپایی کاربران باید اشتراک طلایی 3 ماهه یا 6 ماهه را از اپراتور تهیه کرده و با پیش‌بینی مسابقات از جوایز ویژه این شرکت بهره‌مند شوند. البته این تمام ماجرا نیست با پیش‌بینی صحیح 10 مسابقه جایزه‌ای به ارزش 10 میلیارد ریال از آن شما خواهد بود. شرح جوایز این بخش به گفته تیم مدال از این قرار است:

  • پیش بینی 10 بازی درست: یک میلیارد تومان
  • پیش بینی 9 بازی درست: صد میلیون تومان
  • پیش بینی 8 بازی درست: 10 میلیون تومان
  • پیش بینی 7 بازی درست: یک میلیون تومان
  • پیش بینی 6 بازی درست 100 هزار تومان

البته باید بدانید حتی با یک پیش‌بینی صحیح هر یک از لیگ‌ها نیز در قرعه کشی ماهیانه یک دستگاه خودرو شرکت داده خواهید شد. البته به شرطی که اشتراک طلایی را برای لیگ‌های خارجی از قبل تهیه کرده باشید.

اخبار و حواشی ورزشی - مدال

مسابقات

بخش بعدی از منوی اصلی به مسابقات اختصاص داده شده است. در واقع در این بخش اطلاعات تمامی مسابقات لیگ‌ها در قالب یک تقویم ورزشی نمایش داده می‌شوند. کافیست تاریخ مورد نظر خود را وارد کنید و به تمامی مسابقات لیگ‌های مختلف در آن روز دسترسی داشته باشید. البته ترکیب بندی تیم و مسابقات قبلی و بعدی نیز از دیگر مواردی هستند که در این بخش نمایش داده می‌شوند. قابلیت ثبت نظرات و همچنین خواندن نظرات سایرین هم از قابلیت‌های دیگر این قسمت هستند.

اخبار

بخش سوم از منوی اصلی مختص اخبار ورزشی است که به تمامی ورزش‌ها اختصاص داده شده‌است. فوتبال، اخبار روز، اکستریم، طنز ورزشی، اخبار ویژه و ورزش‌های رزمی از بخش‌های مختلف این قسمت از برنامه هستند. طنز ورزشی مدال که از بخش‌های پرطرفدار این اپلیکیشن به شمار می‌رود خود شامل قسمت‌های مختلفی است که عبارتند از: شیر تو شیر، انیمیشن دوبله و هاشور. البته مدال ورزش‌های دیگر را هم فراموش نکرده است. کافیست به منوی کشویی سمت راست برنامه بروید تا به اطلاعات و اخبار و حواشی ورزشی دیگر هم دسترسی پیدا کنید.

[one_half]

برخی ویژگی‌های اپلیکیشن مدال

  • دسترسی به ویدئوهای ورزشی
  • قابلیت پیش بینی مسابقات
  • اطلاع از اخبار ورزشی به روز
  • دسترسی به اطلاعات بازیکنان
  • قابلیت جستجوی پروفایل شخصی تیم‌ها
  • اطلاع از لیگ‌های داخلی و خارجی

[/one_half]

[one_half_last]

برخی دسترسی‌های مهم برنامه

  • دسترسی به اینترنت و دریافت اطلاعات
  • ممانتعت از به خواب رفتن دستگاه
  • تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
  • دوربین

[/one_half_last]

برای دانلود رایگان مدال بر روی تصویر زیر کلیک و یا آن را لمس کنید

همچنین می‌توانید کیوآرکد زیر را توسط گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *