محرم امسال را با اپلیکیشن محرم عزاداری کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » محرم امسال را با اپلیکیشن محرم عزاداری کنید
محرم امسال را با اپلیکیشن محرم عزاداری کنید
دانلود رایگان برنامه محرم
فهرست محتوا

با فرا رسیدن ایام محرم و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش، بیشتر ما عزاداران این واقعه تاریخی و مذهبی، به خواندن عا و زیارت‌نامه‌ روی می‌آوریم. با توجه به اینکه بسیاری از ما به انجام امور مختلف و از جمله مطالعه با موبایل و تبلت روی آورده‌ایم، برای خواندن زیارت‌نامه نیز بیشتر مواقع به سراغ موتورهای جستجو رفته و از طریق وب‌سایت‌های مختلف، زیارت‌نامه مورد نظر را می‌خوانیم. با دانلود رایگان برنامه محرم اما شما یک گام جلوتر هستید. شما می‌توانید با کمک اپلیکیشن محرم به لیستی کامل از دعا، زیارت‌نامه، اعمال مذهبی و… دسترسی یابید.
درباره این اپلیکیشن در مجله چارخونه بیشتر بخوانید.

با دانلود رایگان برنامه محرم عزاداری کنید

اپلیکیشن محرم به شما این امکان را می‌دهد که به لیستی از دعاها، زیارت‌نامه‌ها، اعمال مذهبی و فایل‌های مداحی دسترسی داشته باشید. کافیست این برنامه کاربردی را روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید و بدون نیاز به جستجو در وب‌سایت‌های مختلف، به راحتی به مطالب مورد نظرتان دسترسی یابید.
محرم یک اپلیکیشن مذهبی است که شامل بخش‌های مختلفی است و تا حدودی هم قابل شخصی‌سازی است. در ادامه با بخش‌های مختلف برنامه محرم، بیشتر آشنا می‌شوید.

کاربری اپلیکیشن محرم

پس از نصب برنامه کاربردی محرم، صفحه‌ای به رویتان باز می‌شود که بخش‌هایی چون دعا، زیارت، مداحی، اعمال مذهبی، شرح واقعه عاشورا و تاسوعا و… دسته‌بندی شده است.
با انتخاب هر یک از بخش‌ها به بخش مورد نظر هدایت می‌شوید. به عنوان مثال با انتخاب گزینه دعاها، به لیستی کامل از دعاهای مذهبی مانند دعای ندبه، کمیل، فرج، عهد، توسل و… دسترسی خواهید یافت که با انتخاب هر دعا صفحه مخصوص مطالعه دعا با ترجمه برایتان باز می‌شود. در گوشه سمت چپ بالای هر صفحه‌ای که باز می‌شود یک گزینه برای شخصی سازی قلم و نور صفحه وجود دارد.

با انتخاب گزینه زیارت‌ها هم به لیستی از زیارت‌ها از زیارت عاشورا و اربعین گرفته تا جامعه کبیره و… دسترسی خواهید یافت. در قسمت اعمال هم اعمال مخصوص به مناسبت‌های مذهبی مانند شب قدر، تاسوعا، اربعین و… مانند نماز و روزه‌های مستحب و صدقه و ذکرهای مختلف به شما آموزش داده می‌شود. در قسمت واقعه هم شما می‌توانید در مورد مصیبت عاشورا و تاسوعا بیشتر بدانید.

برای دانلود رایگان برنامه محرم اینجا را کلیک یا لمس کنید

و یا کیوآرکد زیر را با گوشی اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/2251
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *