با شمیم یاس زمان را دیجیتالی در اختیار بگیرید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با شمیم یاس زمان را دیجیتالی در اختیار بگیرید
با شمیم یاس زمان را دیجیتالی در اختیار بگیرید
تقویم شمیم یاس
فهرست محتوا

تقویم شمیم یاس از پیشرفته‌ترین تقویم‌های دیجیتالی است که برای ابزارهای اندرویدی طراحی و ساخته شده است. این تقویم به شما اطلاعاتی جامع و کامل درباره اوقات شرعی، تغییر زمان، تبدیل تاریخ، یادداشت روزانه، هوا شناسی و … را ارائه می‌دهد.

تقویم شمیم یاس که آخرین نسخه آن در اندروید مارکت چارخونه موجود است و از پشتیبانی ایرانسل بهره‌مند است، توانسته عنوان برترین نرم افزار کاربردی جشنواره موبایل ایران از دید آرای مردمی را به خود اختصاص دهد. برای آشنایی بیشتر با این تقویم با ما همراه شوید.

بخش تنظیمات

با تقویم شمیم یاس زمان را به صورت دیجیتالی در اختیار بگیرید

پس از نصب برنامه از اندروید مارکت چارخونه صفحه اصلی باز می‌شود. در گوشه سمت چپ بالای صفحه بخش تنظیمات تقویم وجود دارد که می‌توانید با کمک این بخش تقویم را برای خود شخصی سازی کنید. به عنوان مثال باید شهر محل سکونت را انتخاب کنید، تنظیمات اوقات شرعی را اعمال کنید و حتی رنگ تقویم را تغییر دهید.

از طریق بخش تنظیمات اوقات شرعی می‌توایند اذان صبح، ظهر و مغرب را به صورت خودکار از موبایل یا تبلت اندرویدی خود بشنوید و حتی صدای موذن را با افکت‌های مختلفی که دوست دارید انتخاب کنید. انتخاب میزان بلندی صدای موذن هم از دیگر اختیاراتی است که این برنامه به شما داده است.

حتی می‌توانید بخش هشدار قبل از پخش اذان را فعال کنید و چند دقیقه قبل از رسیدن زمان اذان تقویم  هشداری با نوایی چون ربنای شجریان، آیات قرآن و … دریافت کنید. این برنامه امکان تغییر رنگ تقویم را نیز به شما می‌دهد و شما با یک تنوع 18 رنگ مواجه هستید.

نکته قابل توجه این است که با این نرم افزار اندرویدی می‌توانید از اوقات شرعی کل جهان شامل1200 شهر داخلی و 2500 شهر خارجی مطلع شوید.

بخش اطلاع رسانی

با تقویم شمیم یاس زمان را به صورت دیجیتالی در اختیار بگیرید

در گوشه سمت راست بالای صفحه هم بخشی وجود دارد که حاوی اطلاعات کامل در مورد برنامه است و به سوالات متداول در مورد این برنامه هم در این بخش پاسخ داده می‌شود. قابلیت خرید اشتراکی، دریافت تقویم سفارشی، خبرنامه و… نیز در این قسمت از برنامه گنجانده شده است.

تقویم چندکاره شمیم یاس

با تقویم شمیم یاس زمان را به صورت دیجیتالی در اختیار بگیرید

در بخش میانی صفحه، تقویم اصلی قرار گرفته است که نه تنها تاریخ به هجری شمسی، قمری و میلادی به نمایش درآمده است، بلکه مناسب‌های مختلف، اوقات شرعی بر اساس شهر انتخابی هر کاربر در قسمت بالای تقویم مشاهده می‌شود.

در بخش میانی تقویم اصلی هم بخش‌هایی چون قرآن، انرژی مثبت، حدیث و احکام به چشم می‌خورد که برای هر روز آیه، نکته، حدیث و احکامی در نظر گرفته شده است. در جدول تقویم اصلی هم امکان جستجو و گذر مشاهده ماه های قبل و بعد و همچنین روزهای قبل و بعد را دارید.

کافه کتاب

با تقویم شمیم یاس زمان را به صورت دیجیتالی در اختیار بگیرید

در این بخش یک کتاب فروشی دیجیتالی قرار دارد انواع کتب دینی، پزشکی، روانشناسی و… جمع‌آوری شده‌اند. شما می توانید با استفاده از اعتباری که از طریق سیستم درون برنامه خریداری کرده‌اید برای خرید کتاب اقدام کنید.

آب و هوا

با تقویم شمیم یاس زمان را به صورت دیجیتالی در اختیار بگیرید

در این بخش یک سیستم هواشناسی کامل برایتان در نظر گرفته شده است که می‌توانید با خرید اشتراک از دقیق‌ترین گزارش‌های هواشناسی کشور مطلع شوید و علاوه بر این از امکان استفاده از ویجت هواشناسی بهره مند شوید. نمایش رطوبت و جهت باد، پیش بینی هوا در دو روز آینده، نمایش دمای فعلی هوا و … از دیگر ویژگی‌های بخش آب و هوای این نرم افزار است. البته بخش هواشناسی جزو امکانات اصلی این نرم افزار نیست و تا زمانیکه سرورها پاسخگو باشند سرویس دهی خواهد کرد.

بخش ادعیه و زیارات

با تقویم شمیم یاس زمان را به صورت دیجیتالی در اختیار بگیرید

موضوع دیگر این است که اگر علاقمند به خواندن دعا و زیارت‌نامه در گوشی یا تبلت اندرویدی تان هستید هم باید بگوییم که تقویم شمیم یاس علاوه بر قسمت ویژه ادعیه و زیارت با نمایش متن عربی و فارسی، امکان پخش صوتی این متون را به صورت آنلاین و آفلاین برای شما می‌دهد.

بخش یادداشت در تقویم شمیم یاس

با تقویم شمیم یاس زمان را به صورت دیجیتالی در اختیار بگیرید

در بخش یادداشت و یادآوری شما امکان ثبت یادآوری تولد، قرار ملاقات، نوبت پزشک و … را دارید. شما می‌توانید چهار یادآوری برای هر روز ثبت کنید و در بخش یادداشت هم دلنوشته و یادداشت‌های روزانه بنویسید. این اپلیکیشن اندرویدی با وجود قابلیت‌هایی که دارد رایگان است و بدون تردید ابزار بسیار مفیدی برای کاربرانی که آن را دریافت کرده خواهد بود.

کاربری ساده و سرگرم کننده

با تقویم شمیم یاس زمان را به صورت دیجیتالی در اختیار بگیرید

تقویم شمیم یاس یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین ها در میان نمونه‌های نرم افزاری است.

طراحی این تقویم به حدی ساده، روان و زیباست که هنگام کار با آن احساس می‌کنید با یک تقویم جامع شخصی و یا کاغذی سر و کار دارید. تقویمی که با یک اشاره اطلاعات مورد نظر را به شما ارائه می‌دهد.

استفاده از رنگ‌های متنوع و زنده با رعایت اصل هماهنگی در همه صفحات و به کارگیری انیمیشن های ملایم و استاندارد هنگام جابجایی بین آنها، از مهمترین دلایل محبوبیت این اپلیکیشن اندرویدی محسوب می‌شوند. البته در منو برنامه با لمس گزینه انتخاب رنگ، می‌توانید رنگ دلخواهتان را به عنوان پوسته برنامه تغییر دهید و به محض اجرای برنامه تاریخ جاری در قالب عدد در نوار اعلانات گوشی نشان داده می‌شود.

فونت و سایز مناسب، چیدمان مرتب عناصر صفحه و آیکن‌های زیبا نیز از دیگر نقاط قوت این تقویم است.
همچنین پیاده سازی هوشمندانه رابط کاربری، اپلیکیشن مورد نظر را نیز باید در این جمع بندی به حساب آوریم. چراکه جابجایی سریع بین همه بخش ها و استفاده راحت از امکانات، از ویژگی های بارز آن است.

توصیه می‌کنیم قبل از هر کاری شهر مورد نظر را برای کارایی دقیق تر برنامه انتخاب کنید. به این ترتیب تاریخ موجود در برنامه در سه قالب هجری شمسی، هجری قمری و میلادی قابل نمایش است و همچنین اوقات شرعی و رویداد تاریخ جاری را در این کادر به وضوح می‌توان دید. تقویم شمیم یاس را از اندروید مارکت چارخونه روی ابزارهای اندرویدی خود نصب کنید و زمان را در اختیار بگیرید.

[button color=”white” size=”medium” link=”http://www.charkhoneh.com/content/920507152″ icon=”” target=”true”]برای دانلود رایگان تقویم شمیم یاس اینجا کلیک کنید[/button]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *