با خورشید تمام محتوای مذهبی موردنیازتان همیشه با شماست

مجله چارخونه » برنامه‌ » مذهبی » با خورشید تمام محتوای مذهبی موردنیازتان همیشه با شماست
با خورشید تمام محتوای مذهبی موردنیازتان همیشه با شماست
دانلود رایگان نرم افزار مذهبی خورشید
فهرست محتوا

ایمان و اعتقادات مذهبی بخش عمده‌ای از نیازهای دنیوی را شامل می‌شوند. در واقع انسان‌ها به واسطه همین اعتقادات است که در شبانه‌های تاریک زندگی راه درست را از غلط تشخیص می‌دهند و با ایمان به خداوند متعال از ظلمات به روشنایی هستی می‌رسند. همین ایمان و اعتقادات مذهبی است که روح انسان را جلا می‌بخشد و گوهره وجود آن‌ها را بیرون می‌کشد. از طرفی با پیشرفت روزافزون تکنولوژی همه نیازهای انسان‌ها به دنیای صنعت و تکنولوژی وارد شده‌اند.

در این میان اپلیکیشن‌های مذهبی نیز از این دنیای صنعتی جا نمانده‌اند و خود را به نوعی با تکنولوژی تطبیق داده‌اند. خورشید یکی از همین اپلیکیشن‌های مذهبی است که با امکانات فراوان خود تمام نیازهای روحی، معنوی و مذهبی انسان‌ها را فراهم آورده‌است. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه همراه ما باشید تا با روش نصب و دانلود رایگان نرم افزار مذهبی خورشید و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید.

برخی ویژگی‌های نرم افزار مذهبی خورشید

  • مشاهده متون قرآنی به همراه زیرنویس
  • مشاهده کلیات مفاتیج‌الجنان به همراه ترجمه
  • قابلیت به اشتراک گذاری آیات قرآن مجید
  • قابلیت ایجاد فهرست شخصی سازی شده سوره‌های قرآن مجید
  • قابلیت شخصی سازی فونت‌ها، قاریان و مترجمان
  • پخش خودکار اذان
  • نمایش اوقات شرعی در شهرهای مختلف
  • قابلیت مشاهده احادیث در دسته‌بندی‌های مختلف
  • قابلیت جستجو در متون و فهرست
  • قابلیت ایجاد وصیت نامه شخصی رمزگذاری شده
  • یادآوری نذور
  • قابلیت ایجاد ختم گروهی
  • مشاهده اماکن گردشگری مذهبی روی نقشه
  • قبله نما و تقویم

نصب و دانلود رایگان نرم افزار مذهبی خورشید

نرم افزار مذهبی خورشید که کاری از شرکت برنامه نویسی تله کوله است نزدیک به ۲۰ مگابایت حجم داشته و از امکانات پرداخت درون برنامه‌ای برخوردار است. این بدان معناست که برخی از امکانات این برنامه تنها برای مشترکان آن قابل دسترس است. البته نگران نباشید چرا که کاربران چارخونه می‌توانند پس از دانلود و نصب این برنامه تا ۴۸ به صورت رایگان از تمامی امکانات آن استفاده کنند. به این ترتیب و درصورت رضایت بعد از این مدت و درصورت عدم لغو اشتراک از منو حساب کاربری چارخونه، هزینه اشتراک برنامه از حساب کاربری و یا شارژ سیم‌کارت کاربران کسر می‌شود.

پس از دانلود نرم افزار مذهبی خورشید و نصب آن به صفحه اصلی اپلیکیشن هدایت می‌شوید. منوی اصلی با تقسیم بندی روان، رابط کاربری ساده و تم مذهبی گیرا مناسب برای افراد در همه رده‌های سنی طراحی شده‌ و پاسخگوی نیازها و باورهای مذهبی تمامی افراد است. در این صفحه امکانات کامل این برنامه مذهبی از جمله قرآن، مفاتیح، احادیث، احکام، اخبار مذهبی و … در اختیار کاربران قرار دارد که در ادامه به بررسی هر یک از این بخش‌ها می‌پردازیم.

دانلود نرم افزار مذهبی خورشید

قرآن

اولین بخشی که در صفحه اصلی به چشم می‌خورد به آیاتی از کلام‌الله مجید تعلق دارد. در این بخش لیستی از سوره‌های مختلف را مشاهده می‌کنید که با انتخاب هر یک از سوره‌ها لیستی از مترجمان مختلف نیز نمایش داده می‌شود. اکنون کافیست ترجمه مورد نیاز خود را انتخاب کنید و از متون آیه‌ها، اطلاعات جامع سوره و ترجمه و … بهره ببرید. گوش دادن به متون آیه توسط قاری مورد نظر، تنظیم فونت‌ها و ترجمه متون نیز از مزایای دیگر این بخش به شمار می‌روند.

مفاتیح

بخش بعدی در صفحه اصلی به کلیات مفاتیح الجنان متعلق دارد که خود به چهار بخش ادعیه، اعمال سال، زیارات و فهرست ملحقات تقسیم شده‌است. کاربران بنا بر نیاز خود به بخش مورد نظر وارد می‌شوند و از کلیات این کتاب مفید به همراه ترجمه آن بهره‌مند می‌شوند. قابلیت جستجوی پیشرفته در متون و فهرست عناوین از امکانات شاخص این بخش از برنامه هستند.

دانلود نرم افزار مذهبی خورشید

چند رسانه‌ای

این بخش از منوی اصلی دربرگیرنده محتویات مختلف مذهبی از جمله سخنرانی‌ها، مولودی‌ها و کلیپ‌های مذهبی گوناگون است که در اختیار کاربران قرار گرفته. به علاوه کاربران در این بخش می‌توانند با یک اتصال اینترنتی ساده محتوای مورد نظر خود را دانلود و در فرصت مناسب آن را مشاهده کنند.

جعبه ابزار

مشاهده اوقات شرعی، پخش اذان، قبله نما، احادیث، تقویم و زنگ‌های مختلف موبایل از امکانات جالب این بخش از برنامه هستند.

اخبار مذهبی

این قسمت از برنامه همان گونه که از نامش برمی‌آید به اخبار مذهبی مختلف اختصاص داده شده‌است. در واقع با امکانات این قسمت هیچ یک از اخبار مذهبی از دیدگان شما پنهان نمی‌ماند.

احکام

پرسش و پاسخ‌های شرعی در بسیاری از مواقع ذهن افراد مختلف را درگیر می‌کنند و تصمیم گیری در خصوص آن را دشوار می‌کنند. بخش احکام در برنامه مذهبی خورشید بانکی از پرسش‌ها و پاسخ‌های رایج مذهبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با آگاهی از احکام شرعی بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند. البته از مزایای دیگر این بخش فهرست بندی صحیح آن در دسته بندی‌های موضوعی مختلف است که کاربران را در جستجوی پرسش مورد نظرشان به خوبی هدایت می‌کند.

دانلود نرم افزار مذهبی خورشید

گردشگری

بخش جالب بعدی در این برنامه اماکن مذهبی گردشگری را برای کاربران فراهم می‌سازد. کافیست موقعیت مکانی خود را مشخص کنید و به لیستی از اماکن مذهبی از جمله مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و … در اطراف خود یا در محل مورد نظر دسترسی یابید.

برخی دسترسی‌های برنامه

  • دسترسی به موقعیت مکانی
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • دسترسی به اینترنت و دریافت اطلاعات
  • دسترسی به کارت حافظه و ایجاد تغییرات

برای دانلود رایگان نرم افزار مذهبی خورشید روی تصویر زیر کلیک و یا آن را لمس کنید

همچنین می‌توانید کیوآرکد زیر را توسط گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *