با دانلود رایگان آمنین اربعین‌تان رنگ و بوی دیگری دارد

مجله چارخونه » برنامه‌ » با دانلود رایگان آمنین اربعین‌تان رنگ و بوی دیگری دارد
با دانلود رایگان آمنین اربعین‌تان رنگ و بوی دیگری دارد
با دانلود رایگان آمنین اربعین‌تان رنگ و بوی دیگری دارد
فهرست محتوا

برخی از ما ممکن است اطلاعات کاملی از تمامی اعمال مذهبی در اختیار نداشته باشیم. این اتفاق در مناسبت‌های مذهبی بیشتر رخ می‌دهد؛ یعنی درست زمانی که ما می‌خواهیم هیچکدام از واجبات و مستحبات را از دست ندهیم. برای پاسخ به این نیاز ما در سال‌های اخیر اپلیکیشن‌های بسیاری به بازار آمده‌اند که آمنین یکی از آنهاست.
اپلیکیشنی جامع و کامل که نیاز ما را به یک بانک اطلاعات دینی برای ایام محرم و بخصوص ایام اربعین رفع می‌کند. برای آشنایی با این برنامه کاربردی و دانلود رایگان آمنین در ادامه با مجله چارخونه همراه شوید.

آمنین دنیایی از محتوای مذهبی را در اختیارتان می‌گذارد

اپلیکیشن آمنین یک محصول محتوا و سرویس محور با محتوایی فاخر است که سرویس های متفاوت با محتوای مذهبی را ارائه می‌دهد. در آمنین برای مناسبت اربعین، سرویس و محتواهای خاصی در نظر گرفته شده است تا زائرین سفری همراه با معنویت و امکانات لازم را داشته باشند.
کاربران می توانند تجربیات و دلنوشته های سفر خود را با دیگران تقسیم کنند و دیگران را با خود در این سفر معنوی همراه کنند. پس اگر قصد زیارت به کربلا را دارید و یا می‌خواهید در ایام محرم و صفر و به ویژه اربعین حسینی، یک عزاداری کامل داشته باشید، آمنین را نصب کنید.

کاربری آمنین

پس از دانلود رایگان آمنین که محصول شرکت براینتل پارس کیش است، شما باید اطلاعات کاربری خود را در صفحه مخصوص وارد کنید تا بتوانید از تمامی امکانات برنامه استفاده کنید. آمنین یک برنامه مذهبی ویژه محرم است که بخشی از امکانات آن از طریق پرداخت درون برنامه یا همان پرداخت اشتراکی برای کاربران چارخونه در دسترس است.

پس از وارد کردن کد تایید، صفحه‌ای به رویتان باز می‌شود که اطلاعاتی در مورد اپلیکیشن، اعمال اربعین، موارد اضطراری، معرفی مراکز خرید و بیمارستان و … در کربلا و دیگر شهرهای مذهبی عراق به شما ارائه می‌شود. با لمس هر گزینه شما به اطلاعات مورد نظرتان دسترسی خواهید یافت. با انتخاب گزینه مسیر برای شما مسیر حرکت روی نقشه نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه اضطراری هم به شما امکان دسترسی به اطلاعاتی برای تماس با اورژانس، پلیس و… داده می‌شود. شما همچنین می‌توانید با این اپلیکیشن خود را به شنیدن سخنرانی و دعاهای این ایام و همچنین تماشای ویدئوهای محرم، پیاده‌روی اربعین و… میهمان کنید.
همچنین می‌توانید تجربیات و دلنوشته‌های سفر خود را با دیگران تقسیم کنید و دیگران را با خود در این سفر معنوی همراه کنید.

برای دانلود رایگان آمنین روی تصویر زیر کلیک و یا آن را لمس کنید

همچنین می‌توانید کیوآرکد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

 

 

https://mag.charkhoneh.com/2416
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *