با سیره قرآن بخوانید، ذکر بگویید و عزاداری کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با سیره قرآن بخوانید، ذکر بگویید و عزاداری کنید
با سیره قرآن بخوانید، ذکر بگویید و عزاداری کنید
دانلود رایگان سیره
فهرست محتوا

سیره یک اپلیکیشن مذهبی است که با دانلود رایگان سیره آن می‌توانید به احادیث، ادعیه، ذکرهای مختلف و اعمال الهی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این تلاوت آیات قرآن کریم با این برنامه کاربردی آسان‌تر می‌شود.
دانستنی‌های طب اسلامی، زیارت آنلاین، نواهای نورانی، آهنگ‌های پیشواز مذهبی و .. از دیگر بخش‌های این برنامه کاربردی هستند. همچنین در مناسبت‌های مختلف می‎‌توانید مطالب مخصوص آن ماه را مشاهده کنید. برای آشنایی و دانلود رایگان سیره با مجله چارخونه همراه ما باشید.

کاربری سیره

برنامه کاربردی مذهبی سیره کاری از موسسه راهبردهای الکترونیک همراه کارینا است. از آنجایی امکانات کامل این برنامه با روش پرداخت درون برنامه یا پرداخت اشتراکی در اختیار شما قرار می‌گیرد، پس از دانلود رایگان سیره از شما اطلاعاتی چون شماره تماس و نام و نام خانوادگی گرفته می‌شود و پس از ارسال کد تایید، شما می‌توانید از برنامه سیره استفاده کنید. این برنامه شامل بخش‌های مختلفی است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شوید.

 

اعمال سیره

سمت راست نوار بالای صفحه برای هر یک از اعمالی که در شب‌های احیا، محرم و… انجام می‌دهیم و همچنین ذکر و دعاها توضیحی آورده شده است که اطلاعات شما را در مورد آنها افزایش می‌دهد.

گالری

در نوار پایین صفحه و با انتخاب گزینه گالری شما به دنیایی از عکس‌های مناسبتی مذهبی دسترسی خواهید یافت. عکس‌های مفهومی و با کیفیت که می‌توانید به صورت مستقیم آنها را برای تصویر پیش زمینه گوشی تلفن همراهتان انتخاب کنید.

 

ویدئوها

در قسمت ویدئوها نیز شما با تعداد زیادی ویدئوی مداحی مواجه می‌شوید که می‌توانید ضمن تماشای آنها، برای دوستان ارسال کنید و یا اینکه در پروفایل خود ذخیره کنید.

 

دسته‌بندی

این قسمت شامل بخش‌هایی چون ویدئو زنده، ابزار، نوای انتظار، احادیث، ادعیه، مداحی، نواری نوی و … است و شما با انتخاب هر دسته می‌توایند به آنچه مورد نظرتان است به راحتی دسترسی یابید. به عنوان مثال با انتخاب دسته‌بندی نوای نور، شما می‌توانید به تلاوت آیات قرآن گوش دهید.

 

پروفایل

در بخش پروفایل شما می‌توانید به همه آنچه مورد توجه‌تان بوده و ذخیره کرده‌اید به راحتی دسترسی یابید.

برای دانلود رایگان سیره روی تصویر زیر کلیک و با آن را لمس کنید

همچنین می‌توانید کیوآرکد زیر را توسط گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *