باخ سلامت را به شما هدیه می‌دهد

مجله چارخونه » برنامه‌ » باخ سلامت را به شما هدیه می‌دهد
باخ سلامت را به شما هدیه می‌دهد
دانلود رایگان باخ
فهرست محتوا

خیلی از ما که به سلامت خود و خانواده اهمیت می‌دهیم، اپلیکیشن‌های مختلفی در حوزه سلامت را امتحان کرده‌ایم. با دانلود رایگان باخ می‌توانید با کمک کارشناسان مجرب و متخصصان هر حوزه (سلامت و روانشناسی) پاسخ بسیاری از مشکلاتتان را بیابید.

«باخ» نگاهی نو به سلامت خانواده دارد و در مدتی که از حضورش در بازار می‌گذرد، روی خیلی از گوشی‌های تلفن همراه ماندگار شده است. برنامه‌ای برای ارتقاء سطح سلامت خانواده در سه سطح شناسایی، پیشگیری و درمان بیماری و معضلات و مشکلاتی که ممکن است هر کدام از ما را با خود درگیر کند. برای آشنایی بیشتر با این برنامه کاربردی در مجله چارخونه با ما همراه شوید.

اپلیکیشن سلامت باخ در یک نگاه

در اپلیکیشن سلامت باخ به دنیایی از مقالات و اخبار موثق در حوزه سلامت، چه روانی و چه جسمی دسترسی خواهید داشت. بخش‌های مختلف این اپ برای تمام سنین از کودکان تا کهنسالان دسته‌بندی شده است و شما می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. اپلیکیشن باخ که محصول زیست بوم مجازی درسا است طراحی کاربری بسیار روان و در عین حال جذابی دارد که کاربر را خسته نمی‌کند.

باخ در حقیقت یک تلویزیون اینترنتی غیر زنده است که شامل به مجموعه‌ای از ویدئوها در حوزه‌های علمی و فرهنگی در قالب مصاحبه با کارشناسان متخصص هر حوزه دسترسی خواهید داشت. این برنامه کاربردی اندرویدی است و تمام مشترکان اپراتورهای محتلف می‌توانند آن را روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنند.
شما می‌توانید نسخه ۱,۲,۳این برنامه با حجم 95/4 مگابایت را از دسته سلامت و تناسب اندام بازار اندرویدی چارخونه نصب کنید. بهای این برنامه به صورت آزمون و خرید پرداخت می‌شود که البته یک اشتراک رایگان 48 ساعته برای مشترکان اپراتور ایرانسل در نظر گرفته است. پس باخ را از چارخونه نصب کنید و به معلومات خود در حوزه سلامت بیافزایید.

کاربری باخ

پس از نصب برنامه کاربردی باخ باید مراحل ثبت نام و … را طی کنید. ابتدا باید شماره تلفن همراه خود را در قسمتی که برایتان مشخص شده است وارد کنید و پس از ارسال پیامک کد تایید برای شما، باید آن را در قسمت مخصوص درج کد تایید وارد کنید.
پس از طی کردن مراحل ثبت‌نام و دریافت و وارد کردن کد تایید، صفحه اصلی برنامه برایتان باز می‌شود. صفحه‌ای که شامل قسمت‌های پیشنهاد باخ، تازه‌ها و … در قسمت اصلی و بخش‌های دیگری چون کانال، تازه‌ها، باخ ترین‌ها یا دیدنی‌ترین‎ها و… در نوار بالای صفحه است. در ادامه در مورد هر بخش توضیحی کوتاه می‌دهیم.

 

نوار بالای صفحه

در نوار بالای صفحه و در بخش تنظیمات شما می‌توانید با انتخاب گزینه 3 خط کنار باخ، اطلاعات بیشتری در مورد برنامه به دست آوردید. مثلا درباره برنامه بیشتر بدانید و با توسعه‌دهنده آن آشنا شوید، در نظر سنجی‌ها شرکت کنید و یا نحوه غیر فعال کردن برنامه را بیاموزید. توصیه ما این است که قسمت سوالات متداول را درباره این برنامه کاملا بخوانید تا پاسخ سوالات احتمالی خود را درباره ماهیت برنامه و چگونگی کار با آن و … بیابید.
گوشه سمت چپ برنامه با انتخاب گزینه 3 نقطه می‌توانید لینک برنامه را برای دوستان و آشنایان خود راسال کنید و یا از برنامه خارج شوید.

نوار اصلی برنامه

این قسمت شامل بخش‌هایی چون خانه که صفحه اصلی برنامه را نمایش می‌دهد، کانال‌ها که شامل کانال سلامت و کانال رواشناسی است، تازه‌ها که شامل جدیدترین مقاله و اطلاعات در حوزه سلامت و روانشناسی است که برای تماشا و شنیدن شما آماده شده است، همچنین بخش پربازدیدترین مقالات و در نهایت محلی برای تشکیل لیست علاقمندی‌های شما در قسمت دیگر این نوار قرار دارد.

بخش اصلی برنامه

قسمت اصلی اپلیکیشن سلامت باخ شامل پیشنهادهای باخ به شماست که اطلاع از آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند. با انتخاب هر تیتر، شما می‌توانید در مورد موضوع علاقه‌تان یک محتوای ویدئویی با کیفیت را تماشا کنید. این محتواها در قالب مصاحبه‌های کوتاه با متخصص و کارشناسان هر حوزه است. در بخش تازه‌ها هم شما به جدیدترین‌های روز در حوزه سلامت و روانشناسی در قالب محتواهای ویدئویی با کیفیت دسترسی خواهید داشت. با باخ می‌توانید، تمام اطلاعات پزشکی و روانشناسی را تماشا کنید.

برای دانلود رایگان باخ روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *