شیکمو به غذاهای شما عطر و طعم تازه می‌دهد

مجله چارخونه » برنامه‌ » شیکمو به غذاهای شما عطر و طعم تازه می‌دهد
شیکمو به غذاهای شما عطر و طعم تازه می‌دهد
دانلود رایگان برنامه شیکمو
فهرست محتوا

امروز می‌خواهیم یک اپ خوشمزه به شما معرفی کنیم. اگر عاشق غذا و آشپزی باشید با دانلود رایگان برنامه شیکمو می‌توانید یک آشپز حرفه‌ای شوید. شیکمو با ویدئوهای کوتاه و هوس برانگیز آشپزی را در سطح حرفه‌ای به شما می‌آموزد و با آپدیت‌های روزانه و متنوع خود به برنامه غذایی شما عطر و طعم تازه می‌دهد. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه با ویژگی‌های اپلیکیشن شیکمو در کنار ما باشید.

چگونه با شیکمو کار کنیم؟

برنامه شیکمو که نزدیک به ۱۱ مگابایت حجم دارد کاری از گروه نرم افزاری سکوی رامان است. پس از دانلود رایگان برنامه شیکمو و نصب آن به محیط کاربری برنامه وارد می‌شوید. حالا کافیست در برنامه عضو شوید تا از امکانات بیشمار و خوشمزه آن به صورت روزانه بهره مند شوید. عضویت در این برنامه اصلا کار پیچیده ای نیست. با پاسخ به چند سوال ساده نام کاربری  و رمز عبور خود را دریافت خواهید کرد و به محیط برنامه وارد می‌شوید. محیط کاربری برنامه به قدری متنوع و خوش آب و رنگ طراحی شده است که هر کاربری را به آشپزی و خلق طعم‌های خوشمزه جدید وامیدارد.

به خصوص پیشنهادات وسوسه انگیز روزانه و هفتگی برنامه علاوه بر آموزش‌های متنوع آشپزی در کسب امتیاز هم به کاربران یاری می‌رساند.

دانلود رایگان برنامه شیکمو

قرعه کشی‌های خوشمزه در شیکمو

پس از ورود به صفحه اصلی امکانات مختلف برنامه پیش رویتان خواهد بود. همان گونه که پیشتر هم اشاره شد، یکی از امتیازات این برنامه شرکت در قرعه کشی‌های مختلف آن است. کاربران با استفاده از چالش‌های روزانه و هفتگی برنامه و تماشای ویدئوهای جدیدی که به صورت روزانه در این اپلیکیشن قرار می‌گیرند امتیاز کسب می‌کنند و شانس خود را برای قرعه کشی بالا می‌برند. البته این تمام ماجرا نیست. شیکمو برای کسب امتیاز اولیه هم راهکارهای ساده‌ای برای کاربران خود در نظر گرفته است. برخی از راه‌های کسب امتیاز که در برنامه گنجانده شده‌است عبارتند از:

  • تکمیل اطلاعات پروفایل
  • عضویت در برنامه
  • ارسال کد دعوت به دوستان
  • مطالعه مطالب
  • لایک
  • اشتراک گذاری

در واقع با هر یک از عملیات گفته شده به امتیازات کاربران افزوده می‌شود و شانس برنده شدن کاربر را در قرعه‌کشی‌ها افزایش می‌دهد. با این تفاسیر شیکمو همانند یک شبکه اجتماعی آشپزی عمل کرده‌است که ساعت‌ها سرگرمی برای کاربران فراهم می‌کند و به علاوه جوایز ویژه‌ای هم به آن‌ها اختصاص می‌دهد. از همه این‌ها که بگذریم تنوع غذایی را هم برای شما و خانواده‌تان به بار می‌آورد.

تاریخچه اصطلاحات آشپزی

از دیگر مزایای کاربردی این برنامه آشنایی با تاریخچه برخی غذاها و همچنین اصطلاحات کاربری آن‌ها است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اسامی غذاهای مختلف از کجا سرچشمه دارند. از این پس با برنامه شیکمو پاسخ تمامی سوالات خود را در می‌یابید و با منشا پیدایش این اسامی آشنا خواهید شد. اگرچه استفاده از برخی امکانات برنامه هزینه‌ای اندک در بردارد اما شیکمو برای آشنایی بیشتر کاربران خود در 48 ساعت اول تمامی امکانات را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته شک نداشته باشید پس از آشنایی با امکانات بی نظیر مجموعه از طرفداران پر و پا قرص آن می‌شوید و از هزینه اندک آن شگفت زده خواهید شد. خلاصه که برنامه شیکمو یک سرگرمی بی نظیر است که شما را در تمامی زمینه‌های تغذیه‌ای به شگفتی وامیدارد. اگر شما هم از جمله علاقمندان به آشپزی و عاشق به وجود آوردن طعم‌های جدید هستید این برنامه خوشمزه و خوش رنگ و بو را از دست ندهید.

برای نصب و دانلود رایگان برنامه شیکمو روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *