معرفی بازی موبایل ایرانی جدولیوم: همه‌ی جدول‌ها در یک‌جا!

مجله چارخونه » بازی » معرفی بازی موبایل ایرانی جدولیوم: همه‌ی جدول‌ها در یک‌جا!
معرفی بازی موبایل ایرانی جدولیوم: همه‌ی جدول‌ها در یک‌جا!
فهرست محتوا

جدول یکی از سرگرمی‌های کلاسیک و نوستالژی محسوب می‌شود و از دیرباز طرفداران بسیاری داشته است. سودوکو، جدول کلاسیک، حدس کلمه و شرح در متن، از مطرح‌ترین انواع جدول‌ها هستند که حالا بازی جدولیوم، آنها را در یک بازی و در محیطی جذاب و زیبا، به گوشی‌های هوشمند آورده است. با مجله‌ی چارخونه و معرفی این بازی در ادامه همراه باشید.

اولین نوع جدول متقاطع کلمات در سال ۱۹۱۳ و در روزنامه نیویورک ورلد منتشر شد و توانست از همان روز‌ها، به طور خارق‌العاده‌ای در سراسر دنیا پخش شود و هر قشری را درگیر خود کند. با پیشرفت تکنولوژی و روی‌ آوردن مردم به گوشی‌های هوشمند، بازی جدول هم راه خود را به این گجت‌های محبوب باز کردند و حالا با میلیون‌ها بازی جدول که شکل و شمایل و قوانین مختلفی دارند، رو به رو هستیم. یکی از این بازی‌ها که سعی کرده تا با جمع کردن محبوب‌ترین سبک‌های جدول، هر قشری را راضی کند، جدولیوم نام دارد.

جمع شاخ‌های جدول حل کن در یک اپ

این بازی ۳/۶ مگابایتی محصول شرکت نگارگران هزاره همراه ایرانیان با محیطی جالب و جذاب است که علاوه بر داشتن جدول کلاسیک، جدول محبوب سودوکو، حدس کلمه و شرح در متن را هم در خود جای داده و نزدیک به یک هزار مرحله را پیش روی مخاطب قرار دهد.

برای اینکه چالش بازیکن در جدول‌ها بیشتر شود، شما به ازای هر پاسخ غلط، امتیاز منفی و هر پاسخ صحیح، امتیاز مثبت می‌گیرید. همچینن زمان‌سنج بالای صفحه نشان می‌دهد که شما در چه بازه‌ی زمانی توانسته‌اید جدول را حل کنید.

جدولیوم دارای لیدربوردی جامعی است که نشان می‌دهد سایر کاربران بازی چه امتیازاتی کسب کرده‌اند. سازنده‌های بازی برای اینکه رقابت را حساس‌تر کنند، جوایزی مشخص کرده‌اند و قرعه‌کشی‌های دوره‌ای، سبب می‌شود تا شما برای کسب شانس بیشتر، جدول‌های مختلف را با کمترین میزان خطا و در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنید.

جدولیوم دارای محیط کاربری بسیار ساده است، ولی جدول‌ها سعی شده به همان شکل کلاسیک نشان داده شوند و هر چه در مراحل جلوتر بروید، جدول‌های سخت‌تر انتظارتان را می‌کشند. همچنین سازندگان بازی با به‌روزرسانی جدول‌ها و اضافه کردن مراحل جدید‌تر، کلیه نیازهای شما برای داشتن یک بازی شامل انواع مختلف بازی جدول را برطرف کرده‌اند و شما دیگر نیازی به دانلود و نصب بازی‌های جداگانه نیستید.

اگر از خوره‌های حل جدول هستید و به دنبال یک بازی کامل به همراه چالش‌ کسب جایزه هستید، جدولیوم یک گزینه‌ی خوب برای شما است. شما می‌توانید این بازی را از بازار محتوایی چارخونه به صورت اشتراکی دریافت کنید.

 

جدولیوم در یک نگاه

  • چهار جدول سودوکو، کلاسیک، شرح در متن و حدس کلمه در یک‌جا
  • کسب امتیاز برای درج در لیدربورد و رقابت با سایر بازیکنان
  • قرعه‌کشی و جوایز دوره‌ای
  • نزدیک به یک هزار مرحله
  • به‌روزرسانی سازندگان و افزودن دوره‌ای مراحل جدید

 

برای نصب و دانلود رایگان بازی جدولیوم روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

جدولیوم

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *