با تیکی تاکا فوتبال اخبار و حواشی فوتبال را دریبل بزنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با تیکی تاکا فوتبال اخبار و حواشی فوتبال را دریبل بزنید
با تیکی تاکا فوتبال اخبار و حواشی فوتبال را دریبل بزنید
دانلود رایگان تیکی تاکا
فهرست محتوا

اگر شما هم یکی از طرفداران ورزش پرهیجان فوتبال بوده باشید حتما برایتان پیش آمده است که گاهی مواقع به دلیل مشغله کاری از دنبال کردن زنده نتایج تیم محبوب‌تان و یا حتی خبرها و جاشیه‌های آن عقب افتاده باشید. اما نگران نباشید شما می‌توانید با دانلود رایگان تیکی تاکا به نتایج تیم محبوب و حتی لیگ‌های مختلف فوتبال در سراسر جهان دسترسی داشته باشید. با ما در مجله چارخونه همراه باشید تا بیشتر با برنامه تیکی تاکا آشنا شوید.

تیکی تاکا یک اپلیکیشن ورزشی با حجم ۶/۸ مگابایت است که توسط شرکت براینتل پارس کیش طراحی و عرضه شده است. این برنامه کاربردی ورزشی علاوه بر ارایه اطلاعات مربوط به ورزش فوتبال امکان پیش بینی مسابقات فوتبال و اهدا جوایز به کاربرانش را نیز فراهم کرده است. در تیکی‌تاکا کاربران می‌توانند هم از نتایج مسابقه‌های فوتبال آگاه شوند و هم از ریز امتیازت لیگ‌های مختلف ورزشی از بوندس لیگا و لالیگا تا لیگ‌های داخلی کشور خودمان مطلع شوند.

علاوه بر اطلاعات و امتیازات مربوط به بازی‌ها و لیگ‌ها شما می‌توانید در تیکی تاکا به اخبار و ویدیوها و حواشی فوتبال هم دسترسی داشته باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که تیکی تاکا یک برنامه ورزشی است که امکانات آن صرفا با مشترک شدن توسط پرداخت اشتراکی میسر می‌شود. البته در همین بخش چارخونه یک فرصت ۴۸ ساعت استفاده رایگان از آن برای کاربران خود قرار داده است.

به این ترتیب شما می‌توانید به مدت ۴۸ ساعت از این برنامه رایگان استفاده کنید و درصورتیکه محتوای آن را جذاب ندانستید می‌توانید اشتراک خود را در این مدت بدون پرداخت وجهی از قسمت اشتراک پروفایل خود در چارخونه، لغو کنید.

نگاهی به برنامه تیکی تاکا

پس از دانلود رایگان تیکی تاکا و نصب برنامه باید نسبت به ثبت حساب کاربری از طریق شماره تلفن همراه ایرانسل خود و به دنبال آن تایید کد احراز هویت خود اقدام کنید. سپس صفحه مربوط به استادیوم یا همان بخش پیش‌بینی مسابقات که به صورت پیش فرض به عنوان صفحه اصلی در نظر گرفته شده، مقابل رویتان باز می‌شود.

نوار ابزار اصلی این برنامه در قسمت پایینی صفحه قرار گرفته و تصویر زمینه برنامه هم یک زمین فوتبال گرافیکی است. زمانی که شما روی توپ وسط نوارابزار پایینی صفحه را لمس می کنید به قسمت استادیوم و یا همان بخش پیش‌بنی‌ها وارد می‌شوید. در این قسمت و در هر پیش‌بینی سه سوال از شما پرسیده می‌شود. برخی از آن سوالات جنبه اطلاعات فوتبالی دارد و برخی دیگر نیز به بخش پیش بینی‌ها مروبوط می‌شود.در بالای این قسمت با لمس گزینه پروفایل وارد صفحه شخصی خود می‌شوید که امتیازات امروز و هفته شما در کنار تعداد دفعات شرکت در مسابقات و تعداد سوال‌های جواب داده شد و تعداد سوالات صحیح شما آورده می‌شود.

در قسمت بالا سمت راست با لمس چرخ دنده می‌توانید وارد بخش تنظیمات شوید و پروفایل خود را ویرایش کنید و با قوانین و مقررات تیکی‌تاکا آشنا شده و  علاوه بر آن‌ها می‌توانید اشتراک خود را هم در این بخش لغو کنید.

شما می‌توانید با لمس آیکون جام وارد بخش سکو شوید. بخش سکو در حقیقت همان جدول رنگینگ شما در کنار سایر افرادی است که در تیکی‌تاکا فعالیت می‌کنند. امتیازات شما در این بخش در حقیقت نتایج همان پیش‌بینی‌های شما در بخش استادیوم یا پیش‌بینی است.

یک دنیا خبر و حواشی در دستان شما

دومین آیکون از نوار ابزار پایینی تماشا نام دارد. در این بخش که خود به دو تب تقسیم شده است تصاویر و ویدیوهای مختلف از بازی‌های فوتبال آورده شده است. در بخش ویدیوها هر روز یک گزارش ورزشی توسط تیم تیکی‌تاکا تهیه می‌شود که شما می‌توانید با لمس روی ویدیو آن را تماشا کنید.

با تماس روی گزنیه لیک در نوار پایینی نرم افزار وارد بخش نتایج و جدول لیگ‌های مختلف و بازی‌های آن می‌شویم. این قسمت خود داری دو تب است که در یکی جدول لیگ‌های مختلف آورده شده و در دیگری جدول بازی‌ها. آخرین قسمت در این برنامه بخش کیوسک است که در حقیقت بخش خبری این برنامه را شامل می‌شود که در سه قسمت چه خبر، رختکن و بلندگو به ارایه اخبار و حواشی این ورزش می‌پردازد.

برای نصب و دانلود رایگان تیکی تاکا روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *