StoryZ یک برنامه جذاب برای متحرک‌سازی عکس‌های شما

مجله چارخونه » برنامه‌ » عکاسی » StoryZ یک برنامه جذاب برای متحرک‌سازی عکس‌های شما
StoryZ یک برنامه جذاب برای متحرک‌سازی عکس‌های شما
دانلود رایگان StoryZ
فهرست محتوا

گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی بخصوص آندسته از شبکه‌هایی که بیشتر مبتنی بر محتوای تصویری مانند فیلم و عکس هستند باعث شده تا این روزها توسعه دهندگان برنامه های موبایلی بیشتر به فکر ساخت اپلیکیشن‌های ویرایش و ترکیب تصاویر باشند. امروز در مجله چارخونه می‌خواهیم شما را با یک برنامه جذاب در بخش ویراش تصاویر آشنا کنیم. شما می‌توانید با دانلود رایگان StoryZ از جذاب‌ترین افکت‌ها برای ویرایش عکس‌هایتان استفاده کنید.

دانلود رایگان StoryZ

خلق جلوه‌های ویژه روی تصاویر ثابت

StoryZ نامِ اپلیکیشنی در دسته برنامه‌های عکاسی است که با ۱۵ مگابایت حجم توسط شرکت Andor Communications Pvt Ltd توسعه یافته است. این برنامه عکاسی موبایلی به نوعی انیمیشن یا جلوه‌های ویژه متحرک را با عکس‌های ثابت شما تلفیق می‌کند. اسم این تکنیک سینماگراف است.

به عنوان مثال تصور کنید عکسی از خود گرفته‌اید که آسمان بالای سرتان ابری و نیمه آفتابی است. طبیعتا در این عکس ابرها به صورت ثابت در بالای سر شما قرار گرفته‌اند. حال می‌توانید با استفاده از StoryZ به این ابرها حرکات دورانی اضافه کنید.

داستان به این شکل است که طراحان این برنامه عکاسی پرطرفدار خیلی اپلیکیشن پیچیده‌ای برای کاربران خود نساخته‌اند چرا که کار کردن با StoryZ بسیار آسان است.

یکی از ویژگی‌های جالب StoryZ  این است که این برنامه در خود به نوعی یک شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس و فیلم دارد. به این ترتیب که کاربران این برنامه می‌توانند تصاویر و عکس‌های خود را که با این برنامه ویرایش کرده‌اند در داخل شبکه اجتماعی این برنامه برای رای و نظر دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. به این ترتیب شما در بدو استفاده خود از این برنامه و ورود به صفحه خانگی می‌توانید نمونه کارهای دیگر کاربران را مشاهده کنید که طبعا این امر می‌تواند الهام بخش سوژه‌های بسیاری برای شما باشد.

در همین قسمت یک بخش ویژه برای رویدادها و مسابقات نیز در نظر گرفته شده است که بر حسب موضوعات مختلف شما می‌توانید آثار خود را برای جلب نظر داوران در این بخش قرار دهید. در صورت پذیرش تصاویر ویرایش شده شما این تصاویر در همین بخش صفحه خانگی برای دیگر کاربران به نمایش درخواهد آمد.

چگونه از StoryZ استفاده کنیم؟‌

حالا نوبت به راه و روش استفاده از این برنامه و خلق تصاویر متحرک جذاب است. با لمس دکمه + در نوار پایینی برنامه با دو گزینه Ripple و Motion روبرو خواهید شد که با انتخاب گزینه‌ نخست، امکان متحرک‌سازی عکس‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این بخش می‌توانید با انتخاب نقطه‌های آبی، مسیری را روی تصویر مشخص کنید تا جلوه‌ ویژه‌ متحرک به آن قسمت اضافه شود.

با این حال، اضافه‌کردن این نقطه‌ها به‌صورت ناخوداگاه باعث می‌شود که برخی دیگر از قسمت‌ها نیز تحت‌تأثیر قرار بگیرند. برای جلوگیری از این اتفاق با انتخاب گزینه‌ Stabilize، می‌توانید نقاط قرمزی را برای مشخص‌سازی قسمت‌های ایستا در تصویر رسم کنید. این نقاط، باعث جلوگیری از متحرک‌سازی دیگر مناطق می‌شود. همچنین اگر در میان تصویر، جسمی قرار گرفته، می‌توانید با استفاده از گزینه‌ Mask، آن قسمت را به‌طور کلی از دایره‌ تحرک خارج سازید.

به‌واسطه‌ی گزینه‌ی Tools نیز می‌توانید موسیقی، افکت تصویری و نوع چرخش تصویر را مشخص سازید.

بعد از این گزینه نوبت به توضیح عملکرد بخش Motion‌ می‌رسد. Motion این امکان را در اختیار شما می‌گذارد که محتوای ویدیویی را به عکس‌های خود اضافه کنید. به‌عنوان نمونه، تصور کنید تصویری از یک گوشی دارید اما به تصویر پس‌زمینه‌ آن علاقه‌ای ندارید. حال به‌واسطه‌ این بخش، شما می‌توانید پس‌زمینه‌ این تصویر را با یک ویدیو جایگزین کنید. به‌طور پیش‌فرض، ویدیو در زیر عکس قرار می‌گیرد؛ بنابراین اگر قصد دارید تنها قسمت‌های خاصی از ویدیو در تصویر قرار گیرد، به‌راحتی با حرکت انگشتانتان روی صفحه‌نمایش می‌توانید قسمت‌های موردنظرتان را مشخص کنید.

برای دانلود رایگان StoryZ اینجا را کلیک یا لمس کنید

و یا کیوآرکد زیر را با گوشی اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/3044
2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *