با بیمیتو قبل از خرید بیمه قیمت شرکت‌های مختلف را مقایسه کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با بیمیتو قبل از خرید بیمه قیمت شرکت‌های مختلف را مقایسه کنید
با بیمیتو قبل از خرید بیمه قیمت شرکت‌های مختلف را مقایسه کنید
دانلود رایگان بیمیتو (Bimito)
فهرست محتوا

این روزها بیلبوردها و فضای تبلیغاتی شهر پر شده از آگهی‌های مربوط به شرکت‌های ارایه دهنده خدمات آنلاین بیمه. برای همین امروز تصمیم گرفتیم یکی از اولین‌های این عرصه یعنی بیمیتو را به شما معرفی کنیم. با دانلود رایگان بیمیتو (Bimito) به راحتی می‌تواند نیازهای بیمه‌ای خود را مرتفع سازید پس با ما و مجله چارخونه همراه باشید.

معرفی برنامه بیمیتو (Bimito)

بیمیتو جزو اولین شرکت‌های ارایه خدمات بیمه‌ای بصورت آنلاین است. با استفاده از اپلیکیشن بیمیتو به راحتی می‌توانید در هر جایی که هستید خدمات بیمه‌ای مد نظر خود را خریداری کنید. به عنوان مثال اگر به دنبال تمدید و یا خرید بیمه شخص ثالث یا بیمه بدنه اتومبیل خود هستید به راحتی با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانید علاوه بر محاسبه مبلغ بیمه‌نامه (با توجه به مشخصات و سال تولید خودرو و سابقه بیمه) قیمت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه‌ای را با یکدیگر مقایسه کرده و ارزان‌ترین و بهترین خدمات را انتخاب کنید.

بیمیتو البته فقط یک اپلیکیشن نیست بلکه وب سایت هم دارد و برای ارائه خدمات بیمه‌ای با نمایندگان و کارگزاران مورد تائید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کند و تمامی فرآیندهای آن، مورد تأیید عاملان رسمی بیمه است.

پس از دانلود رایگان بیمیتو (Bimito) چگونه از آن استفاده کنیم؟

همانطور که پیش از این هم گفتیم، برنامه بیمیتو (Bimito) امکان خرید آنلاین بیمه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این برنامه که نزدیک به ۱۰ مگابایت از حافظه گوشی شما را اشغال می‌کند کاری از شرکت تجارت الکترونیک نوین نار است.

پس از ورود به برنامه و با لمس بخش منو یا همان سه خطی که در قسمت سمت راست بالای برنامه قرار دارد، منوی اصلی برای استفاده از خدمات به نمایش در می‌آید. از این طریق شما می‌توانید به خانه، پروفایل، کیف پول، تراکنش‌ها، پیام‌ها، یادآورها، تنظیمات، ابزارهای جانبی و قوانین و مقررات دسترسی داشته باشید که هر کدام از این بخش‌ها برای شما کاری‌هایی را انجام می‌دهند.

به عنوان مثال بخش یادآورد در برنامه بیمیتو (Bimito) امکان ایجاد یادآوری برای تمدید و یا پرداخت اقساط بیمه را به شما گوشزد می‌کند. با فعال سازی این قابلیت، زمان تمدید و یا پرداخت اقساط بیمه خود را فراموش نخواهید کرد.

و در قسمت خانه شما با عنوان خدمات بیمه‌ای روبرو خواهید بود. خدمات تامین اجتماعی،‌بیمه شخص ثالث، بیمه ثالث موتور، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه مسافرتی، بیمه عمر و بیمه مسوئلیت پزشکی بخش‌هایی هستند که شما می‌توانید با انتخاب هر کدام از آن‌ها نیازهای خود را مرتفع سازید.

هر کدام از این بخش‌ها خود شامل زیر مجموعه‌های دیگری می‌شود که پس از انتخاب هر کدام، در قسمت بالایی با یک نوار به راحتی به شما راهنمایی می‌شود که در کدام بخش قرار دارید و چه کارهایی باید انجام دهید. جزئیات، قیمت، تصاویر، مشخصات و پرداخت قسمت‌ها و فعالیت‌های مشترک در هر بخش هستند.

قبل از خرید مقایسه کنید

در کنار تب خانه در بالای این برنامه، تب بیمه‌های من من وجود دارد که در واقع صفحه ورود به پروفایل یا اکانت شخصی شما در این برنامه است. با استفاده از این صفحه می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و یا اگر جزو کاربران جدید این برنامه هستید می‌توانید حساب کاربری بسازید.

سومین تب که عملکرد جالبی هم دارد تب ارزش کوپن نام دارد. این تب به محاسبه ارزش کوپن شما می‌پردازد. یعنی شما در این بخش می‌توانید با محاسبه ارزش هر کوپن بیمه ثالثتون در هنگام تصادف، خیلی راحت در مورد اینکه بهتر است کوپن بیمه خود را بکنید و به خسارت دیده بدهید یا اینکه خسارت را خودتون جبران کنید، تصمیم بگیرید. به عنوان مثال بیمیتو در این بخش محاسبات را با فرض اینکه شما در چهار سال آسنده تصادف نخواهید کرد انجام می‌دهد.

در پایان و در صورتی که در طول استفاده از برنامه به مشکلی برخوردید، از طریق آیکون پشتیبانی که در سمت چپ بالای نوارابزار وجود دارد، با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. این پشتیبانی می‌تواند از طریق تماس برقرار تماس مستقیم، ارسال ایمیل و گفت و گوی برخط یا همان چت صورت بگیرد.

بیمیتو یکی از برنامه‌های پر کاربرد در بخش خدمات بیمه‌ای است که مهمترین مزیت آن مقایسه هزینه بیمه در میان شرکت‌های مختلف حاضر در این حوزه است. از آنجایی که این روزها هم به دلیل شرایط خاص اقتصادی بسیاری از افراد به دنبال قیمت‌های ارزان و رقابتی در بخش‌های مختلف هستند پس به شما توصیه می‌کنیم که قبل از خرید خدمات بیمه‌ای مورد نظر خود این نرم‌افزار را نصب و از آن استفاده کنید.

برای دانلود رایگان بیمیتو (Bimito) اینجا را کلیک یا لمس کنید

و یا کیوآرکد زیر را با گوشی اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/3122
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *