بررسی برنامه فوتبال برتر: هیچ صحنه حساسی را در فوتبال از دست نمی‌دهید

مجله چارخونه » برنامه‌ » ورزشی » بررسی برنامه فوتبال برتر: هیچ صحنه حساسی را در فوتبال از دست نمی‌دهید
بررسی برنامه فوتبال برتر: هیچ صحنه حساسی را در فوتبال از دست نمی‌دهید
دانلود برنامه فوتبال برتر
فهرست محتوا

برنامه‌های ورزشی و بخصوص در بین آن‌ها برنامه‌های فوتبالی این روزها جزو یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کاربری گوشی ورزش دوستان است. برنامه‌هایی که به نوعی به سیر تا پیاز دنیای فوتبال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امروز می‌خواهیم در مجله چارخونه به نقد و بررسی برنامه فوتبال برتر بپردازیم. شما با دانلود برنامه فوتبال برتر می‌توانید به بانک جامعی از تصاویر ویدیویی دنیای فوتبال دسترسی داشته باشید.

همه صحنه‌های حساس فوتبال در دستان شما

برنامه فوتبال برتر که نزدیک به ۵ مگابایت از حجم گوشی شما را به خود اختصاص خواهد داد، کاری از گروه برنامه نویسی فاتج سیمای نور است. این برنامه کاربردی همانطور که از نامش پیداست برای طرفداران ورزش فوتبال طراحی و توسعه یافته است. با دانلود برنامه فوتبال برتر از بازار جامع محتوایی چارخونه، دوستداران ورزش فوتبال می‌توانند با توجه به علاقه و طرفداری خود از تیم‌ها و یا لیگ‌های مختلف به انبوهی از ویدیوهای ورزش فوتبال دسترسی داشته باشند.

در حقیقت شما با دانلود برنامه فوتبال برتر و نصب آن روی گوشی خود همیشه و در هر جا می‌توانید به حساس‌ترین صحنه‌های تیم مورد نظر خود و یا حتی لینگ‌های مطرح جهانی دسترسی داشته باشید. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که نصب و دانلود برنامه فوتبال برتر برای ۵۰۰ تومان هزینه داشته که شما می‌توانید با یکی از سه روش پرداختی موجود در چارخونه فقط یکبار برای همیشه این مبلغ را بپردازید.

برنامه فوتبال برتر چه امکاناتی دارد؟‌

همانطور که گفتیم برنامه کاربردی فوتبال برتر ویدیوهای ورزش فوتبال با دسته بندی‌های متفاوت را در بر گرفته است. پس از دانلو و نصب این برنامه شما می‌توانید یک نام کاربری برای استفاده از فوتبال برتر برای خود درست کنید. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که بدون نام کاربری و بصورت کاربر میهمان هم می‌توانید از امکانات این برنامه استفاده کنید.

صفحه اول و اصلی برنامه از سه بخش اصلی تشکیل شده است. در بالای صفحه شما با یک باکس اسکرولی افقی روبرو خواهید بود که به صورت اسلاید و در چند فریم جذاب‌ترین ویدیوها را به انتخاب مدیران این برنامه به شما نمایش می‌دهد.

در زیر این باکس با چهار دکمه برای دسترسی به بخش‌های دانلودها، علاقه‌مندی‌ها، موضوعات و بخش جستجو روبرو خواهید شد. در زیر این بخش هم جدیدترین ویدیوهایی که در این برنامه اضافه شده به شما نشان داده می‌شود که شما می‌توانید با لمس گزینه بیشتر در قسمت بالای سمت چپ این باکس به ویدیوهای تازه اضافه شده بیشتری دسترسی پیدا کنید.

کلید یا همان دکمه منو برنامه فوتبال برتر مانند بسیاری دیگر از برنامه‌های موبایلی در سمت راست بالای برنامه و به شکل استاندارد سه خط زیر هم قرار دارد. شما با لمس این دکمه به میانبرهای صفحه اصلی، بخش جستجو، موضوعات، علاقه‌مندی‌ها، دانلودها، دسترسی‌ها، بخش درباره ما و بخش تماس با ما دسترسی پیدا می‌کنید. در حقیقت در هر یک از صفحه‌های داخلی برنامه که باشید می‌توایند با لمس کلید منو به راحتی به یکی از بخش‌هایی که ذکر شد وارد شوید.

علاو بر این‌ها شما می‌توانید از قسمت بالای منو و با لمس گزینه ورود به اکانت، به صفحه ویرایش پروفایل وارده شده و صحفه کاربری خود را ساخته و یا اطلاعات آن را تغییر داده و بروزرسانی کنید.

رابط کاربری ساده و روان

کار کردن با برنامه فوتبال برتر بسیار ساده و آسان است. این برنامه از یک رابط کاربری روان و ساده تشکیل شده که کار با آن را حتی برای افراد مبتدی در استفاده از برنامه‌های کاربردی، راحت‌تر کرده است. مهمترین بخش برنامه فوتبال برتر قسمت موضوعات این برنامه است. شما با وارد شدن به صفحه موضوعات در حقیقت با دسته‌بندی‌های مختلفی روبرو هستید که با انتخاب هر یک از آن‌ها می‌توانید به بانکی از ویدیو‌های مرتبط با آن موضوع دسترسی داشته و با لمس هر ویدیو به تماشای آن بنشینید.

در صفحه اصلی نمایش هر ویدیو نیز تیتر و توضیحات کوتاهی از آن ویدیو برای شما نمایش داده می‌شود. شما همچنین می‌توانید از امکانات این قسمت نظر خود در مورد ویدیو را برای کاربران دیگر بنویسید و یا با لمس کاراکتر قلب که همان لایک خودمان است علاقه خود را نسبت به محتوای این ویدیو ثبت کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از لمس گزینه اشتراک این ویدیو را از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف با دوستان خود در آن شبکه‌ها به اشتراک گذارید.  همچنین از بخش پایینی همین صفحه می‌توانید به ویدیوهای مشابهی از آنچه مشاهده کردید دسترسی داشته باشید.

به هر حال برنامه کاربردی فوتبال برتر جزو یکی از خوش‌ساخت‌ترین برنامه‌های حاضر در بخش اطلاع رسانی ورزشی است که بر خلاف سایر همکارانش تمرکز خود را روی ویدیوهای جذاب از صحنه‌های ناب ورزش فوتبال گذاشته و به نظر می‌رسد که تاکنون نیز در این بخش موفق بوده‌ است. پس اگر شما هم از طرفداران ورزش فوتبال هستید و می‌خواهید همیشه صحنه‌های حساس تیم یا بازیکن مورد علاقه خود را دنبال کنید، نصب و دانلود برنامه فوتبال برتر را از لینک زیر به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *