بررسی بازی دیرین بال ؛ وی عاشق لالیگا بود!

مجله چارخونه » بازی » بررسی بازی دیرین بال ؛ وی عاشق لالیگا بود!
بررسی بازی دیرین بال ؛ وی عاشق لالیگا بود!
دانلود بازی دیرین بال
فهرست محتوا

دیرین بال یک بازی جذاب موبایلی است که این روزها به‌واسطه شهرت مجموعه‌های انیمیشنی دیرین دیرین، بیشتر مورد توجه دوستداران بازی قرار گرفته است. دانلود بازی دیرین بال برای دوستداران فوتبال که طرفدار انیمیشن‌های کوتاه دیرین دیرین هستند، جذابیت‌های ویژه‌ای دارد. در این مطلب از مجله چارخونه به بررسی بازی دیرین بال پرداخته‌ایم.

اگر بخواهیم در چند جمله دیرین بال را توضیح دهیم، باید بگوییم دیرین بال یک مسابقه رقابتی و هیجان انگیز فوتبال است که بین شخصیت‌های دیرین دیرین انجام می‌شود. شما به عنوان بازیکن می‌توانید شخصیت دیرین دیرین مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در زمین دلخواه خود فوتبال جذابی بازی کنید. هرچه در مراحل بازی پیش بروید، شخصیت‌های دیرین دیرین بیشتری به بازی اضافه خواهد شد.

هریک از شخصیت‌های بازی نیز ویژگی‌های خاص خود را دارند. بنابراین با پیش رفتن در مراحل بازی، به هیجان و تنوع مراحل بازی افزوده خواهد شد.

در قدم اول پس از دانلود رایگان دیرین بال و نصب آن از چارخونه، کد فعالسازی به گوشی هوشمند شما ارسال می‌شود. سپس شما می‌توانید بازی را آغاز کنید. البته در نظر باشید دیرین بال فقط برای 48 ساعت اول نصب بازی رایگان است. پس از پایان دوره 48 ساعت، برای عضویت در سرویس باید روزانه 500 تومان پرداخت کنید. برای لغو اشتراک هم می‌توانید قسمت پروفایل چارخونه بخش اشتراک استفاده کنید.

بازی‌های رقابتی یا جام لالیگا؟

در شروع بازی، 1000 سکه به شما تعلق خواهد گرفت و می‌توانید بین دو نوع فوتبال یکی را انتخاب کنید. بازی رقابتی یا بازی لالیگا؟

در صورتی که بازی رقابتی را انتخاب کرده باشید، می‌توانید با حریف دیگری فوتبال رقابتی بازی کنید و اگر بازی لالیگا را ترجیح دهید، مراحل جام لالیگا از مرحله اول تا شصتم پیش روی شما است. در اولین تجربه بازی، شما می‌توانید فقط دو شخصیت از دیرین دیرین را انتخاب کنید. چرا که سایر شخصیت‌ها قفل هستند. بنابراین برای دسترسی به سایر بازیکن‌های دیرین دیرین و قابلیت‌های منحصر به فرد هریک از آن‌ها، باید دیرین بال رقابتی یا لالیگا را بازی کرده و به مراحل بعدی دست پیدا کنید.

برای انتخاب زمین فوتبال هم شرایط مشابهی خواهید داشت و فقط می‌توانید یک زمین را انتخاب کنید. سپس با ورود به مراحل بعدی، قفل زمین‌های فوتبال دیگر هم باز خواهند شد.

دیرین بال در 90 ثانیه

با انتخاب زمین و بازیکن، شما وارد بازی شده و یک مسابقه دیرین بال 1:30 دقیقه‌ای را تجربه خواهید کرد. شما باید بتوانید در مدت 90 ثانیه تا حد امکان به حریف خود گل بزنید. در صورتی که بعد 90 ثانیه تعداد گل‌های شما بیشتر باشد، برنده دیرین بال خواهید بود و به مرحله بعدی راه خواهید یافت.

در حین بازی، بازیکن دیرین دیرین شما قادر است به سمت چپ و راست حرکت کرده، در جهت بالا پرش کند و شوت‌های معمولی بزند. در صورت تمایل می‌توانید قابلیت دیگری را برای بازیکن خود فعال کنید و با قدرت بیشتری در مسابقات دیرین بال حاضر شوید.

بازی دیرین بال

قابلیت شوت قدرتی

حتما شما هم نظیر هر بازیکن دیگر عاشق پیروزی در مسابقات دیرین بال هستید. برای آن که شانس خود را برای برد در دیرین بال افزایش دهید، شوت قدرتی را امتحان کنید.

درصورتی که بخواهید قابلیت شوت قدرتی را چه در دیرین بال رقابتی و چه از نوع لالیگا فعال کنید، باید سخاوت به خرج داده و 8 سکه بپردازید. با فعال کردن قابلیت شوت قدرتی، می‌توانید زاویه دقیق‌تری برای شوت‌های خود پیدا کرده، سپس با شتاب و قدرت بیشتری توپ را پرتاب کنید. بنابراین به لطف این قابلیت، احتمال پیروزی در مسابقات دیرین بال را برای خود افزایش خواهید داد.

گرافیک و محیط بازی بسیار جذاب و آشنا است. همانطور که گفته شد بازی فضایی مشابه انیمیشن‌های دیرین دیرین دارد. بنابراین از اولین لحظات شروع بازی کاملا با محیط کاربری آن احساس راحتی خواهید داشت.

علاوه بر جلوه بصری دوست داشتنی، گزارشگر فوتبال هم همان راوی همیشگی دیرین دیرین با صدا و لحن خاص خود است. در نتیجه گوش و چشم شما کاملا به راحتی با محیط بازی ارتباط برقرار خواهد کرد. بنابراین شما وقت و انرژی خود را صرف عادت به محیط بازی نخواهید کرد و بلافاصله پس از نصب بازی، می‌توانید بر محیط و شخصیت‌های آن تسلط داشته باشید.

پس اگر شما هم از طرفداران دیرین دیرین هستید، تجربه بازی دیرین بال را روی گوشی‌های خود از دست ندهید و همین الان آن را دانلود کنید.

https://mag.charkhoneh.com/3436
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *