بررسی بازی مدافعان آزادی؛ یک بازی جنگی از نوع ایرانی

مجله چارخونه » بازی » بررسی بازی مدافعان آزادی؛ یک بازی جنگی از نوع ایرانی
بررسی بازی مدافعان آزادی؛ یک بازی جنگی از نوع ایرانی
دانلود بازی مدافعان آزادی
فهرست محتوا

بازی مدافعان آزادی از جمله بازی‌های اکشن ایرانی محسوب می‌شود که توسط تیم استدیو مارس طراحی شده است. با حمله گروه‌های تروریستی به مردمان بی‌دفاع و مکان‌های مقدس در سرزمین‌های اسلامی، نیروهای نظامی دست به کار شده و به مقابله با تروریست‌ها می پردازند. شما با دانلود بازی مدافعان آزادی می‌توانید در نقش نیروهای نظامی به دفاع از سرزمین‌های اسلامی بپردازید. با توجه به محبوبیت اخیر این بازی، در این مطلب از مجله چارخونه به بررسی ازی مدافعان آزادی پرداخته‌ایم.

معرفی اولیه بازی مدافعان آزادی

همانطور که گفتیم بازی مدافعان آزادی در گروه بازی‌های اکشن قرار دارد. این بازی یادآور شهدای مدافع حرم و رشادت‌های سربازان معروف به همراه سردار سلیمانی در آزادی مناطق تحت تصرف گروهک‌های تروریستی است؛ به‌طوری که کاراکترهای بازی سردار قاسم سلیمانی، شهید مدافع حرم محسن حججی و برخی شهدای مدافع دیگر هستند که نابودی تروریست‌ها به دست آن‌ها انجام خواهد شد.

بازی مدافعان آزادی به صورت مرحله‌ای طراحی شده و گیم پلی دو بعدی با گرافیک سه بعدی دارد. هر مرحله از بازی با انجام کارهای خواسته شده به پایان خواهد رسید. همچنین کشتن تروریست‌ها در هر مرحله بخش جدایی‌ناپذیر بازی است. برای آشنایی بیشتر بد نیست قدم به قدم از دانلود بازی مدافعان آزادی تا نصب و اجرای آن پیش رفته و محیط بازی را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

نصب و اجرای بازی مدافعان آزادی

برای دانلود بازی مدافعان آزادی و نصب آن کافی است از این لینک چارخونه،بازی را نصب کرده و آن را اجرا کنید. این بازی نزدیک به ۲۷ مگابایت حجم داشته و در دسته برنامه‌های آزمون خرید قرار دارد. شما برای دسترسی سریع‌تر به برخی از مراحل بازی و یا استفاده از سکه‌های داخل بازی به صورت خارج از نوبت نیاز به صرف هزینه دارید که برای همین منظور می‌توانید از اعتبار چارخونه‌ای خود و یا پرداخت آنلاین استفاده کنید.

استفاده رایگان یا تهیه اشتراک و دریافت نشان رایگان!

پس از دانلود بازی مدافعان آزادی و نصب و ورود به آن در ابتدا لازم است اجازه برخی دسترسی‌ها را به بازی بدهید تا بتوانید وارد بازی شوید. به محض ورود به بازی، پنجره خرید اشتراک به نمایش در خواهد آمد. بنابراین می‌توانید با پرداخت 9000 تومان اشتراک بازی را خریداری کرده و مقداری نشان رایگان به عنوان هدیه دریافت کنید. البته خرید اشتراک کاملاً اختیاری بوده و همانطور که قبلا هم گفتیم برای انجام بازی نیازی به آن نیست.

پس از خرید اشتراک یا رد آن، در قسمت بعد سن شما پرسیده می‌شود. با انتخاب یکی از دو گزینه «کمتر از 7 سال سن دارم» یا «بیشتر 7 سال سن دارم» وارد بازی خواهید شد. البته بد نیست بدانید ماهیت بازی با انتخاب هیچ یک از دو گزینه تغییر نمی‌کند. تنها تفاوت بازی در این حالات، نحوه نمایش انفجارها و صحنه‌های خشن در گزینه «کمتر از 7 سال سن دارم» است. انفجارها و صحنه‌های خشن بازی در رده سنی کودکان زیر 7 سال نمایش داده نمی‌شود. در واقع سعی شده کودکان زیر 7 سال کمتر درگیر صحنه‌های خشن بازی شوند.

آماده کردن تجهیزات برای ورود به بازی

پس از انتخاب یکی از گزینه‌ها رده سنی، با انتخاب دکمه شروع وارد مراحل بازی می‌شوید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید مراحل فرعی بازی را انجام دهید. (البته این بخش در نسخه فعلی غیر فعال است و در آپدیت بعدی اضافه خواهد شد.) در ادامه لمس کلید شروع می‌توانید گزینه مأموریت را انتخاب کنید و پس از چک کردن امکانات و انتخاب یار کمکی (در صورت تمایل) بازی را شروع کنید. در این قسمت علاوه بر انتخاب مأموریت می‌توانید به قسمت تجهیزات وارد شوید و مبارز، تجهیزات و سلاح‌های خود را تغییر یا ارتقا دهید.

شروع مأموریت مدافعان آزادی

پس از طی مراحل و انتخاب گزینه «برو به مأموریت» بازی آغاز شده و وارد نبرد با تروریست‌ها خواهید شد. وظیفه شما کشتن تروریست‌ها با چوب، باتوم یا سلاحتان است. با توجه به میزان تلاش شما برای کشتن هر یک از تروریست‌ها، امتیاز متغیری دریافت می‌کنید. همچنین پس از کشتن نیروی دشمن یک نشان روی زمین خواهد افتاد.

در طول بازی با ضربه به بشکه‌ها یا تیراندازی به آن‌ها، می‌توانید بشکه‌ها را منفجر کرده و تروریست‌ها را به صورت گروهی بکشید. با این کار نشان‌های موجود در بشکه‌ها را نیز به دست خواهید آورد. گاهی نیز شانس به شما روی خواهد آورد و پس از انفجار بشکه آیتم ثانیه‌ای نظیر آهنربا، برای جمع آوری راحت نشان‌ها نمایان خواهد شد. با برداشتن آهنربا کار شما برای جمع کردن نشان‌ها آسان می‌شود.

جمع آوری نشان‌ها به شما این اختیار را می‌دهد مبارز جدیدی را آزاد کنید یا تجهیزات و سلاح‌های خود را ارتقا دهید. کاربرد دیگر نشان‌ها برای بازگشت به بازی است. در صورتی که جان خود را از دست بدهید؛ با دادن تعدادی از نشان‌های خود به بازی بازگردانیده می‌شوید. اما باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که نشان‌ها دارایی ارزشمند شما در طول بازی هستند؛ یعنی جمع آوری آن‌ها نیازمند صرف وقت و به پایان رساندن مراحل مختلف است. بنابراین حواستان را جمع کنید و با احتیاط از نشان‌های خود استفاده کنید!

در صورتی که نشان‌های شما تمام شود، با پرداخت هزینه در قسمت فروشگاه می‌توانید بسته‌های مختلف نشان را تهیه کنید. با این روش دیگر نیازی به صرف وقت برای جمع آوری نشان‌ها نخواهید داشت.

جمع‌بندی

همانطور که گفته شد بازی «مدافعان آزادی» یک بازی اکشن جذاب با حال و هوای جنگی است که سعی دارد شخصیت شهدای مدافع حرم را معرفی کند و گوشه‌ای از رشادت‌های آن‌ها را به نمایش بگذارد. بازی مدافعان آزادی می‌تواند یک بازی فوق‌العاده و از طرفی معرف ارزش‌های دینی برای کودکان باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *