نقد و بررسی بازی پرچم‌ها

مجله چارخونه » بازی » کلمات و دانستنی‌ها » نقد و بررسی بازی پرچم‌ها
نقد و بررسی بازی پرچم‌ها
فهرست محتوا

امروزه گوشی‌های موبایل امکان نصب بازی‌های مختلف از معمایی تا مسابقه‌ای و بازی‌های آنلاین را به شما خواهند داد؛ اما همه بازی‌ها برای همه سنین مناسب نیستند. یکی از بازی‌هایی که برای رده سنی کودکان و نوجوانان مناسب بوده بازی پرچم‌ها است. دانلود بازی پرچم‌ها ضمن ایجاد اوقات فراغت فضای مناسبی برای یادگیری، آموزش و افزایش اطلاعات عمومی برای کاربران فراهم می‌کند. در ادامه برای بررسی بازی پرچم‌ها با مجله چارخونه همراه باشید.

گوشی‌های موبایل یکی از در دسترس‌ترین ابزارها برای بازی هستند، که در هر زمان و مکانی به شما امکان بازی داده و یک ابزار فوق‌العاده برای پر کردن اوقات فراغت به حساب می‌آیند. از طرفی شاید بازی را بتوان از جمله تفریحاتی به حساب آورد که سن و سال نمی‌شناسد و همه کاربران گوشی‌های هوشمند دوست دارند بازی‌های مختلف را تجربه کنند.

بازی پرچم‌ها در دسته بازی‌های کلمات و دانستنی‌ها قرار دارد و یک بازی سؤال محور است. نظیر این بازی را می‌توان بازی‌های آمیرزا، کوییز آف کینگز و لیموشیرین دانست؛ با این تفاوت که بازی پرچم‌ها به اینترنت نیازی نداشته و از طرفی سؤالات آن تنها در زمینه شناخت پرچم کشورهای مختلف است.

دانلود بازی پرچم‌ها

مروری بر بازی پرچم‌ها

در بازی پرچم‌ها باید با توجه به تصویر پرچم، نام کشور مورد نظر را حدس بزنید. در صورت پاسخ صحیح به مرحله بعد خواهید رفت. در بازی پرچم‌ها همه سؤالات در راستای حدس نام کشور از روی تصویر پرچم آن طراحی شده است. به همین منظور برای پاسخ به آن‌ها کافی است پرچم کشورهای مختلف را به خاطر داشته و آن‌ها را به خوبی بشناسید.

به همین سادگی و با داشتن شناخت کافی از پرچم کشورهای مختلف قادر خواهید بود همه مراحل را پشت سر گذاشته و در کم‌ترین زمان ممکن به سؤالات پاسخ دهید. در هر مرحله بسته به دقت و سرعت عمل‌تان ستاره دریافت خواهید کرد. بدیهی است هر چه سریع‌تر و با دقت به سوال‌ها پاسخ دهید شانس‌تان در گرفتن 3 ستاره از هر مرحله بیشتر خواهد بود.

نظیر اغلب بازی‌های این سبک، در بازی پرچم‌ها نیز راهنمایی‌های مختلف برای پاسخ به سؤالات قرار داده شده است. البته استفاده از راهنمایی‌ها رایگان نیست و به ازای پرداخت سکه می‌توانید از آن بهره ببرید.

نحوه راهنمایی بازی پرچم‌ها به این شکل است که با پرداخت 5 سکه برخی حروف اضافه حذف خواهند شد و با پرداخت 10 سکه یک حرف از حروف جواب نهایی روشن می‌شود. در نهایت اگر همچنان قادر به حل مرحله مورد نظر نبودید، با پرداخت 20 سکه به جواب بازی دسترسی کامل خواهید داشت.

البته باید توجه داشته باشید که تعداد سکه‌های شما محدود است و در ابتدای بازی تنها 100 سکه دارید. خوشبختانه در صورت اتمام سکه‌ها امکان خرید سکه بیشتر وجود دارد و از این بابت نگرانی وجود نخواهد داشت.

محیط بازی و رابط کاربری

محیط بازی چیزی مشابه سری بازی‌های محبوب کات دِ روپ (Cut The Rope) طراحی شده و رابط کاربری بازی با آن هم‌خوانی دارد. اگر سری بازی‌های محبوب کات دِ روپ (Cut The Rope) را تجربه کرده باشید، بی‌شک متوجه این موضوع شده و موجود بامزهٔ بازی کات دِ روپ (Cut The Rope) را به خاطر خواهید آورد. در مجموع طراحی رابط کاربری بازی از نظر سادگی و عدم وجود المان‌های اضافه، کاربر پسند بوده و کاربری آسانی دارد.

دانلود بازی پرچم‌ها و نصب بازی

اما بعد از معرفی بازی، نوبت به نصب آن می‌رسد. برای آن که به راحتی بازی را پیدا کرده و روی گوشی خود نصب کنید، کافی است اپلیکیشن چهارخونه را نصب کرده و دانلود بازی پرچم‌ها را در آن جستجو کنید. البته با جستجو در اینترنت نیز این کار امکان پذیر است؛ اما به دلیل وجود بازی‌های مشابه، ممکن است کمی کارتان سخت شده و روند پیدا کردن بازی بیشتر طول بکشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از همان راه اول اقدام کرده و از داخل اپلیکیشن چهارخونه بازی را دانلود و نصب کنید. خوشبختانه این بازی حجم کمی دارد. به همین دلیل دانلود و نصب آن زمان‌بر نبوده و در کمتر از چند دقیقه می‌توانید آن را دانلود و نصب نمایید.

جمع بندی و سخن پایانی

در جمع‌بندی بازی پرچم‌ها آن را یک بازی کم حجم و ارزشمند معرفی می‌کنیم؛ چرا که با انجام بازی هم اوقات فراغت‌تان به خوبی پر شده، هم شناخت شما از پرچم کشورهای مختلف بیشتر خواهد شد. بنابراین اگر برای به چالش کشیدن ذهن خود آماده هستید، همین الان گوشی هوشمند خود را برداشته و بازی پرچم‌ها را دانلود و نصب کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *