کرفس موبایلی هم شما را لاغر می‌کند!

مجله چارخونه » برنامه‌ » سبک زندگی » کرفس موبایلی هم شما را لاغر می‌کند!
کرفس موبایلی هم شما را لاغر می‌کند!
دانلود برنامه کرفس
فهرست محتوا

عموم مردم براین باور هستند که استفاده از گوشی‌‌های هوشمند در طولانی مدت باعث بروز بیماری‌های مختلف مانند چاقی و عوارض بسیار زیاد آن می‌شود. اما همیشه هم اینطور نیست. اپلیکیشن‌های حوزه سلامت و تندرستی نظیر برنامه کرفس مثال نقضی بر این اعتقاد هستند.  شما با دانلود برنامه کرفس می‌توانید نظم بیشتری به سبک زندگی خود دهید. با ما در مجله چارخونه و بررسی برنامه کرفس همراه باشید.

برنامه کرفس کدام مشکل ما را حل می‌کند؟

برنامه کرفس یکی از برنامه‌های حوزه تندرستی است که این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کرفس با استفاده از روش کالری شماری که از آسان‌ترین و موثرترین روش‌های لاغری در اصول علم تغذیه به شمار می‌رود، به سلامت و تناسب اندام شما کمک می‌کند. شعار اصلی تیم کرفس مبارزه با لاغر شدن به هر قیمت و استفاده از رژِیم‌های طاقت فرسا است.

مخاطبان این برنامه همه‌ افرادی هستند که به سلامت، تناسب اندام و زیبایی خود اهمیت می‌دهند. پس اگر شما هم جزو این افراد هستید می‌توانید به دانلود برنامه کرفس از چارخونه بپردازید و با رعایت برنامه‌های آن خیلی سریع به وزن و اندام ایده‌آل خود برسید.

چگونه با کرفس کار کنیم؟

اینجا قرار نیست به ویژگی‌های کرفس خوراکی بپردازیم بلکه می‌خواهیم شما را با نحوه کار و ویژگه های برنامه کرفس آشنا کنیم. پس از دانلود برنامه کرفس و نصب آن، باید اطلاعات فیزیکی نظیر قد، وزن، جنسیت و تاریخ تولد خود را وارد کنید. سپس اطلاعات سلامتی خود مانند میزان فعالیت روزانه و ابتلا به بیماری‌های خاص، دیابت، چربی خون و… را مشخص کنید. در آخر برای ثبت نام در برنامه اطلاعات حساب کاربری خود را وارد آن ‌کنید. برنامه‌ کرفس با توجه اطلاعاتی که از شما دریافت می‌کند، مقدار کالری روزانه شما را محاسبه کرده و پیشنهاداتی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در صفحه اصلی کرفس، نموداری برای آگاهی از میزان کالری مجاز برای مصرف روزانه طراحی شده است. بنابراین شما برای کاهش و تثبیت وزن خود باید روزانه سقف معینی کالری مصرف کنید. همچنین نموداری برای مقدار مجاز مصرف پروتئین قرار داده شده است.

علاوه بر این‌ها شما می‌توانید برای عملکرد بهتر، تعداد گام‌ها و مصرف آب خود را مشخص کنید. گزینه‌های افزودن ورزش و غذا در پایین صفحه به شما این امکان را می‌دهند که کالری‌های مصرفی خود را تعیین کنید. برای این منظور پس از انتخاب غذا، قابلیت تعیین وعده و میزان مصرف آن در اپلیکیشن وجود دارد. با ورود این اطلاعات برنامه کرفس مقدار کالری و پروتئین غذا را محاسبه کرده و روی نمودار نشان دهد. اگر غذای مورد نظر خود را دراین بخش نیافتید، می‌توانید با وارد کردن غذاهای مصرفی خود میزان کالری‌های روزانه را محاسبه کنید. از دیگر قابلیت‌های جالب توجه اپلیکیشن کرفس ثبت غذا از طریق اسکن بارکد است.

با هر فعالیت چقدر کالری می‌سوزانید؟

کرفس فقط برای تشخیص غذای مصرفی نیست. شما می‌توانید نوع ورزش و مدت زمان آن را در برنامه لاغر کرفس مشخص کنید. در نتیجه اپلیکیشن کرفس کالری مصرفی را محاسبه و از نمودار کم خواهد کرد. در قسمت بالای صفحه نیز می‌توانید به گزارش‌های روزانه خود دسترسی داشته باشید و آن را با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ازنکات جالب و خلاقانه‌ برنامه می‌توان به دانستنی‌های تغذیه اشاره کرد که با هر بار وارد شدن به صفحه‌ اصلی به نمایش درمی‌آید. با لمس نمودار، کرفس شما را از کالری دریافت شده در هر وعده مطلع می‌سازد و امکان مقایسه ‌اطلاعات را فراهم می‌کند. همچنین لیستی از غذاهای مصرف شده و ورزش‌های انجام شده به نمایش درمی‌آید وشما می‌توانید آن‌ها را حذف یا ویرایش کنید. البته برای استفاده از قسمت هدف گذاری باید اشتراک ویژه‌ کرفس را خریداری کنید.

تمرین‌های ورزشی

از مسیر داشبورد می‌توانید به سایر قسمت‌های کرفس دسترسی پیدا کنید. یکی از بخش‌های جذاب این برنامه، تمرینات ورزشی است. تمرینات ورزشی شامل دو بخش بدنسازی و تمرینات خانگی است. تمرینات بدنسازی نظیر تمرینات پا، کمر، جلو بازو، پشت بازو، سینه و… هستند. فعالیت‌های بدنسازی کنار تمرینات خانگی مانند تمرینات چربی سوزی، شکم وپهلو و … تاثیر به سزایی در رسیدن به وزن مورد نظر شما دارند. برای استفاده از این بخش کرفس نیز نیازمند تهیه اشتراک ویژه خواهید بود.

دستور غذای رژیمی

در این بخش از برنامه، شما امکان دسترسی به 150 نوع دستورات غذای رژیمی نظیر غذاهای گیاهی، دریایی، حاوی گوشت، انواع دسر و… را خواهید داشت. این بخش علاوه بر ارائه‌ دستورات غذایی، کالری آن برای هر فرد، مدت زمان آماده شدن غذا و مقدار مواد اولیه برای تعداد افراد مورد نظر شما را نمایش می‌دهد.

تنظیمات

در این بخش شما امکان ویرایش اطلاعات فیزیکی و سلامتی خود را دارید. همچنین می‌توانید اعلان برنامه را برای یادآوری ثبت کالری وعده‌ صبحانه، نهار، میان وعده، شام و آب فعال سازید. علاوه براین می‌توانید برنامه را وارد حالت ویژه‌ ماه رمضان یا دوران شیر دهی کنید.

فروشگاه کرفس

با خرید اشتراک برنامه‌ کرفس بخش‌های هدف گذاری، نمودار، غذای رژِیمی و تمرینات ورزشی برای شما فعال می‌شود. شما می‌توانید اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و مادام العمر تهیه کنید. در مجموع این برنامه برای کسانی مناسب است که قصد رسیدن به وزن ایده‌آل خود و تثبیت آن را دارند؛ اما فرصتی برای انجام فعالیت‌های ورزشی ومراجعه به پزشک تغذیه را پیدا نمی‌کنند. امیدواریم شما هم با دانلود برنامه کرفس بتوانید نتیجه مورد نظرتان را در لاغری و تناسب اندام بگیرید فقط فراموش نکنید که در این راه ممارست و ثابت قدمی از ممترین عوامل هستند.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *