تجربه هیجان انگیز یک مسابقه رانندگی با Crazy Driver

مجله چارخونه » بازی » رانندگی » تجربه هیجان انگیز یک مسابقه رانندگی با Crazy Driver
تجربه هیجان انگیز یک مسابقه رانندگی با Crazy Driver
دانلود بازی راننده دیوانه (Crazy Driver)
فهرست محتوا

اتومبیل‌رانی و رانندگی یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی محسوب می‌شود که به نوعی هم فال است و هم تماشا. حالا نظرتان درباره ترکیب این مهارت با توانایی راندن انواع خودروها چیست؟ از تصور رانندگی با یک ماشین مسابقه‌ای، ماشین اسپرت، ایرانی یا خارجی که در نهایت سرعت حرکت می‌کند چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ اگر به سرعت و هیجان رانندگی علاقه دارید، دانلود بازی راننده دیوانه (Crazy Driver) بهترین دوست برای سپری اوقات فراغت شما خواهد بود.

در این گزارش از مجله چارخونه به معرفی بازی ماشینی با نام راننده دیوانه (Crazy Driver) یا راننده دیوانه پرداخته‌ایم. اگر دنبال تجربه یک بازی مسابقه‌ای و هیجانی هستید، با ما در بررسی بازی راننده دیوانه همراه باشید.

داستان بازی راننده دیوانه

بازی راننده دیوانه یا کریزی درایور (Crazy Driver) یک بازی ماشینی با موضوع پارک صحیح خودرو در یک مکان مشخص است. ایده اصلی همه مراحل بازی بر همین اساس پیاده سازی شده است. بنابراین داستان بازی راننده دیوانه شفاف بوده و ابهامی برای شما ایجاد نخواهد کرد. وظیفه شما در طول بازی پارک صحیح خودرو در مکان مشخص است. در ازای پارک صحیح و بدون خطا، امتیاز و پولی به عنوان جایزه آن مرحله دریافت خواهید کرد.

دانلود بازی راننده دیوانه (Crazy Driver) و نصب بازی

در صورتی که قصد دانلود و نصب بازی Crazy Driver را دارید؛ می‌توانید با استفاده از از اپ استور چارخونه یه آن دسترسی داشته باشید. برای نصب و دانلود بازی راننده دیوانه (Crazy Driver) پیچیدگی و محدودیت خاصی نخواهید داشت. البته بد نیست بدانید با توجه به اینکه بازی‌های دیگری با نام مشابه در فضای وب وجود دارد، استفاده از اپ استور چارخونه راه سریع و آسان‌تری برای دسترسی به بازی Crazy Driver خواهد بود.

Crazy Driver، شروع یک هیجان

نظیر بیشتر بازی‌ها، برای تجربه بازی راننده دیوانه باید دسترسی‌های متعددی به فایل بازی بدهید. پس از آن بازی درباره نام و سن شما سؤال خواهد کرد. سپس وارد محیط بازی می‌شود. مهم‌ترین نکته در این مرحله سرعت سریع اجرای بازی است. چرا که مراحل پیش رو تا اجرای بازی کوتاه بوده و کسل کننده نیست.

صفحه آغاز بازی نظیر یک گاراژ ماشین طراحی شده و برای شروع، یک خودرو پیکان با مقداری پول در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در نوار پایینی بازی هم دسترسی‌ها برای خرید ماشین جدید، ارتقا ماشین فعلی، سفارشی‌سازی، مشاهده مراحل بازی و جدول بالاترین امتیازات وجود دارد. بنابراین با استفاده از این ابزار می‌توانید ماشین جدیدی برای خود بخرید، به مرحله خاصی از بازی پرش کنید، ماشین خود را اسپرت کنید و ظاهر منحصر به فردی به آن بدهید، قدرت و سرعت ماشین را تغییر دهید و در نهایت هر آنچه دوست دارید به بازی خود اضافه کنید. بنابراین اگر فکر می‌کنید هریک از این تغییرات باعث بهبود نحوه پارک خودرو می‌شود، نسبت به انجام آن تردید نکنید.

قوانین بازی راننده دیوانه

اما بد نیست پیش از شروع بازی قوانین آن را بدانید. در بازی چند قانون مهم وجود دارد که موظف به رعایت آن‌ها هستید. طبق قانون اول برای طی کردن مسیر پیش رو و پارک صحیح خودرو در جای تعیین شده، مدت زمان محدودی دارید. بنابراین در صورتی که عملکرد شما کند باشد، امتیاز آن مرحله را از دست خواهید داد. قانون دوم می‌گوید حین رانندگی نباید با هیچ مانعی برخورد کنید. در نتیجه با هر بار برخورد به موانع، یک امتیاز منفی برای شما در نظر گرفته می‌شود. در پایان مرحله مورد نظر، مجموع امتیاز منفی تصادف‌ها از پول و امتیاز دریافتی شما کم خواهد شد. و اما قانون آخر بازی، اگر بیش از سه بار به مانعی برخورد کردید، بازنده خواهید شد. در این صورت مرحله به پایان رسیده و باید از اول تلاش کنید.

گرچه در نگاه اول رعایت قوانین بالا کار مشکلی به نظر نمی‌آید؛ اما همین قوانین به ظاهر ساده در عمل باعث باخت شما خواهند شد. بنابراین اگر دست فرمان خوبی نداشته باشید، با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شوید. در عوض اگر دست فرمان‌تان کمی خوب باشد، همه چیز برای شما محیا است و می‌توانید به راحتی بازی را پیش ببرید. در صورت عملکرد بسیار عالی در هر مرحله سه ستاره، پول و امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید. طبیعی است هر چه پول بیشتری در بازی داشته باشید، امکان ارتقا ماشین یا خرید یک ماشین جدید برای شما راحت‌تر بوده و نهایت لذت را از بازی خواهید برد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب سعی شد هر آن‌چه که برای داشتن یک تجربه فوق‌العاده از بازی نیاز دارید، گفته شود. در نهایت برد و باخت در بازی راننده دیوانه به شما و توامندی‌هایتان بستگی دارد. در جمع‌بندی بازی کریزی درایور (Crazy Driver) نیز باید بگوییم، این بازی محصولی ایرانی است که با بازی‌های مشابه خارجی قابلیت رقابت را دارد.

https://mag.charkhoneh.com/3615
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *