بررسی برنامه روانشناس همراه؛ یک مشاور اختصاصی داشته باشید

مجله چارخونه » برنامه‌ » پزشکی » بررسی برنامه روانشناس همراه؛ یک مشاور اختصاصی داشته باشید
بررسی برنامه روانشناس همراه؛ یک مشاور اختصاصی داشته باشید
دانلود برنامه روانشناس همراه
فهرست محتوا

تاثیرات مثبت استفاده از خدمات روانشناسی بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ اما در عین حال قیمت بسیار گران مشاوران، روانشناسان و روانپزشکان هم موضوعی غیر قابل انکار است. بنابراین بدیهی است علی‌رغم آگاهی از فواید مشاوره و جلسات روانشناسی، افراد کمی توان مالی کافی برای استفاده از این خدمات را داشته باشند. دانلود برنامه روانشناس همراه که یک برنامه کاربردی برای کمک به افراد در زمینه روانشناسی است می‌تواند باعث بهبود شرایط عمومی زندگی شما شود. با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی برنامه روانشناس همراه بپردازیم.

برنامه روانشناس همراه چیست؟

برنامه روانشناس همراه یک اپلیکیشن ایرانی، از گروه برنامه‌های پزشکی و مشاوره‌ای محسوب می‌شود که برای سیستم عامل اندروی توسط شرکت پویشگران نسل نوی پارس طراحی شده است. این برنامه جامع روانشناسی از پنج بخش پرسش و پاسخ، مقالات، موضوعات، ارتباط با ما و پشتیبانی تشکیل شده است. مخاطبان اصلی این اپلیکیشن بزرگسالانی هستند که به دلایل مختلف دسترسی مستقیم به روان‌شناسان و مشاوران ندارند و در عین حال برای برطرف کردن مشکلاتشان به کمک حرفه‌ای مشاوران دارند.

این اپلیکیشن با حجم شش مگابایت قابلیت اجرا روی همه گوشی‌ها با پردازنده‌های گرافیکی مختلف را دارد. چرا که این اپلیکیشن برای اجرا به ویژگی‌هایی نظیر دوربین، فوکوس خودکار، مکان‌یابی با شبکه و جی‌پی‌اس، صفحه نمایش افقی و عمودی، قابلیت تماس تلفنی، صفحه لمسی و شبکه بی‌سیم نیاز دارد. در حالت کلی می‌توان گفت همه گوشی‌های هوشمند این توانمندی و امکانات را دارند.

ویژگی‌های اپلیکیشن روانشناس همراه

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن روانشناس همراه از چارخونه، برای استفاده از آن باید شماره موبایل خود را وارد برنامه کنید. لازم به ذکر است تنها در صورتی می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید که یکی از مشترکان اپراتور ایرانسل باشید. شما با دانلود روانشناس همراه می‌توانید به مدت ۴۸ ساعت بصورت رایگان از برنامه استفاده کنید.

بنابراین می‌توانید به مدت دو روز با قابلیت‌ها و امکانات برنامه کار کنید تا امکانات مختلف آن را بشناسید. پس از آن می‌توانید با پرداخت روزانه 300 تومان از مشترکان روانشناس همراه باشید. این مبلغ از اعتبار سیم کارت شما یا از اعتبار حساب کاربری‌تان در چارخونه کسر خواهد شد و هر زمان هم که دیگر نیازی به برنامه نداشته باشید می‌توانید از بخش اشتراک‌های حساب کاربری‌تان در چارخونه پرداخت به برنامه را متوقف کنید.

چگونه با برنامه روانشناس همراه کار کنیم؟

همانطور که گفتیم در قسمت منوی برنامه با استفاده از گزینه پروفایل من، می‌توانید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. پس از ثبت اطلاعات مورد نیاز برنامه نظیر نام کاربری، رمز عبور و ایمیل، می‌توانید در چند سطر درباره خود وعلایق‌تان توضیح دهید. اپلیکیشن اجازه دسترسی سایر کاربران به ایمیل شما را نخواهد داد. جالب است بدانید روانشناس همراه علاوه بر ارائه مقالات در حوزه روانشناسی، شامل مطالبی در حوزه‌های دیگر نیز می‌شود. برای مثال درمورد زاویه مناسب برای یک سلفی خوب، خواب راحت و بدون استرس با استفاده از نیشکر، 5 ایده برای خرید هدیه‌های مقرون به صرفه اما جذاب و…مقالاتی منتشر کرده است.

در صفحه اصلی روانشناس همراه، برنامه چند مقاله پر بازدید را به شما پیشنهاد می‌کند. همچنین امکان جست و جو در حوزه‌های مختلف مطالب برای شما فراهم شده است. شما می‌توانید کلمه مورد نظر خود را در بخش پرسش و پاسخ، مقالات یا همه جست و جو کنید. از نکات جذاب این برنامه می‌توان به استفاده از تصاویر خلاقانه، با کیفیت و متناسب با مطلب اشاره کرد که باعث افزایش جذابیت مطالب شده است.

مقالات روانشناسی

در این قسمت از روانشناس همراه، مقالاتی در دسته بندی روانشناسی شخصیت، تحصیلی، رشد، اجتماعی، بالینی و… ارائه شده است. همچنین می‌توانید به مقالاتی در دسته بندی تکنولوژی، سلامتی، کودکان استثنایی، دوران کودکی و… دسترسی داشته باشید. البته در نظر داشته باشید اغلب مقالات موجود در این بخش مختص والدین نوشته شده است و به نکات روابط والدین و فرزندی پرداخته است. تنها در صورتی امکان نظر دادن و به اشتراک گذاشتن مقالات در سایر اپلیکیشن‌ها را خواهید داشت که حساب کاربری فعالی در این اپلیکیشن داشته باشید.

پرسش و پاسخ با کارشناسان

این قسمت از اپلیکیشن روانشناس همراه به بررسی سؤالات کاربران پرداخته و با استفاده از دانش و تجربیات متخصصان علوم روانشناسی و مشاوره به سؤالات مخاطبین پاسخ داده است. مطالب این بخش برای همه سنین مناسب هستند. برای مثال کاربران در رابطه با سوءاستفاده و زورگویی، فضای مجازی و ارتباط با کودکان استثنایی سؤالات زیادی پرسیده‌اند که این اپلیکیشن به تناسب سؤال، پاسخ‌هایی مناسب ارائه کرده است. مهم‌ترین نکته درباره پاسخ‌های این بخش، اعتبار بالای پاسخ‌ها از کارشناسان حرفه‌ای و باتجربه است.

در مجموع شما با دانلود برنامه روانشناس همراه می‌تواند با هزینه کم و بدون صرف زمان زیاد راه حل‌های مناسبی برای مشکلات شما ارائه کند. همیشه در دسترس‌تان خواهد بود و شما را از دغدغه‌های افراد و کاربران دیگر  آگاه می‌کند.

2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *