با خواص شگفت‌انگیر گیاهان دارویی در این برنامه آشنا شوید

مجله چارخونه » برنامه‌ » سبک زندگی » با خواص شگفت‌انگیر گیاهان دارویی در این برنامه آشنا شوید
با خواص شگفت‌انگیر گیاهان دارویی در این برنامه آشنا شوید
دانلود برنامه عطاری
فهرست محتوا

با وجود پیشرفت‌های علم پزشکی، طب سنتی هنوز هم جایگاه ویژه‌ای بین افراد دارد و بسیاری از افراد برای درمان بیماری‌، استفاده از راهکارهای طب سنتی را هم دنبال می‌کنند. چرا که در طب سنتی خبری از داروی‎های شیمیایی و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها نیست و همه دردها با گیاهان دارویی و موادی از دل طبیعت درمان خواهند شد. به همین منظور پویشگران نسل نوی پارس یک برنامه کاربردی با این موضوع طراحی کرده‌اند با عنوان برنامه عطاری. با دانلود برنامه عطاری به مطالب جامع و کاربردی طب سنتی به صورت یک‌جا دسترسی پیدا می‌کنید. در ادامه با مجله چارخونه برای بررسی این برنامه و همچنین لینک دسترسی به آن همراه باشید.

معرفی برنامه عطاری

اپلیکیشن «عطاری» در واقع یک متخصص طب سنتی است که در یادگیری این علم و درمان بیماری‌ها به شما کمک خواهد کرد. این برنامه مجموعه‌ای جامع، کامل و کاربردی از طب سنتی است که مطالبی دقیق با ارزش علمی بالا را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای استفاده از اپلیکیشن برنامه لازم است چند مرحله ساده را طی کنید.

دانلود برنامه عطاری و فعال سازی آن

اگر مخاطب نقد و بررسی‌های چارخونه هستید، بی‌شک بارها روش‌های نصب و فعال‌سازی اپلیکیشن‌ها را خوانده و آن‌ها را از بر هستید. با این حال بد نیست یک‌بار دیگر هم این مطلب را بازگو کرده و یادآوری کنیم.

دسترسی به برنامه عطاری نظیر هر اپ دیگر از طریق یک جستجوی ساده در اپ استور چارخونه امکان‌پذیر است. پس از دانلود برنامه عطاری برای نصب و استفاده از آن، لازم است اشتراک 2000 تومانی برنامه را بخرید. برای اینکار می‌توانید از دو روش اقدام کنید.

در صورتی که شماره ایرانسلی خود را وارد کنید، مبلغ اشتراک با استفاده از شارژ سیم‌کارت پرداخت خواهد شد. البته برای این کار سیم‌کارت شما باید ایرانسل باشد؛ در غیر این صورت لازم است از روش دوم استفاده کنید. در این حالت می‌توانید با ثبت نام در چارخونه، حساب کاربری خود را شارژ کرده و  وارد اپلیکیشن «عطاری» شوید. این روش امکان پرداخت هزینه اشتراک از طریق حساب کاربری چارخونه برای شما فراهم خواهد کرد و نیازی به استفاده از سیم‌کارت ایرانسل ندارید. پس از پرداخت مبلغ اشتراک، اپلیکیشن برای شما فعال خواهد شد. البته در نظر داشته باشید اتصال به اینترنت برای دسترسی اولیه به برنامه عطاری الزامی است. بنابراین پیش از ثبت نام در برنامه اتصال نت را بررسی کنید.

رابط کاربری و بخش‌های مختلف برنامه

با ورود به صفحه اصلی اپلیکیشن متوجه خواهید شد که اپلیکیشن در کمال سادگی طراحی شده است و هیچ المان اضافه‌ای در رابط کاربری آن دیده نمی‌شود. این موضوع باعث کاربری آسان برنامه خواهد شد.

در بالای صفحه اصلی اپلیکیشن، منو، نام برنامه، آیکون جستجو و لیست علاقه‌مندی‌ها وجود دارد و در پایین آن‌ها دسته بندی مطالب قرار گرفته است. از طریق نوار جستجو می‌توانید مطلب مورد نظر خود را جستجو کرده و بدون نیاز به گشت و گذار بین مطالب به آن دسترسی پیدا کنید.

همچنین از طریق منو امکان بازگشت به صفحه اصلی، دسترسی به لیست علاقه‌مندی‌ها، جستجو و مشاهده منابع مطالب وجود دارد. مطالب موجود در برنامه به دسته‌بندی‌های مختلف نظیر گیاهان، رژیم‌ها، دمنوش‌ها، عرقیات، مزاج‌ها و میوه‌ها تقسیم شده است. هریک از دسته بندی‌ها نیز تعدادی مطلب، با موضوع‌ همان دسته‌بندی دارند. این دسته‌بندی‌ها دسترسی شما را به محتوای برنامه ساده‌تر خواهد کرد.

برای ورود به دسته‌بندی‌ها و مشاهده مطالب آن، کافی است دسته‌بندی مورد نظر را لمس کرده و وارد شوید. همچنین به کمک علامت قلب موجود در انتهای هر مطلب می‌توانید آن را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید تا در کوتاه‌ترین زمان به آن دسترسی داشته باشید. خوبشختانه هر مطلب امکان کپی و اشتراک‌گذاری نیز دارد. بنابراین در صورت تمایل می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک گذاشته یا محتوا را در محلی دیگر کپی کنید.

جمع بندی نهایی

شاید مساله‌ای که در رابطه با اپلیکیشن «عطاری» ذهن شما را درگیر خود می‌کند، پرداخت حق اشتراک است. گرچه اپلیکیشن عطاری یک برنامه اشتراکی محسوب می‌شود؛ اما هزینه‌ای که برای خرید اشتراک دایمی آن می‌پردازید، به نسبت ارزش مطالب برنامه ناچیز است و برنامه ارزش خرید و نصب بالایی دارد.

https://mag.charkhoneh.com/3765
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *