با گوشی‌تان فوتبال دستی بازی کنید!

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » با گوشی‌تان فوتبال دستی بازی کنید!
با گوشی‌تان فوتبال دستی بازی کنید!
دانلود برنامه بازی فوتبال دستی
فهرست محتوا

بازی‌هایی نظیر منچ، شطرنج، بدمینتون و فوتبال دستی، همیشه اوقات فراغت ما را در دورهمی‌ها پر می‌کنند. در این میان فوتبال دستی پای ثابت این تفریحات بوده است؛ اما با توجه به ابعاد بزرگ این بازی به همراه داشتن آن در همه‌جا دشوار و غیرممکن خواهد بود. به همین دلیل برنامه نویسان برای طراحی نسخه موبایلی این بازی دست به کار شدند. با دانلود برنامه بازی فوتبال دستی می‌توانید بدون محدودیت این بازی را در همه‌جا با دوستان خود انجام دهید. با مجله چارخونه و نقد و بررسی بازی فوتبال دستی موبایلی همراه ما باشید.

فوتبال دستی موبایلی چیست؟

این برنامه اندرویدی به‌صورت رایگان و با حجم کم توسط استودیو راد پس از تولید بازی‌های موفق خرمگس و عصر حجر، با ارائه فوتبال دستی بار دیگر توجه کاربران اندروید و گیم‌بازها را به بازی معطوف کرده است. باوجود اینکه پیاده‌سازی قوانین فوتبال دستی روی صفحه گوشی‌های لمسی کار مشکلی به نظر می‌رسد؛ اما تیم سازندگان فوتبال دستی به‌خوبی از پس اجرای آن برآمده‌اند. این بازی با فضای گرافیکی عالی و سه بعدی، در همه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها با حجم کم و بصورت رایگان پشتیبانی می‌شود.

با توجه به طراحی ساده و انعطاف‌پذیر این برنامه، بازی فوتبال دستی با پایین‌ترین نسخه اندروید هم سازگاری دارد. درنتیجه نگران اجرا یا عدم اجرای آن روی گوشی هوشمند خود نباشید. گرچه نوجوانان و جوانان مخاطبان اصلی فوتبال دستی هستند؛ اما همه افرادی که به دنبال هیجان و سرگرمی‌های ورزشی هستند، می‌توانند از این بازی لذت ببرند.

دانلود و نصب بازی

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن چارخونه، فوتبال دستی را دانلود و نصب کنید. با توجه به رایگان بودن این بازی و عدم نیاز به دیتا و نسخه اندروید بالا، فوتبال دستی در مدت زمان کوتاهی به یکی از بازی‌های محبوب کاربران در ژانر ورزشی تبدیل شده است. موفقیت این برنامه در دریافت 4.5 ستاره از اپلیکیشن چارخونه اثباتی برای این ادعا است.

چگونه با فوتبال دستی موبایلی بازی کنیم؟‌

فوتبال دستی در سه مدل بازی دوستانه، دو نفره و کاپ قهرمانی طراحی شده است. در حالت بازی دوستانه رقیب مقابل شما در بازی خود اپلیکیشن است و شما شروع کننده بازی خواهید بود. اگر دلتان بخواهد همراه با دوستانتان فوتبال دستی بازی کنید می‌توانید از گزینه بازی دو نفره استفاده و برای آن گروه میزبان و مهمان تعیین کنید. البته جذاب‌ترین قسمت فوتبال دستی، کاپ قهرمانی است. بخش هیجان‌انگیز کاپ قهرمانی در سه مرحله یک چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال اجرا می‌شود. 8 تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی بازی می‌کنند که شما یکی از آن‌ها خواهید بود. اگر بتوانید از این مرحله سربلند بیرون بیایید؛ با 3 تیم دیگر به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنید. چنانچه در این مرحله هم پیروز باشید، مرحله فینال منتظر شما خواهد بود.

در فوتبال دستی 25 تیم ملی برای اجرای بازی در نظر گرفته شده‌اند. تیم‌های آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکایی نظیر آلمان، فرانسه، پرتغال، روسیه، لهستان، مکزیک و… بازیکن‌های اصلی فوتبال دستی هستند.

تنظیمات بازی

در فوتبال دستی امکان تغییر درجه سختی بازی بین یک الی سه ستاره وجود دارد. شما در این بازی می‌توانید در قالب یک گروه بزرگ 14 نفره یا گروه کوچک 8 نفره به مصاف تیم مقابل بروید. از بخش‌های جذاب این بازی فوتبالی، انتخاب ترکیب تیم به‌صورت 1-4-1، 1-2-3 یا 1-3-2 برای گروه 14 نفره و ترکیبات 1-3 یا 2-2 برای گروه 8 نفره است.

با توجه به قوانین فوتبال دستی و تفاوت آن با فوتبال واقعی، بدیهی است که کاربران نمی‌توانند 90 دقیقه به اجرای بازی بپردازند. بنابراین طراحان اپلیکیشن این قابلیت را ایجاد کرده‌اند که با رسیدن به تعداد گل مشخص برنده بازی مشخص شود. برای مثال به دست آوردن سه، پنج یا ده گل تعیین‌کننده نتیجه بازی خواهد بود.

هنگام اجرای بازی با کلیک روی گزینه توقف امکان کنترل بیشتر بازی را خواهید داشت؛ بدین ترتیب که سه گزینه بازی از نو، ادامه بازی و منوی اصلی برایتان ظاهر می‌شود.

به‌طورکلی برنامه فوتبال دستی موبایلی با قابلیت‌های گوناگون به‌خوبی جای خود را میان بازی‌های موجود در حوزه ورزشی و رقابتی پیدا کرده است. ویژگی‌هایی نظیر تعیین هدف بازی ازنظر تعداد گل، فضای گرافیکی عالی، انتخاب میزبان و مهمان، وجود تیم‌های ملی مختلف، اجرای آسان و بدون باگ، افکت‌های جذاب صدا، رابط کاربری مناسب، تعیین درجه دشواری، انتخاب ترکیب تیم بازی و… موجب شده‌اند فوتبال دستی ازلحاظ محبوبیت پنج ستاره کسب کند.

چنانچه شما هم به دنبال یک بازی ورزشی جذاب برای گوشی هوشمند خود هستید، این اپلیکیشن نیاز شمارا برطرف خواهد کرد. امیدواریم شما هم در کنار دوستانتان فوتبال دستی موبایلی را بازی کنید و از آن لذت ببرید.

https://mag.charkhoneh.com/3969
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *