سلامت پلاس، یک همراه موبايلی در حوزه سلامت

مجله چارخونه » برنامه‌ » سلامت و تناسب اندام » سلامت پلاس، یک همراه موبايلی در حوزه سلامت
سلامت پلاس، یک همراه موبايلی در حوزه سلامت
دانلود برنامه سلامت پلاس
فهرست محتوا

سلامت پلاس برنامه‌ای رایگان است که مجموعه MTeam با همکاری موسسه آوای هنر سلامت و تحت نظارت وزارت بهداشت به بازار عرضه کرده است. مخاطب این اپلیکیشن همه افرادی هستند که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند. با مجله چارخونه و دانلود برنامه سلامت پلاس و  نقد و بررسی آن همراه باشید.

سلامت پلاس چیست؟

سلامت پلاس یک رسانه اینترنتی تخصصی در حوزه سلامت است. این اپلیکیشن با هدف افزایش آگاهی افراد جامعه در حوزه سلامت طراحی شده است. ویدیوهای تخصصی متفاوت و ساخت و تدوین برنامه‌های ویژه در راستای ارتقای فرهنگ سلامتی و توسعه تندرستی از اهداف اصلی سلامت پلاس به شمار می‌رود.

سلامت پلاس از بخش‌های متنوع استارت‌آپ‌های سلامت، جشنواره فیلم سلامت، انیمیشن، سریال، مستند، تیزر و همایش تشکیل شده و منوی برنامه و پروفایل کاربری از دیگر بخش‌های جذاب این اپلیکیشن است.

استارت‌آپ‌های سلامت

سلامت پلاس در این قسمت ویدیوهای گوناگونی از مصاحبه این رسانه با افراد سرشناس حوزه سلامت قرارداده است. این افراد عموما از مدیران عامل استارت‌آپ‌های حوزه تندرستی هستند. برای مثال با بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌های تله یار، ویتامید، شفا جو و… گفتگویی دوستانه، کوتاه و حرفه‌ای صورت گرفته است. در این بخش برای هر قسمت از گفتگوها خلاصه‌ای قرار داده شده است. همچنین اگر از هر مصاحبه لذت بردید، می‌توانید آن را در سایر اپلیکیشن‌ها به اشتراک بگذارید.

جشنواره فیلم سلامت

چنانچه شما هم از طرفداران جشنواره فیلم سلامت هستید، می‌دانید که جشنواره به اکران فیلم‌هایی با محتوای سلامت می‌پردازد. سلامت پلاس در این بخش گفتگوهایی با متصدیان و میهمانان این جشنواره انجام داده است. کارگردانان، بازیگران، اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره، مدیران جشنواره و… از مصاحبه‌شوندگان سلامت پلاس هستند. از امکانات این بخش می‌توان به قابلیت به اشتراک‌گذاری، مشاهده تعداد بازدید و امتیازدهی به برنامه اشاره کرد. امتیاز هر محتوا می‌تواند به‌طورکلی به شما نشان دهد سایر کاربران درباره آن محتوا چه نظری دارند.

انیمیشن

سلامت پلاس این بخش از اپلیکیشن را برای دوستداران پویانمایی در نظر گرفته است. انیمیشن‌های دیرین دیرین با محوریت سلامت و تندرستی در این قسمت به نمایش درآمده‌اند. مصرف بی‌رویه نمک، فرزند آوری و کنترل جمعیت، استعمال دخانیات و… از داغ‌ترین موضوعات موردبحث در بخش سلامت هستند.

سریال

همه‌روزه به طرفداران فیلم و سریال افزوده می‌شود. تیم سازنده این اپلیکیشن با در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان خود، بخش سریال را به‌سلامت پلاس اضافه کرده‌اند. سلامت پلاس در این بخش سریال عروسکی 100 قسمتی “سرحال باشید.” را عرضه کرده که در هر قسمت به یکی از مباحث تندرستی و سلامت پرداخته است. در هر قسمت از این سریال موضوعاتی نظیر اضافه‌وزن، معضلات جراحی‌های زیبایی، حفظ سلامتی در سفر و… موردبحث قرار گرفته است.

مستند

سلامت پلاس در بخش مستند، برنامه با کریمان را عرضه کرده است. این مستند به بررسی زندگی و تفکرات انسان‌های خیّری می‌پردازد که برای توسعه سلامت و آگاهی افراد جامعه از جان و مال خود مایه گذاشته‌اند. طراحان سلامت پلاس در بخش مستند کوشیده‌اند فاصله مردم و این خیرین را از میان بردارند.

تیزر

تیزر از جالب‌ترین قسمت‌های سلامت پلاس محسوب می‌شود. این قسمت مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه یک تا دو دقیقه‌ای است که به بررسی ابعاد مختلف سلامت می‌پردازد. در برخی از این ویدیوها که توسط رامبد جوان اجرا شده، موضوعات روز جامعه نظیر استرس، دخانیات، سکته و… موردبررسی قرار گرفته است. در دسته دیگر مجموعه فیلم‌هایی تحت عنوان سفیر سلامت در سلامت پلاس قرار داده شده است. مجریان سفیر سلامت میان مردم و مشاغل مختلف می‌روند و از آن‌ها درباره شغلشان و تاثیر آن در بحث سلامت می‌پرسند. در این ویدیوها می‌بینیم که هر صنف چگونه می‌تواند سفیر سلامت باشد و به بهبود وضعیت سلامت عمومی کمک کند.

همایش

همایش از قسمت‌هایی به شمار می‌رود که نیازمند توجه بیشتری است. متاسفانه طراحان سلامت پلاس هنوز موفق به فعال کردن این قسمت نشده‌اند. امیدواریم در به‌روزرسانی‌های بعدی امکان استفاده از بخش همایش نیز فراهم شود.

پخش زنده

اگر دوست دارید به‌صورت تصادفی به ویدیوها و مصاحبه‌های سلامت پلاس دسترسی داشته باشید، سری به قسمت پخش زنده بزنید. اپلیکیشن سلامت پلاس در این بخش به‌صورت رندوم گفتگوهایی با دبیران جشنواره‌ها، کارگردانان، مستندسازان و… را به نمایش می‌گذارد. همچنین تیزر و خلاصه‌ای از فیلم‌های حوزه سلامت نیز در دسترس کاربران سلامت پلاس قرار داده شده است.

سلامت پلاس اپلیکیشنی برای دوستداران سلامت است که موفق شده بستری مناسب برای افزایش آگاهی‌های پزشکی فراهم کند. درمجموع این اپلیکیشن با توجه به قابلیت‌های فراوانی نظیر اجرای راحت و بدون باگ، منوی برنامه، فضای گرافیکی عالی، ارایه اطلاعات جامع، بررسی موضوعات مختلف، سهولت کاربری، دسترسی رایگان و… به یکی از برنامه‌های محبوب کاربران فضای مجازی تبدیل شده است. اگر شما هم از افرادی هستید که به ابعاد مختلف سلامتی خود اهمیت می‌‌دهید، چارخونه سلامت پلاس را به شما پیشنهاد می‌کند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *