41148 یک بازی ترسناک از یک سرگذشت گمشده

مجله چارخونه » بازی » ماجراجویی » 41148 یک بازی ترسناک از یک سرگذشت گمشده
41148 یک بازی ترسناک از یک سرگذشت گمشده
دانلود بازی ۴۱۱۴۸
فهرست محتوا

یکی از بازی‌های کم‌نظیر ایرانی بازی 41148 است که جزو یکی از پردانلودترین‌های چارخونه بوده و به دلیل استقبال بالا در رسانه‌های مختلفی هم معرفی و مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. پس اگر شما هم مخاطب بازی‌های ماجراجویی و ترسناک بوده و به دنبال دانلود بازی ۴۱۱۴۸ هستید، قبل از دانلود و نصب آن از لینک پایین صفحه، نقد این بازی را در ادامه این مطلب از مجله چارخونه بخوانید.

مقدمه‌ای بر بازی 41148

بازی 41148 در ابتدا به صورت اپیزودی پا به دنیای بازی‌های اندرویدی گذاشت. به طوری که هر چند وقت یک‌بار یک اپیزود از بازی راهی اپ استورها می‌شد؛ اما سرانجام پس از گذشت مدتی از عرضه آخرین اپیزود، همه قسمت‌های بازی در قالب مجموعه‌ای رایگان ابتدا در اپ استور‌های ایرانی و سپس در گوگل پلی عرضه شد.

داستان بازی 41148 در اصل ماجرای مبارزه با شرارت است. این بازی در ابتدا با خواب پریشان مرد شخصیت اصلی بازی شروع می‌شود. از همان ابتدا بازی بدون هیچ مقدمه‌ای با ترس و وحشت آغاز خواهد شد.

بازی روایت‌گر داستان این مرد است که گذشته خود را فراموش کرده و درگیر ماجرای‌های مرگبار شده است. مرد داستان با پیشرفت بازی، هویت اصلی خود را پیدا می‌کند اما این پایان داستان نیست و کاراکتر اصلی بازی برای به پایان رساندن ماموریت خود با شخصیت‌های عجیب، مکان‌های مخفی و اتفاقات وحشتناک و هیجان‌انگیز دیگری روبه رو خواهد شد.

در مجموع داستان بازی از ابتدا تا انتهای آن، پر از اتفاقات عجیب و مرموز است و در جای‌جای آن صحنه‌های شرارت و ترسناک را می‌توان دید.

گیم پلی بازی

می‌توان گفت بازی 41148 یکی از بهترین بازی‌های ایرانی از نظر گیم پلی و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی محسوب می‌شود که از همه زوایا نظیر محیط کاربری، قصه اصلی، گرافیک و… به خوبی روی آن کار شده است. از محیط ترسناک گرفته تا موسیقی بازی، صحنه‌ها و شخصیت‌های مرموز که همگی با داستان بازی و سبک ماجراجویی و ترسناک آن هم‌خوانی دارند. با اجرای بازی خواهید دید هیچ ویژگی اضافه‌ای در بازی وجود ندارد. همه صحنه‌ها بدون هیچ علامت و نشانی طراحی شده و به وضوح فضای معمایی و مرموز بازی را مشخص می‌کند؛ بنابراین حین بازی باید ریز به ریز جزئیات را زیر نظر داشت تا نکته‌ای نادیده گرفته نشود.

به جرات می‌توان گفت که سازنده 41148 آقای مهدی فنایی برای بازی سنگ تمام گذاشته و آن را به بهترین شکل ممکن داستان نویسی و طراحی کرده است.

نصب و دانلود بازی 41148

همانطور که گفتیم برای دانلود بازی 41148 می‌توانید آن را از لینک‌های موجود در پایین مطلب دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. خوشبختانه بازی حجم کمی دارد و فاقد فایل دیتا است. به همین دلیل برای دانلود آن به فضای خالی چندانی نیاز نخواهید داشت.

بعد از نصب بازی، برای شروع باید چند مجوز دسترسی به بازی داده و سپس وارد شوید. پس از دسترسی‌های لازم، نوبت به انتخاب زبان بازی می‌رسد. بین دو زبان انگلیسی و فارسی می‌توانید یکی را انتخاب کرده و وارد بازی شوید. خوشبختانه بازی در نسخه فارسی و انگلیسی تفاوت چندانی نداشته و فقط در نسخه فارسی آن بخش فروشگاه و اکسترا به صفحه اصلی بازی اضافه می‌شوند.

از بخش فروشگاه بازی می‌توانید با مشاهده ویدئو تبلیغاتی مکعب طلایی دریافت کرده و در بخش اکسترا با پرداخت مکعب‌های طلایی خود داستان‌های بازی یا راهنمایی کامل مراحل را خریداری کنید. بدیهی است این امکان فقط در نسخه فارسی بازی وجود دارد و نسخه انگلیسی فاقد چنین امکانی است.

شروع بازی

با لمس کلید شروع، بازی از اولین اپیروزد آغاز می‌شود، در صورتی که قصد شروع بازی از اپیزود خاصی را دارید می‌توانید در بخش مراحل، اپیزود مورد نظر خود را انتخاب کرده و بازی را از قسمت مورد نظر خود شروع کنید. با پیشروی در بازی همه پیشرفت‌های شما طی زمان‌های خاصی با نمایان شدن Save در پایین صفحه ذخیره می‌شوند و در دفعات بعد با لمس دکمه ادامه، بازی از آخرین ذخیره، ادامه پیدا خواهد کرد.

اگر خواهان حفظ تلاش‌های خود در بازی هستید، مطمئن شوید پیش از مشاهده Save بازی را ترک نکنید. چرا که در این‌ صورت بدون ذخیره از بازی خارج شده و زحمات شما در بازی به هدر می‌روند. در نظر داشته باشید در طول بازی همه کارها از راه رفتن گرفته تا برداشتن یک شی یا بررسی قسمت خاصی از صحنه با لمس صفحه نمایش انجام می‌شوند؛ بنابراین در طول بازی نیازی به انجام حرکت خاصی نیست و همه کارها با لمس صفحه نمایش انجام می‌شوند.

در آخر بد نیست بدانید برای راه رفتن عادی، برداشتن اشیا و چک کردن آن‌ها یک‌بار و برای دویدن دوباردر صفحه گوشی قسمت مورد نظر را لمس کنید. البته این موارد و سایر نکات بازی در قسمت راهنمایی بازی 41148 هم آورده شده و می‌توانید از بخش راهنمایی برای تسلط بیشتر بر بازی استفاده کنید.

جمع بندی و سخن پایانی

درمجموع بازی 41148 یک بازی بی‌عیب و نقص ایرانی است که تقریبا از هر نظر طراحی استانداردی دارد؛ بنابراین اگر به دنبال یک بازی معمایی باکیفیت هستید، بازی 41148 یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

https://mag.charkhoneh.com/4036
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *