نقد و بررسی battle lands؛‌ اینجا باید زنده بمانید!

مجله چارخونه » بازی » ماجراجویی » نقد و بررسی battle lands؛‌ اینجا باید زنده بمانید!
نقد و بررسی battle lands؛‌ اینجا باید زنده بمانید!
دانلود بازی battle lands
فهرست محتوا

بازی‌های ژانر اکشن و ماجرایی همیشه جایگاه ویژه‌ای میان گیم‌بازها داشته‌اند. حال اگر این بازی‌ها از انواع بازی‌های استراتژیک نیز باشند، جذابیت آن‌ها دوچندان خواهد شد. یکی از این گیم‌ها، بازی آنلاین battle lands است که در مدت کوتاهی توانست طرفداران زیادی بین کاربران پیدا کند و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ گوگل‌پلی هم انتخاب شده است. اگر شما هم دوستدار بازی‌های ماجراجویی هستید قبل از کلیک روی لینک و دانلود بازی battle lands از انتهای این صفحه با نقد و بررسی آن در مجله چارخونه همراه ما باشید.

داستان بازی Battle lands

در این بازی هیجان‌انگیز شما به همراه 23 بازیکن آنلاین از سراسر جهان بازی خواهید کرد. شما باید در یک محیط مشخص برای زنده ماندن در برابر حملات سایر بازیکنان تلاش کنید و استراتژی‌های گوناگون را به‌کارگیرید. هر بازیکنی که بتواند آخرین شخص زنده بازی باشد، برنده محسوب می‌شود.

شما با استفاده از سلاح‌های متنوع می‌توانید رقبای خود را از بین ببرید. همچنین با افزایش امتیاز و کسب پول امکان ارتقای کاراکتر بازی، سلاح‌ها و قدرت‌های هر کاراکتر وجود دارد. هر بازی بین سه تا پنج دقیقه طول می‌کشد. تاکنون دو فصل از این بازی عرضه شده است. هر فصل از این بازی در مدت‌زمان مشخصی برگزار می‌شود. این بازی با حجم 83 مگابایت ارایه شده که نسبت به سایر گیم‌های هم‌ردیف خود حجم معقولی دارد و به‌رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

صفحه اصلی

از آنجایی که بازی battle lands از بازی‌های استراتژیک آنلاین محسوب می‌شود، برای ورود به بازی گوشی شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشد. در صفحه اصلی قسمت‌های مختلف بازی مانند نفرات برتر، خرید سکه، ویرایش پروفایل کاربری، چالش‌ها، شخصی‌سازی کاراکترها، انتخاب هم‌تیمی‌ها و… برایتان فراهم شده است. همچنین شما می‌توانید تعداد کاربران آنلاین battle lands در هرلحظه را مشاهده کنید.

Battle buddies

با توجه به تیمی بودن battle lands حتما شما هم دوست دارید همراه با دوستانتان یک تیم تشکیل دهید و گروهی بازی کنید. در این بخش از بازی این امکان برایتان فراهم شده است. شما می‌توانید برای کاربران دیگر بازی درخواست دوستی بفرستید یا درخواست دوستی آن‌ها را بپذیرید.

Customize

امکان شخصی‌سازی باعث جذابیت بیشتر بازی می‌شود. شما می‌توانید شخصیت‌های بازی، چتر نجات، پرچم کاراکتر، سلاح و… را متناسب باسلیقه خود مشخص کنید. لازم به ذکر است هرچه در این گیم پیش می‌روید قفل‌های بیشتری باز می‌کنید؛ درنتیجه انتخاب‌های بیشتری برای شخصی‌سازی خواهید داشت.

Battle shop

Battle shop این امکان را فراهم کرده است که با خرید سکه‌های بیشتر در مدت‌زمان کمتری به کاراکترها و قابلیت‌های مختلف‌ آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین در این قسمت گیم‌های بیشتری برای شما به نمایش گذاشته شده است. در صورت تمایل می‌توانید بازی‌های دیگری را تجربه کنید.

Top battlers

در این قسمت فهرست بهترین کاربران battle lands قرار داده شده است. شما می‌توانید نام ‌آن‌ها، رتبه، ملیت و مراحل گذرانده شده توسط آن‌ها را ببینید.

Challenges

بخش چالش‌ها این امکان را برای شما فراهم کرده است که کنار بازی اصلی، استعداد و مهارت‌های خود را به چالش بکشید. در چالش‌های روزانه و هفتگی بازی battle lands بین یک تا 300 مرحله با جایزه‌های مختلف برای شما در نظر گرفته شده‌ است. زمان باقی‌مانده برای شرکت در هر چالش مشخص شده است؛ بنابراین برای استفاده از این چالش‌ها فرصت محدودی دارید.

Setting

در بخش تنظیمات با تغییر گزینه‌های مختلف امکان کنترل بیشتر بازی فراهم شده است. شما می‌توانید موسیقی و افکت‌های صدا را فعال یا غیرفعال کنید. همچنین گزینه region لوکیشن شما را مشخص خواهد کرد؛ بنابراین با تنظیم صحیح آن می‌توانید سایر بازیکنان منطقه خود را پیدا کرده و با آن‌ها وارد بازی شوید. در صورت تمایل با استفاده از بخش joystick کلیدهای فرمان‌ بازی به‌دلخواه شما تغییر خواهند کرد. فعال کردن گزینه mini map این امکان را به شما می‌دهد که به نمای کلی زمین‌بازی دسترسی داشته باشید.

Game mode

قبل از ورود به بازی، گزینه گیم مود برایتان ظاهر می‌شود. شما میان سه گزینه solo، random duo و buddy duo می‌توانید نوع بازی را مشخص کنید. در حالت solo به‌صورت انفرادی وارد بازی خواهید شد و با 23 کاربر متفاوت از سراسر دنیا به نبرد خواهید پرداخت. حالت random duo مبارزه‌ای دو نفره را برایتان ترتیب می‌دهد. حریف شما در این نبرد به‌صورت تصادفی و با انتخاب خود اپلیکیشن انتخاب می‌شود. اگر قصد مبارزه با کاربران ویژه‌ را دارید با استفاده از حالت buddy duo می‌توانید به مصاف این افراد بروید. در این حالت شما دیگر مبارزان را انتخاب کرده و به بازی اضافه می‌کنید.

Battle lands یک تجربه متفاوت برای هواداران بازی‌های ژانر معمایی است. قابلیت‌هایی نظیر اجرای راحت و بدون باگ، سهولت کاربری، دسترسی رایگان، فضای گرافیکی عالی، موسیقی جذاب، افکت‌های مناسب صدا و… باعث محبوبیت این بازی شده است.

https://mag.charkhoneh.com/4086
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *