اسنپ فود اولین سامانه سفارش غذای آنلاین در ایران

مجله چارخونه » برنامه‌ » اسنپ فود اولین سامانه سفارش غذای آنلاین در ایران
اسنپ فود اولین سامانه سفارش غذای آنلاین در ایران
دانلود رایگان برنامه اسنپ فود
فهرست محتوا

اسنپد فود برنامه ای مشترک از دو کمپانی زودفود و اسنپ است که برای خدمات رسانی بهتر و جذب مشتریان بیشتر، همکاری مشترک خود را در قالب اسنپ فود آغاز کرده اند. اسنپ فود یک شرکت اینترنتی برای سفارش غذای آنلاین از بهترین رستوران‌ها است که ابتدا با نام تجاری زود فود و در سال 88 فعالیت محدود خود را در قالب چند رستوران آغاز کرد. اما دیری نپایید که به یکی از شرکت‌های قدرتمند اینترنتی در زمینه سفارش غذا تبدیل شد و در دل بسیاری از کاربران جایگاه خود را تثبیت کرد.

در ادامه این مطلب در مجله چارخونه همراه ما باشید تا با این برنامه بیشتر آشنا شوید.

اسنپ فود

این شرکت محبوب که اولین شرکت اینترنتی در زمینه ارسال غذا در ایران به شمار می‌رود، هم اکنون با همکاری مشترک با اسنپ و با استفاده از موتورهای ارسال غذای اسنپ، فعالیت می کند. البته تغییری در روند کاری زود فود ایجاد نشده است؛ اما ارسال سفارش ها با همکاری پیک‌های اسنپ بسیار ارزان تر از گذشته است.

اسنپ فود

با استفاده از برنامه کاربردی زود فود در هر مکان و زمان به راحتی غذای مورد علاقه خود را از رستوران محبوبتان به صورت آنلاین سفارش دهید و با پرداخت صورت حساب خود به صورت آنلاین و فشردن چند کلیک ساده در کمتر از یک ساعت غذای مورد نظر خود را درب منزلتان دریافت کنید.

نحوه استفاده از برنامه اسنپ فود

پس از دانلود رایگان برنامه اسنپ فود از سایت چارخونه و برای برخورداری از تمامی امکانات آن، کافیست ابتدا یک حساب کاربری برای خود بسازید و سپس با انتخاب شهر محل سکونت خود و مجوز دسترسی به موقعیت مکانی و یا انتخاب منطقه مورد نظرتان از تمامی رستوران‌ها، فست فودها و کافی شاپ‌های آن منطقه مطلع شوید.

رابط کاربری

رابط کاربری روان و ساده اسنپ فود در کنار رنگ‌های جذاب و عکس‌های زیبا از رستوران‌ها، کار با برنامه را بسیار جذاب کرده است. به علاوه با فیلترهای مختلف برنامه، دسترسی به نوع و غذای مورد نظر بسیار راحت به نظر می‌رسد. برای این منظور کافیست نوع غذای مورد نظر خود را در منوی فیلتر انتخاب کنید و آن را اعمال کنید تا رستوران‌های مورد نظر خود را از میان هزاران رستوران دیگر به آسانی بیابید. البته فیلتر و موتورهای جستجوی دیگری نیز موجودند که آن‌ها نیز در راستای تسهیل جستجو به کمک شما می‌آیند.

دانلود رایگان برنامه اسنپ فود

در انتها نظرات سایر کاربران و اطلاعات کاملی از رستوران مورد نظر شما از جمله منوی کامل رستوران، عکس‌های واقعی کاربران و امکانات رستوران، هزینه ارسال، محدودیت سفارش، محدوده تحت پوشش، ساعات کاری، آدرس دقیق و بسیاری موارد دیگر نیز وجود دارند که با انتخاب هر یک از رستوران‌ها به تمام این اطلاعات نیز دست می‌یابید.

دانلود رایگان برنامه اسنپ فود

در کنار تمامی این امکانات پشتیبانی آنلاین، دسترسی به لیست سفارش ها و علاقمندی‌ها و … نیز از دیگر امکانات این برنامه به شمار می‌روند. البته از تخفیف‌های ویژه ای که به مناسبت‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد نیز نباید گذشت.
برای پرداخت صورت حساب نیز می‌توانید با در دست داشتن هر یک از کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن به راحتی برای پرداخت صورت حساب خود اقدام کنید. همچنین با افزایش اعتبار از طریق درگاه‌های بانکی نیز می‌توانید همیشه و همه جا از اعتبار حساب خود برای پرداخت صورت حساب استفاده کنید.

برخی قابلیت‌ها و مزایای برنامه اسنپ فود

  • امکان پرداخت صورت حساب به هر دو صورت آنلاین و یا اعتباری
  • قیمت کاملا برابر با منوی رستوران‌ها و قابلیت انتخاب از منوی کامل رستوران‌ها
  • امکان گارانتی تحویل به موقع غذا
  • امکان پیش ثبت سفارش برای روزهای آتی
  • امکان فیلتر کردن مراحل جستجو برای جستجوی ساده تر
  • قابلیت ثبت و خواندن نظرات دیگر کاربران
  • مرتب سازی نتایج جستجو مطابق خواسته کاربران و…

دسترسی‌های برنامه اسنپ فود

  • دسترسی کامل به اینترنت و دریافت اطلاعات از آن
  • مشاهده اتصالات شبکه و وایفای
  • اجرا شدن در هنگام راه اندازی
  • تماس مستقیم با شماره تلفن‌ها
  • دسترسی به کارت حافظه و در صورت نیاز تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
  • دسترسی به موقعیت مکانی دقیق و…

تغییرات آخرین نسخه برنامه اسنپ فود

  • سازگاری با سیستم عامل اندروید 8
  • بهبود عملکرد برنامه
  • رفع برخی مشکلات جزیی و باگ‌ها

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود برنامه اسنپ فود، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *