دلیون صبحانه و میان وعده‌هایتان را آماده می‌کند

مجله چارخونه » برنامه‌ » دلیون صبحانه و میان وعده‌هایتان را آماده می‌کند
دلیون صبحانه و میان وعده‌هایتان را آماده می‌کند
فهرست محتوا

دلیون نام یک برنامه کاربردی است که مهم‌ترین وعده غذایی روزانه را در منزل یا محل کار در اختیار شما قرار می‌دهد. اهمیت صبحانه و لزوم وجود این وعده غذایی مغذی در سلامتی جسم و کارکرد بهتر سیستم گوارشی بدن بر همگان آشکار است.

امروزه کم تر کسی پیدا می‌شود که اهمیت این وعده مهم و اساسی را نادیده انگارد. خشبختانه در چند سال گذشته با پیشرفت بشر و آگاهی بیشتر افراد از سیستم متابولیسمی‌ بدن و دستگاه گوارش و نقش آن در سلامتی جسمانی هر روزه شاهد گسترش هر چه بیشتر این وعده مهم غذایی در بین عموم و حتی در منوی بسیاری از رستوران‌ها و کافی شاپ‌های معروف هستیم.

دلیون

اما متاسفانه هنوز افرادی هستند که با وجودی که از اهمیت این وعده غذایی مهم باخبرند به سبب کمبود وقت یا مشغله کاری بسیار زیاد خود ناچار به حذف صبحانه از وعده‌های غذایی خود می‌شوند. اما خبر خوب این جاست که با برنامه دلیون دیگر نیازی به نگرانی در مورد صبحانه و میان وعده‌های دیگر خود نخواهید داشت.

با اپلیکیشن دلیون در هر زمان و مکانی که هستید تنها با چند کلیک ساده صبحانه یا میان وعده‌های دیگر خود را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید و دیگر نگران کمبود وقت خود در تهیه صبحانه نباشید.

در ادامه این مطلب در مجله چارخونه به بررسی اپلیکیشن دلیون می‌پردازیم.

دلیون

نحوه کار با برنامه دلیون

رابط کاربری ساده و محیط جذاب برنامه کار با آن را بسیار ساده و لذت بخش کرده است. برای استفاده از برنامه دلیون پس از نصب و راه اندازی برنامه به محیط کاربری آن وارد خواهید شد. در این مرحله با انتخاب محله دسترسی خود به منوی کاربری برنامه وارید می‌شوید.

حالا کافیست نسبت به ثبت نام و عضویت در دلیون اقدام کنید و حساب کاربری خود را تکمیل و ثبت کنید. اکنون می‌توانید هر آن چه که نیاز دارید از منوی دلیون انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید.

با ورود به بخش منوی غذایی و انتخاب غذای مورد نظر خود اطلاعات کامل آن از جمله قیمت و محتویات کامل آن برای شما به نمایش در خواهد آمد. در ضمن از تخفیفات ویژه‌ای که دلیون به مناسبت‌های مختلف در منوی خود می‌گنجاند و پیشنهادهای پکیج‌های ویژه آن نیز مطلع می‌شوید.

دلیون- نوشیدنی ها

برای پرداخت صورت حساب خود نیز می‌توانید از طریق افزایش اعتبار پروفایل خود که از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب صورت می‌گیرد، اقدام کنید. البته در صورت نیاز می‌توانید از گزینه نقدی هم استفاده کنید و صورت حساب خود را درب منزل پرداخت کنید. حالا فقط کافیست منتظر بمانید تا صبحانه یا میان وعده شما در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

پشتیبانی آنلاین برنامه دلیون هم از دیگر مزایای این برنامه کاربردی است که در هزمان که نیاز داغشتید آماده ارائه خدمات پشتیبانی به شما خواهند بود.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود رایگان برنامه دلیون اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *