Candy crush friends یک بازی پازلی شیرین

مجله چارخونه » بازی » فکری و پازل » Candy crush friends یک بازی پازلی شیرین
Candy crush friends یک بازی پازلی شیرین
دانلود بازی Candy crush friends
فهرست محتوا

بازی Candy crush friends یکی از بازی‌های برتر 2018 به انتخاب گوگل‌پلی است که بصورت رایگان عرضه شده است. کمپانی king که پیش ‌از این با گیم‌های bubble witch saga، solgard، diamond digger saga، the king و… خود را به گیم ‌بازها و کاربران اندروید معرفی کرده، بازی محبوب و پرطرفدار Candy crush friends را تولید کرده است. مخاطبان این اپلیکیشن، دوستداران بازی‌های پازلی و فکری هستند. قبل از دانلود بازی Candy crush friends با مجله چارخونه برای نقد و بررسی این اپلیکیشن همراه باشید.

ماموریت شما در بازی

بازی Candy crush friends در قلمروی پادشاهی کندی اتفاق می‌افتد. آقای تافی شهردار شهر کندی به همراه شخصیت‌های مختلفی از شما درخواست می‌کنند برای حفظ این سرزمین تلاش کنید و با اجرای بازی، حیوانات اسیر را آزاد کنید. برای نجات این قلمرو باید حداقل سه آب‌نبات یکسان و یکرنگ را در یک خط قرار دهید و آن‌ها را جمع‌آوری کنید. در آخر پس از طی مراحل، شما این سرزمین را از شر دشمنانش نجات خواهید داد.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930516070″ poster=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/uploads/2019/01/Candy-Crush-Friends-زخرثق.png” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیویی کوتاه از بازی Candy crush friends

نصب و دانلود بازی Candy crush friends

پس از دانلود بازی Candy crush friends از لینک‌های انتهای این متن و نصب و ورود به بازی، بلافاصله وارد مرحله اول می‌شوید. البته پیش از ورود به هر مرحله باید ماموریت خود را بدانید. قرار دادن چهار آب‌نبات در یک ردیف، به شما یک کندی راه‌راه خواهد داد که یک ردیف از آب‌نبات‌ها را برایتان جمع‌آوری می‌کند. اگر موفق شوید پنج آب‌نبات را کنار هم بگذارید یک پیراشکی شکلاتی یا آب‌نبات روکش‌دار جایزه شما خواهد بود. این پیراشکی یا آب‌نبات روکش‌دار به‌طور تصادفی چندین آب‌نبات از جای‌جای صفحه بازی جمع می‌کند. اگر چهار آب‌نبات به‌صورت مربع کنار هم قرار گیرند، یک ماهی پاستیلی به شما تعلق خواهد گرفت. وظیفه ماهی این است که شناکنان به قسمتی از صفحه بازی رفته و آب‌نبات‌هایی را برایتان جمع کند.

از ترفندهای این بازی می‌توان به ترکیب ماهی و آب‌نبات، دو ماهی، ماهی و آب‌نبات روکش‌دار و… اشاره کرد. در این صورت چندین ردیف از آب‌نبات‌های صفحه به‌ شکل انفجاری به سبد ذخیره شما وارد می‌شوند. در مراحل بالاتر، آب‌نبات‌های چوبی به گیم اضافه خواهند شد. با استفاده از آن‌ بدون قرارگیری آب‌نبات‌ها در یک ردیف، می‌توانید حیوان پاستیلی موجود در یک خانه را آزاد کنید یا قفل خانه را بشکنید. همچنین آب‌نبات‌های رنگی قابلیت تغییر تصادفی رنگ سایر آب‌نبات‌ها را دارند. در نظر داشته باشید تعداد حرکت‌های شما در  Candy crush friends محدود است. بنابراین اگر از تعداد معینی حرکت استفاده نکنید، بازنده خواهید شد. اگر موفق به صعود به مرحله بعدی نشوید، با مصرف یکی از جان‌هایتان قادر به اجرای دوباره مرحله خواهید بود. چنانچه شما هر پنج جان خود را از دست بدهید، برای ادامه بازی باید مدت معینی صبر کنید.

صفحه بازی Candy crush friends

در اجرای بازی علاوه بر جدول آب‌نبات‌ها که حیوانات پاستیلی در آن محبوس هستند، شمارنده‌ای برای تعداد حرکات باقی‌مانده وجود دارد. همچنین شمارنده‌هایی برای تعداد پاستیل‌های آزاد شده و امتیاز آب‌نبات‌ها بالای صفحه قرارگرفته است. گزینه تنظیمات انتهای صفحه گیم، امکان فعال‌سازی موسیقی و افکت‌های صدا را فراهم کرده است. کاراکترهای انتهای هریک دارای قدرت‌های متفاوتی هستند. آن‌ها با استفاده از قدرت‌هایی مانند انفجار آب‌نبات‌ها، راهنمای حرکات هوشمندانه برای جابه‌جایی و… ادامه بازی را برایتان آسان‌تر خواهد کرد. پیش از ورود به هر مرحله،Candy crush friends  به شما شخصیتی مفیدتر برای آن مرحله را توصیه می‌کند.

جوایز

گاهی اوقات این بازی هدایایی برایتان در نظر می‌گیرد که باعث سهولت بازی می‌شوند. یکی از این هدایا آب‌نباتی کادو شده است که با ضربه روی آن سه ردیف از آب‌نبات‌ها در سبد شما قرار می‌گیرند. دقت داشته باشید هدف اصلی بازی Candy crush friends آزادی حیوانات پاستیلی است و تمرکز اصلی بازی روی شکستن قفل خانه‌های منجمد نیست. زمان اجرای گیم کاراکترهای مختلفی کنار صفحه بازی شما را تشویق کرده و در صورت نیاز به کمک راهنمایی‌تان خواهند کرد. Candy crush friends با توجه به مناسبت‌های گوناگون مانند کریسمس، هالووین، جشن روز شکرگزاری و… جوایز و چالش‌های متنوعی به بازی اضافه می‌کند. پس از هر مرحله نیز جوایزی مانند آب‌نبات‌چوبی چکشی، راهنمای بازی، بمب و… پاداش شما خواهد بود.

جمع‌بندی

به‌طورکلی بازی Candy crush friends با توجه به قابلیت‌هایی مانند اجرای راحت و بدون باگ، فضای گرافیکی چشم‌نواز، افکت‌های صدای جذاب، داستان جالب بازی، سهولت کاربری، حجم متوسط، دسترسی رایگان، تقویت تمرکز و دقت و… تجربه متفاوتی را برای شما رقم می‌زند. برای دانلود Candy crush friends می‌توانید از لینک زیر یا تصویر کیوآرکد استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4283
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *