در بازی حدس نام تیم فوتبال، اطلاعات فوتبالی خود را محک بزنید

مجله چارخونه » بازی » کلمات و دانستنی‌ها » در بازی حدس نام تیم فوتبال، اطلاعات فوتبالی خود را محک بزنید
در بازی حدس نام تیم فوتبال، اطلاعات فوتبالی خود را محک بزنید
دانلود بازی حدس تیم فوتبال
فهرست محتوا

بازی‌های ژانر دانستنی و حدس کلمات این روزها جزو بازی‌های پرطرفدار به‌حساب می‌آیند. با توجه به محبوبیت این نوع گیم‌ها پیش از دانلود بازی حدس تیم فوتبال به نقد و بررسی این بازی در مجله چارخونه برای شما پرداخته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

داستان بازی از چه قرار است؟

بازی‌هایی که در دسته‌بندی دانستنی و حدس کلمات قرار دارند، در گروه بازی‌هایی هستند که پیروزی در آن‌ها بیشتر به اطلاعات عمومی شما بستگی دارد؛ بنابراین اگر اطلاعات کمی داشته باشید، هرچقدر هم عکس ‌العمل سریع و مهارت داشته باشید کاری از پیش نخواهید برد.

بازی حدس تیم فوتبال مانند سایر بازی‌هایی که در ژانر حدس کلمه و دانستنی‌ها قرار دارند، بر اساس اطلاعات عمومی ساخته شده است. با این تفاوت که در این بازی برخلاف سایر بازی‌ها، سوالات در همه زمینه‌ها نیستند و فقط درباره حدس نام تیم‌های فوتبال طراحی شد‌ه‌اند. در هر مرحله از بازی شما باید با توجه به تصویر پرچمی که مقابل شما قرار می‌گیرد، نام تیم فوتبال مربوط به آن را حدس بزنید. سپس درازای پاسخ صحیح به سوالات تعدادی سکه به‌عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

کاربرد سکه‌های جمع‌آوری شده از هر مرحله برای کسب راهنمایی به‌منظور گذر از بعضی مراحل بعدی خواهد بود. به‌عبارت‌دیگر درصورتی‌که در مرحله‌ای گیر کرده باشید، می‌توانید تعدادی از سکه‌های خود را برای دریافت راهنمایی و آسان شدن بازی پرداخت کنید. در ادامه گام‌به‌گام از نصب تا اجرای بازی پیش خواهیم رفت.

از کجا شروع کنیم؟

قدم اول، نصب بازی است. برای دانلود بازی حدس فوتبال کافی است آن را توسط لینک‌هایی که در پایان این مطلب آمده است دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. پس از نصب بازی با لمس دکمه شروع وارد صفحه انتخاب مرحله خواهید شد؛ در این صفحه مرحله موردنظر خود را انتخاب کرده و وارد بازی می‌شوید. وظیفه شما حدس نام تیم فوتبال از روی تصویر آن است. به این منظور در زیر تصویر پرچم هر تیم تعدادی حرف آورده شده و شما باید حروف مربوط به تیم را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که برای پیدا کردن جواب زمان نامحدود خواهید داشت. همچنین با لمس هریک از حروف، خانه‌های خالی مربوط به نام تیم یکی پس از دیگری پر شده و برنامه به صحیح یا غلط بودن حروف انتخابی شما حساسیتی نشان نخواهد داد؛ بنابراین در مراحلی که نمی‌توانید نام تیم را حدس بزنید، کارتان کمی دشوار خوهد شد و ممکن است مجبور باشید دقایق زیادی را صرف پیدا کردن جواب کنید.

البته درصورتی‌که از طرفداران پر و پا قرص فوتبال هستید، بدون شک به پایان رساندن بازی برای شما مانند آب خوردن آسان خواهد بود؛ در غیر این صورت بازی برای شما سخت خواهد شد. در این حالت می‌توانید با استفاده از قسمت راهنمایی بازی، مرحله را برای خود راحت‌تر کنید. همان‌طور که گفته شد برای استفاده از راهنمایی در هر مرحله باید سکه پرداخت کنید. برای حذف حروف اضافه 50 سکه، نمایش یک حرف از جواب 75 سکه و برای نمایش کامل جواب، 200 سکه باید پرداخت کنید.

در طول بازی سکه‌ها را از کجا به دست آوریم؟

در ابتدای بازی 200 سکه به شما تعلق خواهد گرفت و با عبور از مراحل سکه‌های بیشتری کسب خواهید کرد.

به ازای موفقیت در هر مرحله 50 سکه به شما تعلق می‌گیرد؛ بنابراین هر چه مراحل بیشتری را با موفقیت پشت سر بگذارید سکه‌های بیشتری دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید با خرید سکه از فروشگاه بازی بر تعداد سکه‌های خود اضافه کرده و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید. البته در این روش لازم است کمی سخاوت به خرج داده و با توجه به تعداد سکه موردنیاز خود، مبلغی را به بازی پرداخت کنید. در آخر می‌توانید از قسمت «سکه رایگان» بازی، سکه رایگان دریافت کرده و بدون نیاز به پرداخت پول بر تعداد سکه‌های خود اضافه کنید.

در صورتی که بخواهید از سکه رایگان استفاده کنید، می‌توانید در فروشگاه چارخونه به بازی امتیاز دهید، آن را در پیج اینستاگرام سازنده بازی لایک کنید یا یک فیلم تبلیغاتی مشاهده کرده و درازای هرکدام از این کارها، 150 سکه رایگان دریافت کنید. همچنین می‌توانید با مشاهده سایر بازی‌های سازنده بازی حدس تیم فوتبال، تعداد 200 سکه رایگان به سکه‌های خود اضافه کنید. بین روش‌های گفته شده تماشای فیلم تبلغاتی امکان چندبار مشاهده را داشته و درازای هر بار مشاهده 150 سکه رایگان به شما تعلق خواهد گرفت؛ اما در سایر روش‌ها سکه‌های رایگان فقط یک بار به شما تعلق خواهد گرفت.

درمجموع اگر اطلاعات فوتبالی خوبی داشته باشید، نیازی به استفاده از دو روش آخر برای دریافت سکه نداشته و سکه‌هایی که از موفقیت در هر مرحله به دست می‌آورید برای شما کافی‌ خواهد بود.

با این تعاریف اگر فکر می‌کنید اطلاعات فوتبالی خوبی دارید و می‌توانید بدون نیاز به راهنمایی از پس حل همه سوالات بازی برآیید، وقت آن رسیده که بازی حدس تیم فوتبال را روی گوشی خود نصب کرده و اطلاعات فوتبالی خود را محک بزنید!

https://mag.charkhoneh.com/4295
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *