سومین دورهمی TimeToStartup با حمایت چارخونه برگزار شد

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » سومین دورهمی TimeToStartup با حمایت چارخونه برگزار شد
سومین دورهمی TimeToStartup با حمایت چارخونه برگزار شد
دورهمی TimeToStartup
فهرست محتوا

سومین دورهمی TimeToStartup با محوریت استارتاپ های Game  با حمایت چارخونه در سالن اجتماعات شرکت توسعه تجارت آوان برگزار شد.

این مراسم با خوش آمد گویی شهسوار، مدیر اجرایی شرکت توسعه تجارت آوان، آغاز شد. وی ضمن معرفی برنامه‌های جدیدی که در استارتاپ استودیوی TimeToStartup برای کارآفرینان جوان تدارک دیده برخی از اهداف کلی پروژه TimeToStartup را تشریح کرد.

این دورهمی مهمانان ویژه‌ای داشت از جمله آقایان مانوئل اوهانجانیانس، بنیانگذار E-Seminar، امیر حسین ناطقی بنیانگذار کوییز اف کینگز، علی نادعلی زاده بنیانگذار بازی فود کرفت و محمد زهتابی بنیانگذار بازی پسرخوانده. همچنین آرمان صفایی، نویسنده کتاب موفق مدل‌های استارتاپی نیز در این همایش حضور داشتند.

در سومین دورهمی TimeToStartup چه گذشت؟

یکی از سخنرانان این دورهمی مانئل اوهانجانیانس بود. اوهانجانیانس که به عنوان مشاور و منتور حوزه استارتاپ‌ها نیز فعالیت می‌کند، در مورد اصول راه اندازی و بایدها و نبایدهای استارتاپ ها صحبت کردند.

بعد از مانوئل، کیاوش رحیمی مقدم مدیر بازاریابی و فروش چارخونه با حضور پشت تریبون به معرفی امکانات ارائه شده در مارکت چارخونه و همچنین توضیح در مورد سرویس جدید پرداخت اشتراکی که چارخونه برای اپلیکیشن های موبایلی ایجاد کرده پرداخت.

مثل همیشه و طبق رسم دورهمی‌های TimeToStartup دو زمان پذیرایی و شبکه سازی در فضای کافی شاپی زیبای مجموعه آوان در نظر گرفته شده بود که این بار هم با توجه به حضور موسسان بازی‌های موفق موبایلی در بین شرکت کنندگان، زمان شبکه‌سازی بسیار پر حرارت و مفید برگزار شد. در این بین چارخونه هدایایی را که برای این دورهمی تدارک دیده بود تقدیم به حاضران در این مراسم ارایه کرد.

بعد از زمان پذیرایی و شبکه سازی اول، نوبت به پنل پرسش و پاسخ از استارتاپ ها و فعالین اکوسیستم بود. این پنل توسط اوهانجانیانس بسیار گرم و مفید اجرا شد. در این پنل ناطقی، نادعلیزاده و زهتابی حضور داشتند که در مورد نحوه شکل گیری بازی‌ها، تکنیک‌های هدف گذاری بازار در یک استارتاپ بازی محور، بخش بندی و طیف بندی بازیکنان و نحوه پیاده سازی مدل تجاری در این نوع استارتاپ ها و سایر مطالب جالب دیگر صحبت کردند و تجارب خود را با حضار به اشتراک گذاشتند.

آخرین قسمت این دورهمی هم بسیار جذاب و هیجان انگیز بود. در این قسمت قرعه کشی در بین شرکت کنندگان انجام شد که به یک نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه یک عدد ربع سکه بهار آزادی از طرف شرکت توسعه تجارت آوان اهدا شد. همچنین 3 نفر از شرکت کنندگان هم برنده تخفیف ویژه ثبت نام در دوره‌های TimeToStartup شدند.

بانوان کارآفرین در TimeToStartup چهارم

پس از این قسمت شرکت کنندگان باز هم به شبکه سازی و تعامل با یکدیگر پرداختند. همچنین مهمانان ویژه دورهمی تا ساعت 10 شب صبورانه پاسخ سؤالات شرکت کنندگان را دادند. دورهمی سوم TimeToStartup با تمام خاطرات خوب و شیرینش به پایان رسید. در این دورهمی لحظات زیبایی ثبت شد، آشنایی‌های جدیدی شکل گرفت و پاسخ بسیاری از سؤالات داده شد.

گفتنی است دورهمی چهارم TimeToStartup در تاریخ 16 دی ماه 1397 با موضوع بانوان کارافرین برگزار خواهد شد که شما می‌توانید از همین الان برای این دورهمی صندلی خود را از اینجا رزرو نمایید.

https://mag.charkhoneh.com/4347
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *